طراحی سایت با متخصصین حرفه ای در گاسی وب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی اینترنت، داشتن یک وب سایت اصولی ضرورتی برای هر شغل یا هر فرد به حساب می‌آید. برای برطرف نمودن این نیاز، شرکت‌های طراحی سایت زیادی مشغول به فعالیت می‌باشند؛ از طرف دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنایند هم اقدام به طراحی وب سایت برای شرکت‌ها و سازمان‌ها نموده‌اند.

کارفرمایان برای انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت با مشکلاتی مواجه می‌باشند؛ زیرا اکثر آن‌ها علم زیادی برای تشخیص طراح سایت خوب یا بد ندارند که پیدا کردن یک شرکت طراحی عالی در این روزها سخت شده و افراد سردرگم مانده‌اند؛ اما گاسی وب در این بخش قصد دارد تا با معرفی خودش به عنوان برترین شرکت طراحی سایت و سئو در رشت، توجه و اطمینان شما را بیشتر کسب کند. پس با ما در ادامه همراه شوید اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید.

معرفی شرکت طراحی سایت گاسی وب

انجام خدمات سئو تخصصی و حرفه ای و طراحی سایت فروشگاهی یکی از اصلی‌ترین خدمات مجموعه بزرگ گاسی وب است. تجربه بالا، دانش، قیمت‌های مناسب و استفاده از نیروهای متخصص تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که سبب شده در حوزه خدمات سئو بتوانیم اعتماد تعداد زیادی از افراد را جلب کنیم و وب سایت‌های زیادی را به لینک‌ها نخست گوگل در کلمات کلیدی مختلفی تبدیل بنماییم.

هدف ما همواره جلب رضایت صددرصدی شما و همکاری بلندمدت با همه مشتریان عزیزمان است؛ به همین منظور است که برای تک تک پروژه‌هایی که می‌گیریم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. همچنین این شرکت با آموزش‌های لازم برای داشتن درآمد از اینستاگرام نیز می‌تواند به شما برای افزایش درآمدتان کمک کند. آکادمی گاسی وب با تیمی حرفه ای خدمات سئو و طراحی سایت در رشت برای رشد و توسعه فردی و همچنین راه اندازی فروشگاه آنلاین ارائه می‌نماید.

طراحی سایت حرفه ای شامل چه ویژگی­هایی است؟

  • اهمیت نیازسنجی مشتریان در طراحی سایت حرفه ‌ای: یک شرکت طراحی سایت حرفه ‌ای در ابتدا به نیازهای واقعی مشتریان توجه می‌کند. سازمان، شرکت و یا افرادی حقیقی یا حقوقی که به طور مثال طراحی سایت وکالت را سفارش می‌دهند، ابتدا باید نیازها و خواست‌های خودشان را به شرکت طراحی سایت اعلام بنمایند. برای مثال طراحی وب سایت حرفه ای وکلا با وب سایت املاک متفاوت است. همچنین در صورتی که طراحی وب سایت نیازمند به به‌روزرسانی مداوم باشد، باید از برنامه نویسی داینامیک استفاده بشود. برای طراحی سایت حرفه ‌ای که به به‌روزرسانی کمتری نیاز دارد، برنامه نویسی استاتیک مناسب است.
  • ابزار سنجی برای طراحی سایت: در یک طراحی سایت باید برنامه‌ها و نرم افزارها متناسب با نوع برنامه نویسی استفاده بشوند. بررسی نمودن و سنجش طراحی سایت کار پیچیده‌ای است و باید به آن اهمیت داد، این کار باید قبل از طراحی سایت صورت بپذیرد. با کمک ابزارسنجی مشکلات کدنویسی و فنی طراحی سایت تصحیح می‌شود و طراحی سایت مطابق با استاندارد روز صورت می‌گیرد.
  • ارائه پروپوزال به مشتریان برای طراحی وب سایت: قبل از این که طراحی سایت انجام بشود، می‌توان طرح کلی سایت یا همان به اصطلاح پروپوزال طراحی سایت را در اختیار مشتریان عزیز قرار داد. در این صورت مشتری نسبت به نحوه طراحی سایت حرفه‌ ای، نرم افزارهایی که برای طراحی سایت استفاده می‌گردد، مدت زمان مورد نیاز برای آماده شدن طراحی سایت و … اطلاع پیدا می‌کند. در برخی مواقع مشتریان نسبت به برخی از مراحل طراحی وب سایت یا نرم افزارهای به کار گرفته شده، تمایلی نداشته و می‌توان متناسب با نیاز آنان، از نرم افزارهای دیگری استفاده نمود.
  • پیاده سازی و اجرای طراحی سایت: بعد از اینکه مشتریان رضایت خود را نسبت به نحوه طراحی وب سایت حرفه‌ ای اعلام و تاییده برای طرح شما ارسال نمودند، کار طراحی سایت آغاز می‌گردد. در این صورت ساخت و طراحی سایت می‌تواند با استفاده از قالب آماده و یا Template سایت سفارشی انجام بشود. برای وب سایت‌های حرفه ‌ای از قالب‌های آماده استفاده نمی‌کنند و در مقابل قالب‌های جدید طراحی می‌گردد؛ در واقع به نوعی سفارشی سازی به کمک پشتیبانی سایت صورت می‌گیرد.

مراحل طراحی یک وب سایت

راه اندازی یک وب سایت از صفر تا صد، یک پروسه پیچیده، زمان بر و پرهزینه است و نیاز به دانش برنامه نویسی دارد؛ به همین دلیل مدیریت و فعال نمودن یک سایت با استفاده از سایت ساز، کاری به مراتب کم هزینه‌تر و آسان‌تر است.

هدف سایت سازها این است که هر کاربری بدون این که دانش کد نویسی داشته باشد، بتواند سایتی را برای خود راه اندازی نماید. از طرفی دیگر نگران پیدا نمودن شرکتی برای خدمات هاست و تأمین امنیت آن نمی‌باشند. می‌توانید با چند کلیک مواردی که نیاز دارید را به سایت خود اضافه نمایید و به‌راحتی سایتتان را با سلیقه‌ی شخصیتان سفارشی سازی نمایید و تغییراتی را که اعمال می‌نمایید را همان لحظه به سریع‌ترین شکل ممکن مشاهده کنید:

  • نیازسنجی و برنامه ریزی ساخت سایت
  • تحقیق و بررسی محتوا
  • طرح اولیه wireframe
  • طراحی قالب اصلی سایت
  • کدنویسی سایت
  • ورود اطلاعات اولیه سایت
  • تست و بازنگری سایت
  • تحویل و آموزش کار با پنل سایت

اهمیت سئو پس از طراحی سایت

طراحی وب سایت و سئو به نوعی با هم مرتبط هستند. برای صاحبان کسب و کار مختلف مطلع گشتن از اهمیت سئو در طراحی وب سایت و ارزش‌های تبلیغاتی آن، بسیار سودمند است. طراحی وب سایت با رعایت اصول سئو و بهینه سازی به احتمال زیاد سبب بالا رفتن ترافیک وب سایت شما می‌گردد. هرچقدر هم که یک وب سایت جذاب و خیره‌کننده طراحی شود، اگر موتورهای جستجو به خوبی آن‌ها را در نتایج به مخاطبان نشان ندهند، در حقیقت تعداد زیادی از بازدید کنندگان و احتمالاً مشتریان جدید شما از دست می‌روند.

سئو شما را قادر می‌کند تا رتبه بندی بهتری برای وب سایت خود داشته باشید. هنگامی که مخاطبان محصولی را جستجو می‌کنند که در وب سایت شما موجود است، به محض تایپ کلمات کلیدی، می‌توانند آن را مشاهده کنند. برای شما مهم است که ترافیک بیشتری در وب سایت خود داشته باشید، چون افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند ممکن است به مشتریان شما تبدیل بشوند.

اگر صاحب درمانگاه و کلینیک هستید، برای طراحی سایت کلینیک، درمانگاه و بیمارستان با گاسی وب تماس بگیرید.

جمع بندی

طراحی صفحه اصلی شما مهم است؛ زیرا اولین تصور از وب سایت و کسب و کار شما است که کاربران شما دریافت می‌کنند. طراحی خوب باید تأثیری مثبت در ذهن مخاطبان داشته باشد. همیشه ایده‌ای بهترین است که در آن یک صفحه اصلی تمیز و بدون هیچ مشکلی داشته باشید و کاربران به محض ورود، سایت شما را ترک ننمایند. همچنین سایت‌ها نسبت به کسب و کار باهم متفاوت هستند و باید به این قضیه توجه کنید. به طور مثال طراحی سایت آژانس مسافرتی با یک وب سایت وکالت فرق می‌کند. اگر به دنبال بهترین شرکت برای گرفتن خدمات طراحی سایت و سئو هستید، گاسی وب آماده خدمت گذاری به شما عزیزان است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها