تعمیرکار متخصص لباسشویی

تصور کنید که با انبوهی از لباس های کثیف روبرو شده اید و قصد شستشوی آن ها را دارید اما لباسشویی شما با مشکل روبرو شده است. مشکلات لباسشویی متفاوت هستند و امکان بروز آن ها در حالت های مختلف وجود دارد. برخی از مشکلات را می توانید به راحتی برطرف نمایید. برای اینکه به رفع این مشکلات در لباسشویی بپردازید باید با دلایل این مشکلات آشنا باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه برطرف کردن برخی از مشکلات شایع و پیش پا افتاده لباسشویی آشنا شوید.

اما توجه داشته باشید که همانگونه برخی از این مشکلات پیش پا افتاده هستند، برخی از مشکلات دیگر در لباسشویی وجود دارند که برطرف کردن آن ها نیازمند تخصص بالایی می باشد، به همین دلیل در صورت بروز این گونه مشکلات از دست کاری ماشین لباسشویی خود جلوگیری نمایید زیرا امکان وجود دارد که باعث بروز مشکلات بیشت در لباسشویی شوید، پس در صورت بروز مشکلاتی باید از یک تعمیرکار متخصص برای برطرف کردن مشکل کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز

با توجه به مطلب قسمت قبل، نتیجه میگیریم برای برطرف کردن مشکلات تخصصی در لباسشویی باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. تعمیرگاه مجاز با همکاری تعمیرکاران متخصص در زمینه سرویس و تعمیرات لباسشویی آماده ارائه خدماتی تخصصی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به شما عزیزان می باشد. تعمیرکاران ما دارای تجربه بالایی می باشند و آخرین آموزش ها را در زمینه برطرف کردن مشکلات لباسشویی دیده اند. پس در صورتی که ماشین لباسشویی شما با مشکلات تخصصی روبرو شد می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات ما مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

چرا امکان خرابی ماشین لباسشویی وجود دارد؟

فرقی ندارد که ماشین لباسشویی شما یک برند خارجی باشد یا ایرانی باید توجه داشته باشید امکان خرابی ماشین لباسشویی شما در یک زمان وجود دارد. این امکان وجود دارد که این مشکل به دلیل انتخاب برنامه های نادرست در لباسشویی یا نگهداری نا مناسب در لباسشویی رخ بدهد که یکی از موارد پیش پا افتاده آن می تواند قرار دادن بیش از لباس درون دیگ لباسشویی باشد. به طور کلی باید توجه داشته باشید که هنگام عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی عوامل خرابی مربوط به نصب، خرابی قطعات، مشکلات فنی یا نصب لباسشویی باشد در غیر این صورت باید بدانید که خرابی لباسشویی شما مربوط به فرسوده شدن و یا تمام شدن عمر مفید لباسشویی شما می باشد.

در ادامه مقاله به بررسی برخی از مشکلات پیش پا افتاده لباسشویی می پردازیم تا هنگامی که با این مشکلات در ماشین لباسشویی روبرو شدید بتوانید به راحتی آن ها را برطرف نمایید تا از بروز مشکلات بیشتر در ماشین لباسشویی جلوگیری نمایید.

نحوه برطرف کردن مشکل باز نشدن درب لباسشویی

همانطور که گفته شد امکان بروز مشکل برای لباسشویی در هز لحظه امکان پذیر می باشد. به همین دلیل است که بعد از مشاهده مشکلات لباسشویی باید اقدامات لازم را برای عیب یابی لباسشویی بر اساس راهنمای تعمیر لباسشویی انجام دهید. باز نشدن درب ماشین لباسشویی یکی دیگر مشکلات لباسشویی است که حتما باید در صورت بروز آن هرچه سریع تر آن را برطرف نمایید. باید در صورت بروز این مشکل هرچه سریعتر قفل درب لباسشویی را تعویض نمایید. برای تهیه کردن قفل درب لباسشویی می توانید به فروشگاه تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید  و قفل درب جدید را جایگزین نمایید.

نحوه برطرف کردن مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

شاید شما این مشکل برای شماهم رخ داده باشد که لباسشویی آبگیری نمی کند، برای اینکه بتوانید این مشکل را برطرف کنید این قسمت از مقاله را از دست ندهید. از مهم ترین دلایل بروز این مشکل می توان به باز بودن درب لباسشویی، خرابی میکروسوئیچ، خرابی هیدروستات، قطعی سیم های رابط بین کلید تایمر، هیدروستات و میکروسوئیچ باشد. برای اینکه این مشکل را برطرف نمایید باید تمامی قطعات را به صورت تخصصی بررسی نمایید. اگر که می خواهید به صورت تخصصی به عیب یابی لباسشویی خود بپردازید، می توانید از تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید.

لباسشویی حایر ﻋﻤﻞ ﺷﺴﺘﺸﻮ را اﻧﺠﺎم می‌دهد اﻣﺎ آب ﮐﺜﯿﻒ ﺗﺨﻠﯿﻪ نمی‌شود

مسدود بودن و گرفتی مسیر تخلیه یا خرابی پمپ تخلیه و اجزای آن از اصلی ترین دلایل تخلیه نشدن آب کثیف در ماشین لباسشویی می باشد. برطرف کردن این مشکل در لباسشویی در حالت اول بسیار آسان است، اما در صورتی که مشکل از پمپ تخلیه باشد باید آن را تعویض نمایید. توصیه می شود که در این مورد بهتر است از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید این مشکل را برطرف نمایید می توانید از مقاله تعمیر لباسشویی حایر کمک بگیرید.

اما موضوع قابل توجه این است که نحوه برطرف کردن مشکلات در تمامی برندها یکی می باشد یعنی در صورتی که با این مشکلات آشنا باشید می توانید در تمامی برندها آن را برطرف نمایید. در ادامه به بررسی برخی از مشکلت دیگر در برندهای مختلف می پردازیم.

دیگ لباسشویی دوو نمی چرخد

دلایل مختلفی درماشین لباسشویی وجود دارد که باعث بروز این مشکل می شوند. بهترین روشی که برای برطرف کردن این مشکل توصیه می شود عیب یابی، بررسی و تعمیر لباسشویی توسط تعمیرکار متخصص می باشد. در ادامه با برخی از دلایل که باعث برور این مشکل در لبلاسشویی می شوند آشنا می شوید

  • خراب بودن سیستم درب لباسشویی
  • خرابی تسمه محرک لباسشویی
  • موتور و اجزای مربوط به موتور مانند کوپلر خراب شده است

برای آشنایی بیشتر با این مشکل می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی دوو مراجعه نماید و مشکل خود را برطرف نمایید.

ماشین لباسشویی بکو در حین شستشو متوقف می شود

این امکان وجود دارد که چفت درب ماشین لباسشویی دچار مشکل شده باشد که همین موضوع باعث می شود ماشین لباسشویی هنگام شستشو خاموش شود.

توجه داشته باشید که در هنگام شستشو، شیر منبع تغذیه آب باز می شود تا آب داخل لگن لباسشویی شود. در صورتی که این شیر دچار مشکل شود، لباسشویی صبر می کند تا آب وار لباسشویی شود، به همین دلیل شستشو متوقف می شود. برای آشنایی با مشکلات بیشتر لباسشویی بکو می توانید مقاله تعمیر لباسشویی بکو را مطالعه کنید.

این امکان وجود که شما تخصص کافی را برای برطرف کردن مشکل لباسشویی خود نداشته باشید، اما اصلا نگران نباشید در صورت نداشتن تخصص کافی می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکلات خود را برطرف نمایید.

تعمیرگاه مجاز با داشتن نمایندگی های مختلف در سرتاسر تهران و کرج آماده ارائه خدمات تخصصی خود در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان می باشد. در صورتی که هر کدام از لوازم خانگی شما خراب شده است می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و منتظر بمانید تا تعمیرکار متخصص ما در در محل مورد نظر شما حاضر شود و به عیب یابی و تعمیر لباسشویی شما بپردازد. همچنین می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

۷۷۱۶۶۶۱۵_۲۲۷۳۷۵۶۶_۴۴۲۸۷۹۹۳_۳۳۸۱۲۶۸۶_۸۸۵۹۲۶۵۰_۵۵۸۱۰۷۴۲  (۰۲۱)

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها