شرکت در تورنمنت کالاف دیوتی موبایل + قوانین

 

یکی از معانی بازی، رقابت و مسابقه است. یک سری درگیری ها که در آن یک یا چند نفر پیروز می شوند و برخی دیگر می بازند. بازیکنان هر بازی تلاش می کنند که پیروز شوند و برنده باشند. بازی ها، انواع و اقسام گوناگونی را به خود اختصاص می دهند. تحولات دنیای امروزی به بازی ها نیز سرایت کرده است. تحرک کم تر اما هیجان بیشتری دارند. انواع بازی های آنلاین موبایلی که برخی از آن ها از نوع بتل رویال و اکشن هستند. کالاف دیوتی در نسخه موبایلی، یکی از موارد بسیار مشهود و محبوب صنعت گیم می باشد. در کنار میدان اصلی بازی یکی سری ماموریت ها و رقابت های فرعی نیز وجود دارد. این موارد اضافی در کنار جوایز ارزنده، به هیجان، شور و لذت بازی می افزایند. کسب هیجان و لذت بیشتر چیزی است که اغلب گیمرها به دنبال آن هستند. در ادامه، به معرفی تورنمنت کالاف دیوتی موبایل، یکی از این نمونه رقابت ها، می پردازیم.

تورنمنت کالاف
تورنمنت کالاف دیوتی موبایل چیست؟

تورنمنت همانند بازی، به معنای رقابت و مسابقه است. واژه ای که در مورد رقابت های دوره ای و مرحله ای اطلاق می شود. در بازی کالاف دیوتی موبایلی، تورنمنت نیز وجود دارد و توسط سازنده آن طراحی شده است. این رقابت ها بر هیجان و زیبایی کالاف افزوده اند. در هر فصل از بازی یک تورنمنت برای بازیکنان برگزار می کنند. برای رتبه های مختلف آن، جوایز مختلفی را در نظر می گیرند. ارزش این جایزه های درون برنامه بازی معمولا بالاست. محدودیتی برای شرکت گیمرها در آن وجود ندارد. یعنی تصور نکنید که فقط گیمرهای حرفه ای و قدرتمند اجازه شرکت دارند. اصلا این چنین نیست. بلکه افراد مبتدی و دارای رتبه کم نیز می توانند در این سری از مسابقات حضور پیدا کنند. هر گیمر با حداکثر توان خود در این بازی ها شرکت می کند. ضمن این گیمرها سعی می کنند به هر شکلی است پیروز شوند و جایزه بگیرند. در این مسابقات با حداکثر خشونت و بی رحمی بازیکنان روبرو هستیم.

قوانین تورنمنت

هر فصل از بازی کالاف دیوتی موبایل فقط و فقط یک تورنمنت برگزار می نماید. به طور معمول این گروه از مسابقات در طول یک دوره دو ماهه جمع می شوند. البته توجه نمایید که این مسابقات در آخر هفته ها برگزار خواهد شد. برای شرکت در این مسابقات بایستی با یک سری از قوانین آشنایی داشته باشید. به هر حال، نداشتن آگاهی و اطلاعات کافی شما را به دردسر می اندازد. سعی کنین با روند برگزاری و امتیازگیری این بازی ها آشنا شوید. ضمن این که لازم است با انواع جوایز و نحوه کسب آن ها نیز آشنا باشید.
تورنمنت های کالاف دیوتی برای بازیکنان ایرانی برگزار نمی شود. زیرا جدیدا این بازی در داخل کشور ممنوع شده است. بنابراین به چنین مواردی حتما دقت نمایید. 
تورنمنت دو ماهه به صورت دوره های هفته ای انجام می شود. در هر کدام از این دوره ها، ۴ مسابقه در نظر گرفته اند. این مسابقات فقط در آخر هفته ها برگزار می شوند. 
نظم مشخصی برای حضور بازیکنان وارد شده در این مسابقات وجود دارد. بر طبق این نظم، هر فرد باید در گروه خود مسابقه دهد. اما گروه  هر فرد بر چه اساسی تعیین می شود؟ هر فردی با توجه به محل زندگی و کشور خود وارد این سری از مسابقات می شود. به طور مثال، یک قاره بین کشورهای خود اشتراک مسابقه ای دارد. مثلا ایرانیان در گروه آسیا حاضر می شوند.
در این مسابقات دو نوع جایزه اصلی و فرعی وجود دارد. جایزه اصلی جایزه ای است که هر بازیکن در هر هفته دریافت می کند. این جوایز به صورت تاج های دریافتی نمایش داده می شوند. هر بازیکن با کمک تاج های خود می تواند از لیست جوایز بهره ببرد. جایزه فرعی جایزه ای است که برگزار کننده تورنمنت به رتبه های بالای مسابقات می دهد. 
خیلی جالب است که هم می توانید تکی و هم گروهی بازی کنید. اگر فکر می کنید تیمی بهتر عمل می کنید، با دوستان خود تیم تشکیل دهید.
اجازه استفاده از سلاح مورد نظر خود را در این تورنمنت ها دارید. اما یک نکته را به خاطر بسپارید. شما نمی توانید از یک سلاح دو بار پشت سر هم استفاده نمایید.

شرکت در تورنمنت بازی کالاف دیوتی

تورنمنت کالاف دیوتی موبایل در صفحه اصلی برنامه آن نمایش داده می شود. آیکون آن، خود کلمه تورنمنت انگلیسی به رنگ قرمز می باشد. برای ورود به این مسابقه روی آن کلیک کنید. در صورتی باز خواهد شد که موعد برگزاری آن فرا رسیده باشد. در خارج از روزهای مورد نظر، امکان ورود به این بخش فراهم نیست. بنابراین این موارد را مورد توجه قرار دهید.شما به همراه دوستانتان برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید به سایت معتبر جمینجا مراجعه کنید و با استفاده از آن در تورنمنت ها پیروز شوید.

تورنمنت کالاف دیوتی موبای
هر بازیکن در هنگام ورود به تورنمنت بازی، یک لود اوت مشخص دارد. امکان تنظیم این بخش وجود دارد. این بخش مربوط به تجهیزات و سلاح های مورد استفاده در بازی است. اگر شما آن را تنظیم کنید در ورود به مسابقات از بین همان ها می توانید انتخاب کنید. اما چنان چه شما آن را تنظیم ننموده اید، به صورت خودکار برایتان سلاح انتخاب می شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است خودتان قبل از شروع بازی آن ها را مشخص نمایید. سلاح های مورد علاقه و قدرتمند را در این بخش قرار دهید.
یادتان باشد که در کالاف دیوتی می توانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید. نحوه درخواست دادن و دعوت آن ها بسیار ساده است. این دعوت جهت همراهی و همکاری در مسابقات پیش رو است. بنابراین شما قرار نیست تنها وارد میدان شوید. چنان چه به این قسمت اهمیت ندهید به طور تصادفی و خودکار گروه شما مشخص می شود. اگر نمی خواهید با افراد ناشناس و غریبه هم تیمی شوید، خودتان دوستانتان را دعوت نمایید.

جمع بندی

در پایان بیایید یک سوال بپرسیم. تورنمنت کالاف دیوتی موبایل چیست؟ حالا دیگر قادر خواهید بود پاسخی مناسب و صحیح به آن بدهید. این مسابقات و رقابت های مربوط به فصول مختلف بازی، بازیکنان را به تکاپو وا می دارد. چنان برایشان لذت بخش است که به طور مداوم برای آن برنامه ریزی می نمایند. به تمامی نکات مورد نظر توجه نمایید. در ورود به این مسابقات و دریافت جوایز ارزشمند آن بسیار کارآمد خواهند بود.

منبع : https://geminja.com

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها