ارزانترین راه تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران کدام است؟

یکی از تفریحات سالم و مفرحی که می‌توانید در کنار خانواده انجام دهید تماشای فـیلم است. انواع فیـلم‌های ایرانی و خارجی روز دنیا را می‌توانید توسط شبکه‌های خانگی تماشا کنید. این روزها همه افراد جامعه در مدیریت و کنترل هزینه‌های زندگی تلاش می‌کنند و امکان برخورداری از تفریحات کم هزینه و سالم نقش بسیار مهمی در پر کردن اوقات فراغت و دور هم جمع شدن خانواده‌ها دارد. شما می‌توانید از سایت‌‌هایی مانند فیلیمو استفاده کنید و با خرید اشتراک به عضویت این سایت درآیید و به مشاهده انواع فـیلم و سریال بنشینید. همچنین امکان برخورداری از کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف فیـلم راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا با هزینه کمتر اشتراک را تهیه کنید.

ارزانترین راه تماشای فـیلم و سریال در ایران

استفاده از سایت‌هایی که اقدام به پخش فیـلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی می‌کنند یکی از ارزان‌ترین راه‌های برای مشاهده فـیلم و سریال است. در این سایت‌ها انواع انیمیشن‌های روز دنیا نیز ارائه می‌شود که برای بچه‌ها و البته بزرگترها بسیار جذاب است. استفاده از کد تخفیف فیلیمو به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از این کد در هنگام خرید اشتراک هزینه کمتری پرداخت کنید.

در این سایت آرشیو متنوعی از فـیلم‌های قدیمی نیز موجود است که برای افراد علاقه‌مند به این سبک فیـلم‌ها بسیار جذاب و مفرح است. مجموعه کاملی از انیمیشن، مسابقه و برنامه‌های جذاب برای علاقه‌مندان فراهم است. شما در هر کجای ایران که ساکن هستید می‌توانید از این شبکه‌های خانگی استفاده کنید.

یکی دیگر از این شبکه‌های خانگی معروف فیـلم نت نام دارد و در فـیلم نت هم مانند فیلیمو مجموعه متنوع و کاملی از انواع فیـلم و سریال، مستند، انیمیشن و … برای علاقه‌مندان موجود است. با استفاده از کد تخفیف فیلم نت که در سایت تاپ کوپن موجود است می‌توانید به راحتی اشتراک این سایت‌ها را خریداری کنید.

تماشای آنلاین فـیلم و سریال به صرفه‌تر است یا دانلود شده

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا تماشای فـیلم و سریال به صورت آنلاین مقرون به صرفه‌تر است یا بهتر است آن ‌را دانلود کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر شما فـیلمی را دانلود کنید همیشه این فـیلم را در سیستم خود دارید اما ممکن است از فـیلمی که دانلود کردید خوشتان نیاید. اما اگر آنلاین به تماشای فـیلم و سریال بنشینید می‌توانید با قیمت نیم بها این برنامه‌ها را ببینید و از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است.

همچنین می‌توانید با استفاده از کد تخفیف هزینه اشتراکتان را هم تا حد زیادی کاهش دهید. به این شکل با قیمت بسیار مناسبی به تماشای فـیلم‌های مورد علاقه خود می‌نشینید.

کد تخفیف فیلیمو فرصتی برای خرید اشتراک فـیلم

یکی از کارهایی که فیلیمو برای رفاه حال کاربرانش انجام داده است این است که مذاکراتی با اپراتورهای تلفن همراه داشته است و به توافقاتی با این اپراتورها رسیده است که مبنی بر استفاده رایگان و نیم‌بهای کاربرانش از اینترنت است. همچنین می‌توانید با ورود به سایت تاپ کوپن ارائه دهنده کد تخفیف دیجی کالا، فیلیمو، اسنپ اکسپرس و مجموعه های مختلف از انواع کدهای تخفیف مختلف استفاده کنید.

مزایای شبکه خانگی برای کاربران

اگر بخواهیم به مزایای شبکه‌های خانگی برای کاربران بپردازیم باید بگوییم که امکان استفاده از اپلیکیشن نیز برای بعضی از شبکه‌های خانگی مانند فیلیمو ممکن است. امکان دسترسی برای سیستم عامل اندروید و ios ممکن است و می‌توانید با استفاده از کد تخفیف فیلیمو با قیمت ارزانتری از این برنامه استفاده کنید.

مزایای استفاده از فیلیمو به شرح زیر است.

  • امکان استفاده از بیش از ۲۰۰۰۰ فیـلم و سریال ایرانی و خارجی همراه با دوبله یا زیرنویس فارسی

  • امکان دانلود و تماشای آفلاین

  • امکان مشاهده فیـلم بدون تبلیغات

  • امکان استفاده از کد تخفیف فـیلم

امکان اشتراک رایگان در فیلیمو برای کاربران ایرانسل

یکی از امکاناتی که فیلیمو برای بخشی از کاربرانش ایجاد کرده است این است که کاربرانی که از اپراتور ایرانسل برای اینترنت خود استفاده می‌کنند میتوانند به صورت رایگان اقدام به مشاهده فـیلم و سریال‌های موجود در فیلیمو بنشینند و نیازی نیست که اشتراک خریداری کنند. همچنین میزان اینترنت مصرفی‌شان در هنگام مشاهده فـیلم‌ها به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

سایت‌های جدید برای مشاهده فـیلم

سایت‌های جدید و زیادی برای مشاهده فـیلم و سریال وجود دارد و یکی از آن‌ها ملو فـیلم نام دارد. ویژگی ملو فیـلم امکان مشاهده رایگان فیـلم‌ها و سریال‌ها در آن است. حتی نیازی هم به ثبت نام وجود ندارد.

سرویس‌های VOD

سرویس‌های VOD‌ در واقع همان سرویس‌هایی هستند که برای مشاهده فیـلم و سریال در شبکه‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سرویس‌های متفاوتی در دسته VOD‌ها قرار دارند که می‌توان به نماوا، فیلیمو، فـیلم‌نت، ملو فـیلم و … اشاره کرد. محبوب‌ترین این سرویس‌ها فیلیمو و نماوا هستند و فیلیمو در رتبه یک قرار دارد. امکان استفاده از کد تخفیف فیلیمو که در سایت تاپ کوپن موجود است نیز امکان استفاده از این سایت را برای افراد بیشتری امکان‌پذیر کرده است.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم ارزانترین راه تماشای آنلاین فیـلم و سریال در ایران را بررسی کنیم و سایت‌های مختلف را به شما معرفی کنیم. استفاده از کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف فیـلم نت که همگی در سایت تاپ کوپن ارائه شده است راهی است که به افراد کمک می‌کند تا بتوانند با هزینه مناسبی اشتراک این سرویس‌ها را خریداری کنند.

تماشای فیـلم و سریال و حتی برنامه‌های مستند در زمان‌هایی که برای استراحت در نظر گرفته‌ایم بسیار دلچسب است. با ظهور پاندمی کرونا و لزوم ماندن همه افراد در خانه برای مدت طولانی این سرویس‌های ارائه دهنده خدمت کارشان را به خوبی انجام دادند و نقش پررنگی در سرگرم شدن افراد ایفا کردند.

تلاش‌های مدیران این سایت‌ها برای ایجاد کدهای تخفیف و رایگان یا نیم‌بها بودن قیمت اینترنت مصرفی هنگام مشاهده فیلـم‌ها در این سرویس‌ها نیز کمک شایانی به خانواده‌ها بود. نمی‌توان نقش پررنگ انیمیشن در سرگرم کردن بچه‌ها در زمان پاندمی کرونا را نادیده گرفت. به دلیل تعطیلی مدارس و مهدکودک‌ها، تماشای برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده راه نجاتی برای کودکانی به حساب می‌آمد که از در خانه ماندن خسته شده بودند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها