خرید آنلاین کتاب از سایت ناشربوک

خرید آنلاین کـتاب پدیده ای نوظهور است که توانست دروازه های جدیدی از صنعت نشر را در مقابل علاقه مندان به کـتاب قرار دهد.

پدران ما سالها به صورت سنتی و از کتـابفروشی ها کـتاب های مورد علاقه خود را خرید می کردند و کتابفروشی های اطراف انقلاب پاتوق علاقه مندان به کـتاب و کتابخوانی بود. صاحبان برخی از کتـاب فروشی ها، خود از کتابخوانان بسیار حرفه ای بودند که می توانستند هرآنچـه که به دنبال آن هستید را به شما معرفی کرده و یا کـتاب های مشابه و با موضوعات همسان را به شما عرضه کنند.

اگرچه این فضای زیبا و دلچسب و نوستالژیک، دارای مزایای بی شماری بود، اما نمی توانست جوابگوی نیاز همه اهالی کتـاب باشد، به خصوص جوابگوی نیاز علاقه مندان کـتاب که در شهر تهران ساکن نبودند.

با پیشرفت تکنولوژی و ساده تر شدن صنعت چاپ، بر تعداد ناشران ناگهان افزوده شد و به دنبال آن تعداد عناوین کـتاب منتشر شده سیر صعودی به خود گرفت و در ماه هزاران عنوان کتـاب به چاپ رسید.

فضای محدود کـتاب فروشی هایی که یک زمانی می توانستند تقریبا تمامی عناوین کـتاب های منتشر شده را در خود جای دهند، ناگهان با کمبود فضا و منابع مالی مواجه شدند و شروع به گلچین کـتاب های پرفروش و از ناشران شناخته شده کردند، همین امر موجب شد که بسیاری از کتابهای ارزشمند در معرض دید خریداران قرار نگیرد و از دسترس خارج شود.

از سویی دیگر با افزایش هزینه سفر و اسکان در شهرهای بزرگ و کاهش توان خرید، بسیاری از کتابخوان های ساکن در شهرستان ها و روستاها، از خرید کتـاب های به روز و متفرقه محروم شدند و تنها به آنـچه که در شهر و یا روستای خود و توسط محدود کتابفروشی ها عرضه می شد، بسنده می کردند.

اما ظهور اینترنت و به دنبال آن ظهور سایت های خرید کتـاب، دری جدید به سوی دنیایی جدید گشود و کتابهای بیشماری را در دیدگان همگان قرار داد. سایت فروش کـتاب بدون محدودیت می توانست از تمامی ناشران و از سالهای مختلف کتـاب را به مخاطبین خود عرضه کند و دیگر محدود به فضا و مکان خاصی نبود و همگان می توانستند هرآنـچه که می خواهند جستجو کرده و کتـاب خود را آنلاین سفارش دهند.

لذت مطالعه با خرید آنلاین کتاب

همانطور که می‌دانید توسعه (Development) یکی از مهم‌ترین اهداف هر جامعه موفقی است. رشد و توسعه چرخ محرک هر کشور پیشرفته‌ای می‌باشد. حال یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه، طرز تفکر و فرهنگ مردم آن کشور است. کـتاب و کتابخوانی، به عنوان عاملی انسان‌ساز می‌تواند در پرورش و بالندگی ذهن اقشار مختلف جامعه بسیار تاثیرگذار باشد. مطالعه کـتاب، از دیرباز به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای اهل علم و ادب شناخته می‌شود. با استفاده از این یار مهربان است که انسان از افکار و رفتار ناپخته، دست شسته و آنگاه وارسته و با کمالات میشود. کـتاب ابزاری بسیار مهم و کلیدی در جهت تغییر فرهنگ ملل مختلف محسوب می‌شود. به اصطلاح اگر بخواهند ملتی را از بین ببرند، نیازی به حمله نظامی نیست بلکه می‌توانند با ایجاد فاصله میان مردم و کتـاب، از مطالعه و بلوغ فکری اقشار مختلف آن کشور جلوگیری کنند. در نتیجه جامعه هدف بطور خودکار ضعیف و ناکارآمد می‌شود.

 اگر مطالعه کـتاب را به عنوان بهترین سرگرمی در اولویت قرار دهیم، اوقات فراغت ما در نهایت لذت به نحوی شایسته با افزایش آگاهی و دانش سپری خواهد شد. بنابراین از اهمیت کتـاب و مطالعه غافل نشوید تا هر روز آگاه‌تر از دیروز گام بردارید. بهتر است که خرید آنلاین کـتاب را جایگزین شیوه‌های قدیمی کنید تا در نهایت آرامش و راحتی بدون حضور در کتابفروشی‌ها از مطالعه کـتاب مورد علاقه خود لذت ببرید.      

کـتاب گنجینه ای اسرار آمیز است که سطح آگاهی را افزایش می‌دهد
کـتاب گنجینه ای اسرار آمیز است که سطح آگاهی را افزایش می‌دهد

مزایای خرید کـتاب به صورت اینترنتی

ممکن است این سوال در ذهن شما مطرح شود که چرا لازم است خرید آنلاین کتاب را جایگزین خرید حضوری کنیم؟ در ادامه به چند مورد از مزایای خرید اینترنتی کـتاب اشاره می‌کنیم:

  • جلوگیری از اتلاف زمان، هزینه و انرژی
  • راحتی و آرامش بیشتر در هنگام خرید اینترنتی بدون حضور در ترافیک
  • دریافت کـتاب بدون خروج از منزل به صورت سفارشی
  • بازدید آسان از کـتاب‌های مختلف و با کیفیت در سایت فروش
  • اطمینان از سلامت کـتاب
  • مقرون به صرفه بودن خرید کتـاب آنلاین در مقایسه با خرید حضوری
  • برخورداری از تخفیف‌ها و شرایط ویژه در سایت فروش
خرید راحت اینترنتی کـتاب در نهایت سرعت و راحتی
خرید راحت اینترنتی کـتاب در نهایت سرعت و راحتی

اگر نگاهی هوشمندانه داشته باشید، قطعا با بررسی مزایای خرید آنلاین کـتاب، از تهیه کتـاب به صورت حضوری منصرف می‌شوید. بنابراین لطفا تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

همانطور که بیان شد، خرید آنلاین کتـاب از مزایای بیشماری برخوردار است، از جمله اینکه:

– در خرید کتـاب به صورت آنلاین شما محدود به مکان خاصی نیستید و می توانید از سراسر نقاط کشور و یا حتی جهان به مجموعه عظیمی کتاب دسترسی داشته باشید

– در خرید آنلاین کـتاب، شما می توانید نقد و یا نظرات دیگران را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام به خرید کنید.

– در خرید آنلاین کـتاب، سایت به شما این امکان را می دهد که کتاب های همسو و یا هم موضوع با عنوان مورد نظر را یافته و بتوانید آنها را نیز تهیه کنید.

– سرعت جستجو و خرید کتـاب در سایت خرید کتاب بسیار ساده تر است. به طور مثال شما برای یافتن کتابی خاص نیاز نیست که ده ها کتاب فروشی را پرسه بزنید و به راحتی می توانید آن را در سایت یافته و به صورت آنلاین خرید کنید.

– سرعت دسترسی به کـتاب در خرید آنلاین کـتاب بسیار بالاتر و سریع تر است. خرید حضوری کتـاب وقت و زمان خود را می طلبد و با توجه به مشغله زیاد اکثر مردم، بسیاری از خریدها به فراموشی سپرده می شود و یا نیازشان برطرف می گردد. درحالی که در خرید آنلاین کـتاب، شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن کتـاب خود را تهیه کرده و از آن استفاده ببرید.

چرا سایت خرید کـتاب ناشربوک توصیه می شود؟

سایت های بیشماری جهت خرید کـتاب آنلاین وجود دارد و با تبلیغات گسترده علاوه بر فروش کـتاب به فروش لوازم التحریر و سایر موارد مشغولند. به واسطه محدودیت ظرفیت انبار این سایت ها، تنوع کتابها در آنها زیاد نبوده و بسیاری از ناشران از دسترسی به آنها محروم اند. اما سایت خرید کتاب ناشربوک برای اولین بار توانسته ارتباط موثر و مستقیمی با ناشران ایجاد کند و بتواند کتـاب ها را بی واسطه و به طور مستقیم به دست خوانندگان برساند.

شما عاشقان فرهنگ و کتـاب می‌توانید برای خرید آنلاین کتاب مورد نظر خود از سایت خرید کتاب ناشربوک بازدید کنید. این سایت کـتاب‌های متنوعی را برای گروه‌های مختلف سنی در موضوعات هنری، تاریخی، مذهبی، روانشناسی، ادبیات، علوم اجتماعی، فلسفه، کودک و نوجوان، آموزش زبان خارجی و… ارائه می‌کند. شما می‌توانید کتب درسی و غیر درسی مورد علاقه خود را در نهایت آرامش و راحتی تنها با استفاده از اینترنت از سایت ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کنید و با کارشناسان سایت در ارتباط باشید. خرید کتـاب‌های پرفروش با تخفیف ویژه، به صورت مستقیم از ناشران مختلف را با سایت خرید کـتاب ناشربوک تجربه کنید.

سایت خرید کتاب ناشربوک
سایت خرید کتاب ناشربوک
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها