بهترین هتل های مشهد و کیش کدامند؟

اقامت در هتل بخش مهمی از سفر بوده زیرا حدود یک سوم زمان سفر را در هتل به سر می برید. برای انتخاب بهترین هتل معیارهای متعددی وجود دارد که می توان به قیمت، کیفیت و موقعیت هتل در شهر اشاره کرد. از مقاصد مهم گردشگری در ایران می توان به کیش و مشهد اشاره کرد که در این مقاله به بررسی بهترین هتل کیش و مشهد می پردازیم.

بهترین هتل های کیش

جزیره کیش به دلیل تقاضای بالا برای سفر و امکانات تفریحی و گردشگری متنوع، هتل های لوکس زیادی دارد. البته علاوه بر هتل های لوکس، هتل های معمولی نیز وجود دارد که البته تعداد آن ها کمتر است. از این هتل ها می توان به هتل ترنج، هتل مارینا، هتل پارمیس و هتل میراژ اشاره کرد.

هتل ترنج کیش، از بهترین هتل ۵ ستاره کیش

هتل ترنج با امکانات لوکس و بی نظیری که دارد به یکی از بهترین های کیش و ایران تبدیل شده است.این هتل در سمت غربی جزیره کیش قرار داشته که دارای دو فاز دریایی و ساحلی است. در طراحی این هتل از نماد بته جقه استفاده شده که اتاق های متعددی را روی دریا طراحی کرده اند و هر اتاق دارای نما و تراسی رو به دریا بوده که وجود وان حمام رو به دریا نمای زیبایی به این  اتاق ها بخشیده است.

برخی از اتاق های این هتل دارای کف شیشه ای بوده که می توانید سطح دریا را از درون اتاق تماشا کنید. از امکانات دیگر این هتل می توان به رستوران های لوکس با غذاهای متنوع دریایی، سفره خانه سنتی، مجموعه ورزشی، سالن کنفرانس، اتاق بازی برای کودکان، کافی شاپ، مجموعه آبی، سرویس رفت و برگشت رایگان به نقاط مختلف جزیره اشاره کرد. این هتل در سمت غربی جزیره کیش و جاده جهان قرار دارد.

هتل ویدا، ز بهترین هتل های کیش

هتل ویدا یکی از بهترین هتل های کیش بوده که در دسته هتل های لوکس و ۵ ستاره کیش قرار دارد. به منظور رزرو هتل ارزان در جزیره کیش، می توان از هتل های دیگر استفاده کرد اما با این وجود این هتل نسبت به سایر هتل های ۵ ستاره، قیمت مناسب تری دارد.  این هتل در قلب جزیره کیش و در نزدیکی مراکز خرید معروف قرار داشته و تنها یک کیلومتر با دریا فاصله دارد.

از امکانات دیگر این هتل می توان سالن همایش، رستوران، مجموعه ورزشی، مجموعه آبی کامل و لوکس، خدمات لاندری، اجاره ماشین، سالن بازی کودک، آتلیه، فروشگاه و کافی شاپ اشاره کرد. کافی شاپ این هتل با نام کافه V در طبقه همکف قرار داشته و به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های ۵ ستاره کیش بوده که با موقعیتی ویژه در خط ساحلی، اقامتی لوکس را برای مسافران فراهم می کند. این هتل در بلوار مرجان و در پارکی به همین نام قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات متعدد لوکس مانند رستوران، کافی شاپ، سونا، استخر، تاکسی سرویس، سالن همایش، مراکز تجاری مختلف، اسکله اختصاصی و پارک ساحلی می باشد.

در این هتل، اتاق های متعددی وجود دارد که با امکانات و ظرفیت های متفاوت، مسافران مختلف و متعدد را پذیرا هستند. از امکانات جذاب این هتل می توان به اسکله اختصاصی اشاره کرد که تفریح های متفاوتی را می توان در این اسکله تجربه کرد. از این تفریحات می توان به قایق سواری، ماهیگیری، پاراسل و تفریحات آبی دیگر اشاره کرد.

بهترین هتل های مشهد

شهر مشهد نیز به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و سیاحتی متعدد، از گزینه های اصلی برای سفر به ویژه در مناسب های مذهبی و غیر مذهبی است. هتل های مشهد جزء بهترین هتل های ایران بوده که سطح کیفی آن ها از هتل های سایر شهرها بالاتر است. در ادامه بهترین هتل های مشهد را بررسی می کنیم.

هتل قصر طلایی از بهترین هتل های مشهد

این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد و حتی ایران بوده که به نام هتل ۵ ستاره شناخته می شود. این هتل در خیابان امام رضا قرار داشته و جزو هتل های نزدیک حرم در مشهد می باشد. این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید مختلف مانند بازار رضا و ۱۷ شهریور دارد. همچنین این دسترس خوبی به حمل و نقل عمومی مانند مترو دارد که پس از چند ایستگاه می توان به مکان های گردشگری و مراکز خرید متنوع رسید.

از امکانات این هتل می توان به مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی کودکان، سالن بازی های کامپیوتری، کتابخانه، پزشک، ترانسفر فرودگاه و خدمات لاندری اشاره کرد. اتاق های این هتل با بهترین امکانات و وسایل در ظرفیت های مختلف، پذیرای مسافران با تعداد نفرات مختلف می باشد.

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل همانطور که از نامش پیداست، یکی از مجلل ترین هتل های مشهد و حتی ایران بوده که کم تر هتلی می تواند با آن در ارائه خدمات رقابت کند. هتل درویشی، تنها هتل آتریوم شرق کشور است. در هتل آتریوم فضای بزرگی بین دو ساختمان هتل ایجاد می کنند که در آن رستوران و کافی شاپ قرار دارد.

از امکانات دیگر این هتل می توان به مجموعه آبی، خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد. همچنین این هتل دارای امکانات متعدد دیگر مانند رستوران، کافی شاپ، سرویس ویژه حرم، اتاق بازی کودکان، رستورن های متنوع، اتاق های لوکس در ظرفیت های متفاوت و با اهداف متفاوت می باشد.

هتل الماس مشهد

هتل الماس در مشهد شامل دو هتل مجزا به نام های هتل الماس و الماس ۲ می باشد. هتل الماس، هتلی ۴ ستاره بوده اما هتل الماس ۲، هتل ۵ ستاره با امکانات بهتر می باشد. هتل الماس ۱ در خیابان امام رضا و بین امام رضای ۴ و ۶ قرار دارد. از امکانات هتل الماس ۱ می توان به ترانسفر فرودگاهی، سرویس دهی ویژه در اتاق ها، سالن کنفرانس، اتاق بازی برای کودکان، کتابخانه و چایخانه سنتی به همراه رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل الماس ۲ مشهد به عنوان یکی از هتل های ۵ ستاره مشهد بوده که فاصله کمتری با حرم دارد. این هتل در ۱.۵ کیلومتری حرم قرار داشته که دسترسی خوبی به حرم، مکان های دیدنی و مراکز خرید دارد. این هتل در ۲۵ طبقه دارای ۲۱۶ واحد اقامتی گوناگون با امکانات مختلف می باشد. اتاق های این هتل در سبک های متفاوتی ایجاد شده است که در طراحی آن از نمادها و الگوهای مختلف استفاده شده است.

هتل مدینه الرضا، از بهترین هتل های مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره مشهد بوده که از ویژگی های آن نزدیکی به حرم بوده که تنها ۱۵۰ متر با حرم فاصله دارد. این هتل در ۱۸ طبقه، ۲۸۸ سوئیت و اتاق گوناگون را در خود جای داده است. اتاق های متعدد این هتل دارای منظره های متفاوتی رو به حرم بوده که تجربه لذت بخشی از اقامت در مشهد را برای شما فراهم می کند.

از امکانات این هتل می توان به مجموعه های آبی، سونا، استخر، جکوزی، کافی شاپ، سالن بدنسازی و سالن ماساژ و آمفی تئاتر اشاره کرد. علاوه بر این، تاکسی سرویس، خدمات ویژه افراد معلول، خدمات فرودگاهی و خدمات خشک شویی از امکانات و خدمات معمولی این هتل به شمار می آید.

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها