پرسودترین کالاها برای واردات از چین

مقدمه

روابط تجاری که میان چین و ایران در حال گسترش است، سبب شده تا تجار و وارد کنندگان ایرانی بیش از هر چیزی، واردات کالا از چین را به عنوان اولیت اول خود انتخاب کنند. از آنجا که چین به یکی از اصلی ترین قطب های تجاری در سراسر جهان تبدیل شده است، محصولات متنوعی هم برای صادرات به دیگر کشورها دارد. اگر قصد واردات از چین را دارید، توصیه ما به شما این است که شناخت و بررسی کالاهای پرسود وارداتی از چین را مورد توجه خود قرار دهید. علاوه بر این که ما در گروه تجاری ققنوس، همراه شما در تمامی مراحل حمل بار هوایی و ترخیص کالا هستیم، برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ققنوس در ارتباط باشید.

کالاهای پرسود وارداتی را میشناسید؟ بهترین روش حمل و نقل کالا از چین کدام است؟ ترخیص کالا از گمرک چه مراحلی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات، با ما همراه باشید.

چه کالاهایی برای واردات سود بیشتری دارند؟

یکی از مهمترین و اولین مراحل واردات کالا از چین و سایر کشورها، قطعا منبع یابی و شناسایی بهترین کالاها برای واردات  به کشور است. کالاهای پرسود وارداتی بسته به نوع کسب و کار و تجارت شما نیز متفاوت باشند؛ اما به طور کلی، واردات برخی کالاهای چینی به ایران بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته است و سود خوبی هم با خود به همراه دارد. پیشنهاد ما به شما برای واردات از چین، کالاهای زیر است:

انواع اسباب بازی ها

در میان کالاهای پرسود برای واردات از چین، انواع اسباب بازی های چینی خیلی محبوب هستند. اگر به دنبال واردات کالاهایی با هزینه کم اما سود بالا هستید، امکان خرید و تامین کالا با کمترین هزینه ها در چین وجود دارد و به راحتی میتوانید از طریق خدمات حمل بار هوایی و ترخیص کالای گروه ققنوس، محموله وارداتی خود را در داخل کشور تحویل بگیرید.

اسمارت واچ های ورزشی

همانطور که میبینید، ساعت های مچی هوشمند خیلی مورد توجه افراد مختلف به ویژه ورزشکاران قرار گرفته‌اند. از انجا که امکان ادغام این گونه ساعت ها با گوشی نیز وجود دارد، محبوبیت بسیاری دارند. باید بگوییم که چین یکی از اصلی ترین کشورهای تولید کننده در زمینه ساعت های هوشمند مباشد؛ از این رو، واردات این گونه کالاها با هزینه‌ای کم امکان پذیر خواهد بود.

قطعات و لوازم الکترونیکی

پیشنهاد بعدی ما در لیست کالاهای پرسود برای واردات از چین، لوازم الکترونیکی میباشد. قطعات و لوازم الکترونیکی در کشور ما بسیار پرکاربرد هستند و با توجه به این که امکان تولید داخلی بعضی از  آنها وجود ندارد، کشور چین میتواند گزینه بسیار مناسبی برای واردات لوازم الکترونیکی به داخل کشور باشد.

لوازم جانبی تلفن های همراه

حضور گسترده لوازم الکترونیکی و گوشی های هوشمند چینی در سراسر جهان، سبب شده تا تلفن های همراه به یکی از اصلی ترین محصولات چینی جهت صادرات به سایر کشورها تبدیل گردد. برخی از لوازم جانبی گوشی ها، ضروری میباشند و در مرحله خرید تلفن همراه حتما آنها را خریداری خواهید کرد، واردات این گونه کالاها به کشور با سود خوبی همراه است.

سایر کالاهای پرسود جهت واردات از چین که میتوانیم نام ببریم، عبارتند از: شارژرهای بیسیم، کامپیوتر و لپ تاپ، لامپ های LED، لوازم آشپزخانه، دوربین های مداربسته، مژه مصنوعی و لوازم آرایشی، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و..

چگونه بهترین قیمت ها را برای خرید از چین پیدا کنیم؟

منبع یابی و سورسینگ کالا از چین، مهمترین فرایندی است که با شما در شناسایی بهترین فروشندگان با قیمتی مناسب کمک خواهد کرد. آشنایی با اصول و نکات اصلی منبع یابی تاثیر بسزایی در واردات کالا از چین دارد و قطعا افرادی که به صورت کاملا برنامه ریزی شده نسبت به شناسایی تامین کنندگان چینی اقدام میکنند، به طور چشمگیری از بروز سواستفاده ها و خسارت های احتمالی جلوگیری میکنند. اما بهترین راه برای شناسایی بهترین تامین کننده ها و قیمت ها چیست؟

یکی از مزیت های ویژه واردات از چین، امکان شرکت در نمایشگاه های بین المللی، استفاده از سایت های معتبر چینی، حضور در بازارهای محلی و.. میباشد که میتوانید با استفاده از این روش ها، با تامین کنندگان مختلف مذاکره کنید و قیمت ها را مقایسه کنید تا بتوانید کالاهایی باکیفیت را با هزینه ای مناسب، خریداری نمایید.

برای واردات از چین و منبع یابی کالا، به این نکات نیز توجه داشته باشید:

  • مذاکره با فروشنده ها بر سر قیمت تاثیر بسزایی دارد؛ چندین دور مذاکره با تامین کنندگان چینی غاقل نشوید.
  • حتما شرایط پرداخت وجه و حمل و نقل کالا را از تامین کننده بپرسید.
  • اعتبارسنجی فروشنده ها در جلوگیری از سواستفاده ها و کلاهبرداری ها بسیار مهم است.
  • خدمات بازرسی کالا در چین که توسط نمایندگان ققنوس ارائه میگردد، برای اطمینان از کیفیت و صحت کالاها پیشنهاد میشود.
  • تجزیه و تحلیل بازار هدف را جدی بگیرید.

گروه تجاری ققنوس با برخورداری از دفترهای فعال در شهرهای چین و نماینده های متعدد، میتواند با ارائه خدمات اعتبارسنجی فروشنده ها، تامین و واردات عمده، بازرسی کالا در چین، حمل بار هوایی و ترخیص کالا به شما در تجربه وارداتی پرسود کمک کند.

نحوه ثبت سفارش کالا و تحویل آن در ایران

همه شما تجار و وارد کنندگان عزیزی که قصد واردات کالا از چین را دارید، بدون دریافت مجوز ثبت سفارش قادر به شروع پروسه ترخیص کالا نخواهید بود. مجوز ثبت سفارش کالا به نوعی مجوز ورود کالاهای خریداری شده به کشور میباشد که در سیستم بازرگانی ثبت میشود و از مهمترین و اولین مراحل واردات از چین به شمار میرود. برای دریافت مجوز ثبت سفارش معتبر، میتوانید از خدمات تخصصی ما در زمینه ترخیص کالا بهره مند شوید.  مراحلی که جهت ثبت سفارش کالا باید طی کنیم، به شرح زیر است:

  • کد تعرفه گمرکی کالاهای وارداتی را پیدا کنیم.
  • دریافت پروفرما از فروشنده کالا
  • برای تکمیل فرم ثبت سفارش به معاونت بازرگانی خارجی مراجعه کنیم.
  • مجوز واردات کالا را از سازمان های مربوطه دریافت کنیم.
  • با مراجعه به شرکت بیمه، بیمه نامه کالا را اخذ کنیم.
  • با اسناد و مدارک لازم برای ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت اقدام کنیم.

برای دریافت مجوزثبت سفارش به مدارکی نظیر کارت بازرگانی معتبر، مجوزهای قانونی (مجوز بهداشت، قرنطینه، جهاد کشاورزی و..)، کارت عضویت وزارت بازرگانی، اصل و فتوکپی پروفرما، کاتالوگ یا بروشور و برگه آنالیز کالا و… نیاز داریم.

ترخیص کالا در تمامی گمرکات ایران

از آنجا که امکان ورود هیچ کالایی بدون انجام مراحل ترخیص کالا از گمرک وجود ندارد و فرایند ترخیص کالا به یکی از دشوارترین مراحل واردات کالا برای تجار و بازرگانان ایرانی تبدیل شده است، کارشناسان گروه ققنوس آماده هستند تا به طور کامل شما را جهت آزادسازی محموله وارداتی از گمرک، راهنمایی کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره استعلام قیمت و خدمات ترخیص کالا، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مراحلی که پس از حمل بار هوایی از چین باید برای ترخیص کالا از گمرکات ایران سپری کنید، به صورت زیر است:

  • ثبت و تنظیم اظهارنامه در سامانه گمرکی: به مدارکی نظیر کارت بازرگانی، بارنامه، ترخیصیه و گواهی مبدا نیاز داریم.
  • احراز هویت و تعیین مسیر سبز، زرد یا قرمز گمرکی: در دایره احراز هویت، اسناد و مدارک شما بررسی خواهند شد.
  • کنترل و ارزیابی کالا: اسناد و مدارک با خود کالا توسط کارشناس گمرکی، مطابقت داده خواهند شد.
  • اخذ مجوزهای قانونی ترخیص کالا: بسته به نوع کالا، باید مجوزهای مورد نیاز را دریافت کنید.
  • بررسی تعرفه و مطابقت دادن کالا توسط ارزیاب گمرک: برای بررسی های نهایی، تعرفه گمرکی با اسناد کالا مطابقت داده خواهند شد.
  • مراجعه به صندوق و صدور سند ترخیص
  • انبارداری و دریافت مجوز بارگیری
  • خروج کالا از گمرک

کلام آخر

باید بگوییم که انتخاب بهترین کالاها برای واردات از چین و سایر کشورها، نقش چشمگیری در توسعه تجارت و کسب سود بیشتر خواهد داشت. از اهمیت شناخت کالاهای پرسود وارداتی، منبع یابی کالا و اعتبارسنجی فروشندگان غافل نشوید و با استفاده از تجربیات کارشناسان مختصص در این حوزه، از بروز هر مشکلی جلوگیری کنید. برای واردات کالا از چین نیاز به مشاوره دارید؟ کارشناسان ققنوس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درباره نحوه حمل بار هوایی، دریایی و زمینی، خرید و تامین کالا، بازرسی و  ترخیص کالا از گمرک میباشند. شما میتوانید برای ارتباط با ما، به وبسایت fnxshippping.com مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها