مزایا و معایب دستگاه های بسته بندی خانگی

دستگاه بسته بندی خانگی پیروز پک سپاهان امروزه برای افرادی که قصد ایجاد اشتغال های کوچک خانگی را دارند بهترین گزینه است. زیرا با پرداخت هزینه کمتر می‌ توانند مراحل زیادی از یک کسب و کار را طی کنند. در صورت شناخت مزایا و معایب دستگاه های بسته بندی به شکل بهتری می ‌توانید از بین تنوع بالای این محصولات یک دستگاه مناسب برای بهبود کیفیت کار خود تهیه نمایید.

انواع دستگاه بسته بندی خانگی

مزایا و معایب دستگاه های بسته بندی خانگی

بسته بندی در منزل در سال های اخیر که فشارهای اقتصادی افزایش پیدا کرده بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. چرا که با دستگاه های کوچک بسته بندی در منازل و تمامی شهرها و روستاها می توان یک کسب و کار کوچک راه اندازی کرد.

شرکت های فعال در حوزه تولید انواع دستگاه بسته بندی مانند پیروزپک سپاهان سعی کرده اند با در نظر گرفتن این شرایط دستگاه های مناسب برای بسته بندی انواع حبوبات, خشکبار, زعفران, ادویه، آجیل و حتی نان تولید کنند. افراد می توانند متناسب با علائق و بازار هدف خود هر کدام از این دستگاه ها را تهیه کرده و در داخل منزل شروع به کسب درآمد نمایند.
شناخت پرکاربردترین دستگاه بسته بندی موجب می ‌شود تا بهتر در راه اندازی کسب و کار خود موفق شوید که در ادامه به معرفی چند مدل از دستگاه بسته بندی می پردازیم:

دستگاه بسته بندی دستی

دستگاه پرکن دستی و دوخت سر بسته بندی جزء ساده ترین دستگاه بسته بندی محسوب می شود؛ زیرا با صرف وقت زیاد,میزان تولید روزانه کمتری دارد.

دستگاه بسته بندی حجمی

این دستگاه ها برای پر کردن محصولات حجمی مانند برنج,قند,خشکبار و موارد دیگر به کار می رود و امکان ریزش میزان معینی از محصول در زیر مخزن آن فراهم می گردد.

دستگاه بسته بندی لیبل زن

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که بر روی این دستگاه قرار گرفته, امکان درج تاریخ و لیبل است. قطعاً محصولاتی با داشتن تاریخ تولید و انقضا بیشتر مورد تأیید قرار می گیرند.

دستگاه های بسته بندی خانگی اتوماتیک

این مدل از دستگاه ها کارایی خوبی داشته و مطابق دستگاه های صنعتی عمل می کنند. تمامی مراحل ویبره و وزن نمودن با دقت کامل صورت گرفته و فقط از لحاظ ابعاد کوچکتر است.

دستگاه های بسته بندی خانگی نیمه اتوماتیک

این دستگاه ها به صورت پدالی طراحی می شوند و با ریختن محصول داخل مخزن پس از مشخص شدن وزن انتخابی می توانید سلفون بسته ‌بندی مورد نظر را در خروجی آن قرار دهید.

در ادامه به مزایا و معایب دستگاه های بسته بندی خانگی میپردازیم ؟

مهمترین مزایای دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه بسته بندی پیروز پک سپاهان مزیت های زیادی دارند و به راحتی می ‌توان از آنها در محیط خانه و یک فضای کوچک استفاده کرد. به همین جهت افراد زیادی سعی کرده‌ اند با راه اندازی یک کسب و کار خانگی رفاه بیشتری را برای خانواده ایجاد کنند.

از هر زاویه ای که به دستگاه های بسته بندی مناسب برای خانه نگاه شود, مزیت های زیادی در آنها وجود دارد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها می ‌پردازیم:

  • از این دستگاه ها به راحتی و بدون نیاز به برق سه فاز و با استفاده از برق تک فاز خانگی استفاده می کنند.

  • هیچ محدودیتی برای استفاده از دستگاه برای کاربران وجود ندارد و کاربری با هر سنی می‌تواند آن را کنترل نماید.

  •  قابلیت حمل و نقل دستگاه به راحتی میسر است,زیرا ابعاد و اندازه آن کوچک می باشد.

  • برای ریختن محصول در داخل مخزن نیازی به دستگاه های بالابر نیست و اپراتور به تنهایی قادر به پر کردن مخزن می باشد.

  •  این دستگاه ها از لحاظ حجم و اندازه نسبت به دستگاه های صنعتی کوچک تر بوده, اما قیمت مناسب تری هم دارد.

معایب دستگاه بسته بندی خانگی

معایب دستگاه بسته بندی خانگی

در هنگام خرید دستگاه بسته بندی پیروز پک سپاهان ممکن است برخی از افراد به راحتی نتوانند به دستگاه‌ های موجود اطمینان کرده و به دنبال پیدا کردن معایبی برای این دستگاه ها باشند. با بررسی دقیق انواع مختلف دستگاه های موجود در بازار و نحوه کارکرد آنها، تقریباً معایبی برای این دستگاه ها وجود ندارد.

از معایب دستگاه های بسته بندی  می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. این دستگاه ها راندمان کاری کمی دارند و برای کسب و کارهای کوچک و تیراژ کم کار, مناسب است.

  2.  برخی از دستگاه های مناسب برای بسته بندی خانگی تمامی کارها را به صورت اتوماتیک انجام نمی دهند و باید اپراتور برخی از مراحل را به صورت دستی انجام دهد.

  3. همچنین دستگاه های بسته بندی از لحاظ سایز و محدودیت هایی نسبت به دستگاه های صنعتی روبرو می شوند.

ارائه بهترین دستگاه بسته بندی خانگی در پیروز پک سپاهان

در سال های اخیر که به بسته بندی محصولات غذایی در کارگاه ها و منازل تمرکز بیشتری شده,کارخانجات فعال در این حوزه هم انواع مختلف دستگاه را برای بسته بندی محصولات خانگی تولید کرده‌اند. بدین ترتیب هر فرد متناسب با محیط و حجم کاری خود می تواند از این دستگاه ها تهیه کرده و کسب و کار خانگی ایجاد کند.

مجموعه پیروز پک سپاهان در گذر زمان محصولات خود را ارتقا داده و دستگاه های پیشرفته و به روزی را برای بسته بندی محصولات جامد با حجم ثابت و سایر مواد دیگر تولید کرده است. در این مجموعه به راحتی با انواع مختلف دستگاه مناسب برای بسته بندی حبوبات, آجیل,شکر، ادویه,نان,لواشک, بیسکویت و سایر موارد دیگر روبرو می شوید.

تمامی دستگاه های بسته بندی که در این مجموعه ارائه می گردد, از ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش طولانی برخوردار است. مشاوره کاملی که در هنگام فروش برای خریداران در نظر گرفته شده، از بهترین خدمات این مجموعه به شمار می رود. زیرا داشتن اطلاعات کامل و افراد کمک می ‌کند, تا دستگاهی مناسب با نیاز خود را تهیه کنند.

در صورت نیاز به تهیه دستگاه بسته بندی خانگی پیروز پک سپاهان کافیست به سایت https://pirouzpack.ir مراجعه کرده تا پس از استعلام قیمت و دریافت اطلاعات به راحتی دستگاه را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. پس با خیال راحت برای خرید انواع دستگاه های بسته بندی در بالاترین میزان کیفیت و طراحی, این مجموعه را انتخاب کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها