تبلیغات پیمانکاری ساختمان و مصالح ساختمانی در سازه برتر

به گزارش گروه تبلیغات ساختمانی سازه برتر در دنیای امروز تمام مخاطبان به اینترنت دسترسی دارند و تبلیغات و بازاریابی نیز با سرعت زیادی به سمت اینترنتی شدن در حرکت هستند که پیمانکاران ساختمانی و تولید کنندگان و فروشندگان مصالح ساختمانی نیز در همین راستا از اینترنت برای تبلیغات و جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند.

البته روش های تبلیغات اینترنتی بسیار متنوع هستند و بسته به استراتژی بازاریابی هر شرکتی، یک یا چند مورد از این روش ها انتخاب و اجرا می شوند که در ادامه در خصوص رپورتاژ آگهی که یکی از روش های بازاریابی محتوایی است و اثرگذاری بالایی دارد، توضیحاتی را ارائه می کنیم.

images_1666556038.jpg

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یک نوع آگهی تبلیغاتی دائمی است که برای معرفی خدمات و محصولات خود در سایت های مختلف منتشر می کنید. ضمن اینکه در متن آگهی با چند کلمه مهم و کلیدی به سایت خودتان لینک می دهید و به این ترتیب از اعتبار سایتی که آگهی شما را منتشر کرده، برای افزایش اعتبار سایت خودتان استفاده می کنید.

این آگهی می تواند ترکیبی از متن، تصویر و ویدیو باشد و بدین ترتیب می توانید در بطور کامل به معرفی و تبلیغ خدمات و محصولات خود بپردازید و مخاطبان سایت هدف را با خودتان همراه کرده و به سایت خودتان هدایت کنید.

 

 

مزایای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد که در ادامه ۴ مورد مهم آن را معرفی می‌کنیم تا بدانید که چرا شرکت های ساختمانی باید برای پیشرفت و جذب مشتریان بیشتر یک برنامه مدون برای انتشار رپورتاژ آگهی داشته باشند.

 

تبلیغ دائمی

یکی از مهمترین مزایای روپورتاژ آگهی، دائمی بودن آن است. به این معنی که آگهی شما برای همیشه در سایت هدف نمایش داده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که هرچقدر از عمر آگهی شما بگذرد، افراد بیشتری آن را ببینند و با شما آشنا شوند و در نتیجه به گذشت زمان، مشتریان بیشتری از این طریق جذب خواهید کرد.

 

تبلیغ کامل و پرمحتوا

شما می توانید در آگهی خود توضیحات کاملی در خصوص محصولات یا خدمات خود بنویسید و همچنین از تصاویر و ویدیوها برای انتقال بیشتر منظور خود استفاده کنید. البته در بعضی از سایت ها محدودیتی برای تعداد کلمات یا تعداد تصاویر آگهی اعمال شده اما سایت‌هایی مانند سایت ساختمانی سازه برتر نیز هستند که هیچ محدودیتی برای تعداد کلمات یا تعداد تصاویر آگهی ندارند که می‌توانید بدون محدودیت در حجم محتوا، در این سایت‌ها رپورتاژ آگهی منتشر کنید.

 

بهبود سئو سایت

با توجه به اینکه در محتوای رپورتاژ آگهی با کلمات مهم به سایت خودتان لینک می‌دهید، این موضوع باعث افزایش اعتبار سایت شما شده و سایت شما در نتایج گوگل جایگاه بهتری کسب خواهد کرد.

ضمنا اینکه اگر محتوای آگهی خود را بصورت حرفه‌ای نوشته باشید، همین آگهی شما نیز می‌تواند در گوگل جایگاه خوبی کسب کند و به این ترتیب افراد بیشتری بصورت مستقیم از گوگل به صفحه آگهی شما مراجعه می‌کنند و اثربخشی رپورتاژ آگهی شما چند برابر خواهد شد.

 

هزینه کم

در مقایسه با روش‌های تبلیغاتی مختلف، رپورتاژ آگهی یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود و با وجود اینکه که این نوع تبلیغ دائمی است، اما از بسیاری از روش‌های تبلیغاتی موقت نیز هزینه کمتری دارد.

images_1666556065.jpg

 

 

۳ نکته کلیدی برای انتخاب سایت هدف در رپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوانید نتیجه بهتری از انتشار رپورتاژ آگهی کسب کنید باید در انتخاب سایت هدف که قرار است تبلیغ شما در آن نمایش داده شود، دقت داشته باشید و در سایت هایی آگهی منتشر کنید که این شرایط را داشته باشند:

 

۱- داشتن ارتباط موضوعی

یکی از مهمترین شرایط انتخاب سایت هدف برای انتشار رپورتاژ آگهی این است که با موضوع سایت شما مرتبط باشد و مخاطبان آن سایت با مخاطبان و مشتریان شما در یک راستا باشند.

قطعا تبلیغ در یک سایت ساختمانی برای یک پیمانکار ساختمانی یا فروشنده تجهیزات و مصالح ساختمانی نسبت به تبلیغ در یک سایت موزیک بازدهی بیشتری خواهد داشت. داشتن مخاطبان مشترک مهمترین نکته در انتخاب سایت هدف است و بازدهی آگهی شما را چندین برابر می کند.

 

۴- سن سایت

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب سایت هدف برای انتشار آگهی، عمر و سن آن سایت است. هرچقدر سن یک سایت بیشتر باشد، اعتبار آن بیشتر بوده و ارزش تبلیغ در آن سایت بیشتر است. و همانطور که می‌دانید سایت سازه برتر از سال ۹۱ در زمینه عمران و ساختمان فعال بوده و از سایت‌های قدیمی این حوزه به شمار می‌رود.

 

۳- قدرت ایندکس سریع و بالا

سومین فاکتور، قدرت ایندکس سریع سایت هدف است. در واقع پس از اینکه آگهی شما در سایت هدف منتشر شد، خیلی زود در گوگل ایندکس شود و اعتبار آن به سایت شما منتقل شود.

برای بررسی این موضوع می‌توانید ایندکس شدن آگهی هایی که قبلا در سایت هدف منتشر شده را بررسی کنید و بهتر است که چند نمونه مختلف را بررسی کنید تا اطلاعات دقیقتری کسب کنید.

 

۴- بازدید زیاد

و اما آخرین فاکتور داشتن بازدید زیاد است. طبیعی است که هرچه تعداد افراد بیشتری از سایت هدف بازدید کنند، تبلیغ شما در آن سایت نیز بیشتر دیده می شود و این موضوع باعث افزایش بازدهی تبلیغات ساختمانی شما خواهد شد.

 

images_1666556092.jpg

 ۵ اصل مهم در زمان انتشار آگهی که باید به آن توجه کنید

۱- متن آگهی تکراری نباشد

اگر می‌خواهید رپورتاژ آگهی شما در نتایج گوگل رتبه خوبی کسب کند، حتما به این نکته توجه کنید که متن آگهی شما تکراری نباشد. گوگل برای مطالب تکراری ارزش زیادی قائل نمی‌شود و مطالب دست اول و غیرتکراری را در نتایج برتر جستجو نمایش می دهد.

 

۲- لوگوی خودتان را در تصاویر قرار بدهید

به عنوان یک شرکت پیمانکاری ساختمان یا فروشنده مصالح ساختمانی باید به فکر برندسازی خودتان نیز باشید و یکی از روش‌هایی که می‌توانید برند خودتان را به مخاطبان معرفی کنید این است که لوگوی خودتان را در تصاویر آگهی قرار بدهید تا لوگوی شما در ذهن مخاطبان ماندگار شود.

همچنین می توانید نام شرکت خود را نیز درون محتوای آگهی و حتی در عنوان آگهی قرار دهید تا نام شرکت شما نیز به ذهن مخاطبان سپرده شود. همانطور که مشاهده می‌کنید، مجموعه تبلیغات ساختمانی سازه برتر نیز این قواعد را در این مقاله رعایت کرده است.

 

۳- تبلیغات در محتوا مخفی باشد

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های بازاریابی محتوایی است. پس شما باید بصورت غیرمستقیم به تبلیغ محصولات یا خدمات خود بپردازید.

اگر آگهی شما صرفا تبلیغاتی باشد، مخاطبان به آن توجهی نمی‌کنند و در نتیجه اثرگذاری آگهی شما به شدت کم می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که حتما اصول تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی را بیاموزید و یا از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید. در مقاله تولید محتوای ساختمانی نکات مهمی را در این خصوص بیان کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید.

 

۴- اصول لینک سازی را رعایت کنید

با توجه به اینکه لینک‌های ابتدایی ارزش بیشتری دارند، سعی کنید در ابتدای آگهی خود به صفحه‌ای از سایتتان که اهمیت بیشتری برای شما دارد، لینک بدهید.

ضمنا در هر رپورتاژ آگهی یک لینک به صفحه اصلی سایتتان بدهید تا اعتبار صفحه اصلی سایتتان بیشتر و بیشتر شود.

همچنین سعی کنید که لینک‌های موجود در هر آگهی شما، با یکدیگر ارتباط مفهومی داشته باشند تا از پراکندگی محتوا جلوگیری شده و ارزش لینک‌ها نیز بیشتر شود.

البته برای لینک‌سازی قواعد دیگری را نیز باید رعایت کنید که آموزش این موضوع نیاز به یک مقاله مجزا دارد.

 

۵- از دعوت به اقدام استفاده کنید

پیشنهاد می‌شود که در انتهای آگهی ساختمانی خود از مخاطبان بخواهید که کاری را انجام دهند. به عنوان مثال می‌توانید از آنها دعوت کنید که از سایت شما بازدید کنند یا برای مشاوره با شما تماس بگیرند و …

این دعوت به اقدام اثر مثبت زیادی دارد و میزان موفقیت آگهی شما بیشتر می‌کند.

 

 

جمع بندی

رپورتاژ آگهی یکی از کم‌هزینه‌ترین و در عین حال از پربازده‌ترین روش های تبلیغات اینترنتی است که علاوه بر تبلیغ محصولات و خدمات شرکت‌های ساختمانی، بر روی سئو و افزایش بازدید سایت این شرکتها نیز تاثیر قابل توجهی دارد و امروزه کمتر سایتی را می‌بینید که از این روش استفاده نکند.

همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای آگهی و انتخاب سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی، نیاز به رعایت اصول و قواعدی دارد و علاوه بر یادگیری این اصول و قواعد، باید تجربه لازم را در این زمینه کسب کرده باشید تا بتوانید نتیجه دلخواه را کسب کنید.

البته می‌توانید از تجربه گروه تبلیغاتی سازه برتر استفاده کنید و هم تولید محتوای آگهی خود را و هم استراتژی تولید محتوا برای سایتتان را به این مجموعه بسپارید و ضمنا از مشاوره رایگان برای انتخاب سایت‌های مناسب برای انتشار آگهی‌هایتان استفاده کنید. برای این کار می‌توانید به سایت سازه برتر (https://saze20.ir) مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها