قیمت سایت فروشگاهی براساس چه فاکتورهایی مشخص می شود؟

قیمت سایت فروشگاهی چقدر است؟! این یکی از سوالاتی است که این روزها زیاد در مورد آن می شنویم و افراد زیادی هستند که می خواهند برای سفارش سایت و یا طراحی وبسایت اقدام کنند. بهتر است بدانید موتور جستجو گوگل اعلام کرده است روزانه ۵ تا ۶ میلیارد جستجو در این موتور انجام می شود.

بنابراین، کسب و کارهایی که در این فضا حضور داشته باشند، به سرعت مورد توجه قرار می گیرند و همین امر باعث می شود تا سود و درآمد کسب و کارها افزایش پیدا کند. هر چقدر سایت به صورت ویژه تر طراحی بیشتر، به همان اندازه بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد و همین امر باعث می شود تا قیمت سایت فروشگاهی افزایش پیدا کند. در ادامه تلاش می کنیم تا عوامل اثر گذار بر قیمت سایت را بررسی کنیم.

آیا می خواهید تعامل کاربران با سایت زیاد باشد؟

ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهید که هدف شما از طراحی سایت چیست؟! آیا می خواهید به فروش زیادی دست پیدا کنید؟! در نتیجه، باید زیرساخت مناسب را برای کاربران خود آماده سازید. یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود تعامل کاربران با سایت افزایش پیدا کند گرافیک سایت است. به طور مثال، تصور کنید شما می خواهید مکمل ورزشی بفروشید.

اگر فضای سایت خود را به یک فروشگاه ورزشی نزدیک کنید فروش بیشتری خواهید داشت و یا اگر یک سایت معمولی داشته باشید؟! بی شک، هر چقدر رنگ ها و المان های موجود در سایت به هدف کاری شما نزدیک تر باشند، به همان اندازه تعامل کاربر با سایت بالا می رود و این امر به طور مستقیم بر قیمت سایت فروشگاهی اثر می گذارد.

آیا قالب سایت مهم است؟

قالب سایت یکی دیگر از مواردی است که باعث می شود تعامل کاربران با سایت افزایش پیدا کند. برخی از سایت ها از قالب های آماده و رایگان استفاده می کنند. اما برخی از سایت ها قالب سایت را به صورت ویژه و با توجه به ماهیت کسب و کار طراحی می نمایند. همین امر سبب می شود تا قیمت سایت فروشگاهی افزایش پیدا کند. بهتر است بدانید هر چقدر قالب سایت ویژه تر باشد، به همان اندازه نرخ پرش کاهش پیدا می کند و این موضوع می تواند به نفع کسب و کارها باشد. به همین دلیل، توصیه می شود با پرداخت قیمت سایت فروشگاهی به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

چه موارد دیگری در رشد سایت تاثیر گذار هستند؟

موارد دیگری که می توانند بر قیمت سایت فروشگاهی اثر بگذارند و به رشد سایت کمک کنند موارد تکنیکال هستند. سرعت سایت یکی از مهمترین مواردی است که بر تجربه کاربری اثر می گذارد. سایت هایی که سرعت بالایی دارند و در کمتر از سه ثانیه لود می شوند بیشتر از سایت هایی که سرعت پایینی دارند و در بیشتر از سه ثانیه لود می شوند مورد توجه قرار می گیرند. همچنین، امنیت سایت باعث می شود تا کاربران اعتماد زیادی به آن سایت داشته باشند. هر چقدر به این موارد توجه بیشتری شود به همان اندازه قیمت سایت فروشگاهی افزایش پیدا می کند.

آیا طراحی وبسایت برای تمامی کسب و کارها الزامی است؟

تمامی کسب و کارهایی که می خواهند تا دهه آینده در فضای اینترنت حضور داشته باشند و مشتریان کسب و کار خود را افزایش دهند به طراحی وبسایت نیاز دارند. بسیاری از کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند اگر کسب و کارها برای طراحی وبسایت اقدام نکنند به زودی مشتریان زیادی را از دست می دهند. در واقع هزینه ای که برای طراحی وبسایت و قیمت سایت فروشگاهی پرداخته می شود، هزینه است که برای آینده کسب و کار صرف می شود. به همین دلیل توصیه می شود تمامی کسب و کارها طراحی وبسایت را مد نظر قرار دهند.

در سفارش سایت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر می خواهید برای سفارش سایت اقدام کنید، به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • قبل از سفارش سایت اهداف خود را مشخص کنید و با چشم باز وارد دنیای اینترنت شوید.

  • در زمان سفارش سایت با تیم طراحی سایت جلسه داشته باشید و نظرات خود را به آنها انتقال دهید.

  • ماهیت کسب و کار را به تیم طراحی سایت انتقال دهید تا بتوانند بهترین منو و گرافیک را برای سایت طراحی کنند.

قیمت سایت فروشگاهی چقدر است؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد قیمت سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید عوامل متعددی از جمله گرافیک سایت، قالب سایت، سرعت سایت و امنیت سایت بر قیمت سایت فروشگاهی اثر می گذارند.اگر دنبال شرکت معتبری برای استعلام قیمت سایت، سفارش سایت و یا طراحی وبسایت هستید، می توانید شرکت ایران سایت (iransite.com) را انتخاب کنید. ایران سایت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد. این خدمات سئو را برای مشتریانش در نظر گرفته است تا به رشد هر چه بیشتر آنها در دنیای اینترنت کمک کند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها