ارائه محصولات کرگیر ، ایرلس رنگ پاش و گردبر از ابزار آلات اسکندری

کرگیر از جمله ابزار آلات صنعتی و قدرتمندی است که برای برش بتن و همچنین نمونه گیری از مصالح ساختمانی استفاده می‌شود. جدا کردن  مصالح ساختمانی سفت و محکم مانند بتون، سنگ، آجر، آسفالت و مانند این‌ها که به مراتب عملیات سختی را در بر دارد، برای راحتی کار از ابزار کرگیری بهره گرفته می‌شود. کرگیر با نام‌ های دستگاه نمونه گیر، مغزگیر و یا دستگاه هسته گیر نیز خوانده می شود. کارکرد این ابزار صنعتی با نیروهای مختلفی نظیر موتورهای بنزینی، الکتریکی و هیدرولیکی است. کرگیری در اندازه‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد که از بزرگترین سایز آن بیشتر در حمل و نقل راه سازی استفاده شده و از اندازه های کوچک آن برای اهداف ساختمانی بهره گرفته می‌شود. از جمله کاربردهای حائز اهمیت این دستگاه، ایجاد کردن حفره هایی با قطر ۲۰ و ۴۵ میلی متر است.

کرگیر

طراحی کرگیر و چگونگی استفاده از آن

این دستگاه در دو نوع پایه دار و بدون پایه تولید می‌شود. استفاده از کرگیری به دو صورت حفره کاری خشک و یا حفره کاری با آب انجام می‌شود. از دیگر کاربردهای کرگیری می‌توان به نمونه‌‌هایی مانند کاشت آرماتور و بولت درون بتون اشاره کرد. همچنین از دیگر کاربردهای این دستگاه صنعتی، نمونه گیری از خاک، بتون و یا طراحی سازه‌های بتونی است.برطرف کردن مشکلات سازه‌های بتونی نیز از دیگر کاربردهای این دستگاه صنعتی می‌باشد. از دریل کرگیری در سایر کشورها اغلب برای نمونه برداری و یا آزمایش بتون جهت استاندارد بودن سازه استفاده می‌شود. در‌واقع از این دستگاه می‌توان به عنوان جایگزینی برای نظارت در تایید بتون به کار برده شده در سازه نیز بهره برد. هر یک از دریل‌های کرگیری متناسب با نوع سوراخ کاری، سایز و اندازه حفره، قدرت و یا حتی سرعت موتور دارای مشخصه‌های متفاوتی هستند. در نتیجه برای خرید کرگیری آنـچه در اولویت مورد توجه قرار می‌گیرد، اهداف صنعتی برای سوراخ کاری با نمونه برداری از بتون سازه است.

نحوه کار با کرگیر

انجام کرگیری صحیح مستلزم داشتن کافی برای اجرای آن است. در‌واقع یک سری ترفند هایی را برای کار با کرگیری باید رعایت کنید تا استانداردهای کار به درستی انجام شود. شما باید برای خرید کرگیری به جنس مصالح مورد استفاده و همچنین جنس مته‌ها توجه داشته باشید. در هنگام اجرای کار به وسیله دریل کرگیری، گرما و اصطکاک ناشی از روند کار ایجاد می‌شود که اگر چنانـچه این گرمای زیاد کنترل نشود، به الماسه‌های مته و مصالح صدمه می‌رساند. در نتیجه نه تنها طول عمر مته‌ها کاهش پیدا می‌کند، بلکه دستگاه نیز دچار اختلال شده، به موتور فشار آمده و به تدریج از کار می‌افتد. در برخی از انجام عملیات کرگیری از آب بهره گرفته می‌شود. استفاده از آب به حرارت بیش از حد دستگاه جلوگیری کرده و گرمای ناشی از اصطکاک میان دریل و مصالح کاهش پیدا می کند. علاوه بر آن باعث پیشگیری از به وجود آمدن گرد و غبار  می‌شود.

کاربردهای کرگیری عبارتند از

با توجه به توضیحاتی که داده شد در اینجا به برخی از کاربردهای دستگاه کرگیری به صورت خلاصه می‌پردازیم؛

۱. قابلیت سوراخکاری به دو صورت خشک و یا همراه با آب

۲. امکان کاشت آرماتور و بولت با استفاده از دستگاه صنعتی کرگیری

۳. قابلیت نمونه گیری از خاک، بتن، مصالح سفت مانند آجر، سیمان و …

۴. امکان طراحی سازه‌های بتونی

۵. امکان اصلاح و برطرف کردن مشکلات سازه‌های بتونی

۶. قابلیت نموه برداری و یا تست بتون برای آزمایشگاه‌های ویژه

۷. جایگزین مناسب برای نظارت در تایید بتون به کار رفته شده در سازه

راهنمای خرید دستگاه ایرلس رنگ پاش

دستگاه ایرلس رنگ پاش یک ابزار صنعتی و حرفه‌ای برای اسپری کردن رنگ بدون هوا است که در صنایع مختلف کارایی فراوانی دارد. از جمله ویژگی‌های دستگاه ایرلس می‌توان به وزن سبک، قابل حمل و همچنین عمل‌کرد عالی آن اشاره کرد. از ایرلس برقی رنگ پاش برای نقاشی ساختمان‌ها، اماکن مسکونی، تجاری، مصارف عمومی و صنعتی استفاده می‌شود. عملکرد فوق‌العاده این دستگاه برای رنگ پاشی در کوتاهترین زمان ممکن به گونه‌ای است که به عنوان یکی از بی نظیرترین ایرلس های برقی در ایران محسوب می‌شود. وزن سبک و امکان حمل و جابه‌جایی آسان آن سبب شده تا این دستگاه جایگزین مناسبی برای رنگ پاشی‌های سنتی شناخته شود.

ایرلس رنگ پاش

خرید دستگاه ایرلس

خرید دستگاه ایرلس رنگ پاش بیشتر برای صنعتگران و نقاشان پیشنهاد می‌شود که بتوانند به راحتی از عمل‌کرد رنگ پاشی در اماکن مختلف بهره‌مند شوند. از آنجایی که دیگر رنگ و نقاشی ساختمان‌ها به شیوه سنتی رایج نیست، معمولاً با خرید دستگاه ایرلس رنگ پاش، می‌توان به نتایج بهتری رسید. یکی از مشخصه‌های این دستگاه، تمیزی در کار رنگ پاشی است. به طوری‌که شما می‌توانید با استفاده از دستگاه ایرلس به صورت منسجم و تمیز محل مورد نظر و یا سطح دلخواهتان را بدون هیچگونه کثیف کاری، رنگ پاشی کنید. علاوه بر آن سهولت در انجام کار و عدم انرژی برای رنگ پاشی از دیگر مشخصه‌های ممتاز این دستگاه محسوب می‌شود. با توجه به عمل‌کرد صحیح و کاربردهای فراوان، ارزش خرید این دستگاه بسیار قابل توجه نقاشان و صنعتگران است. به طوریکه می‌توانید دستگاه ایرلس رنگ پاش را با قیمتی نه چندان بالا و به صرفه تهیه کرده و از قابلیت‌های کاربردی آن کمال استفاده را ببرید. اگر هنوز برای خرید این دستگاه دچار شک و تردید هستید، برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با گروه صنعتی اسکندری تماس حاصل کرده و از مشاوره با تیم کارشناسان مجرب این مجموعه برخوردار شوید.

مزیت‌های استفاده از ایرلس برقی رنگ پاش

به مراتب استفاده از ایرلس برقی رنگ پاش و خرید آن، مزیت‌های بسیاری را در مقایسه با رنگ پاشی به شیوه سنتی شامل می‌شود. اگر به یاد داشته باشید در گذشته، رنگ پاشی و نقاشی به شیوه سنتی نه تنها بسیار وقت گیر بود، بلکه مستلزم صرف انرژی بسیاری نیز بود. اما استفاده از دستگاه ایرلس دغدغه‌های رنگ پاشی به شکل قدیمی را از سر راه برداشته و اجرای کار رنگ پاشی را ساده‌تر کرده است. علاوه بر آن با وجود فناوری، بهتر آن است که از دستگاه‌های به روز دنیا برای سهولت در کار رنگ پاشی استفاده کرد. بنابراین استفاده از این دستگاه، امکاناتی را برای ما فراهم می آورد تا بتوانیم از آن در مصارف گوناگون خانگی، عمومی و صنعتی بهره‌مند شویم و تجربه بسیار لذت بخشی را از کار رنگ پاشی داشته باشیم. در ادامه به برخی از مزیت‌های اصلی دستگاه ایرلس برقی رنگ پاش اشاره می‌کنیم.

انواع گردبر و کاربرد آنها

• گردبر چوب

این نوع شکل استوانه ای و دندانه های تیزی دارد که با محور به دریل وصل میشود.

گردبر چوب سایز های مختلفی دارد که استفاده از هرکدام بسته به قطر دایره مورد نیاز دارد.

• گردبر سرامیک و شیشه

در این نوع مته از روکش الماس استفاده شده است

که برای برش های با ظرافت بالا مثل شیشه و سرامیک مورد نیاز می باشد.

• مته بتن

این نوع مته ها از آلیاژ فولادی و مواد محکمی همچون تنگستن کارباید تولید شده اند.

این مته ها به این دلیل که باید مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد

اغلب دندانه هایی با روکش الماس در آنها استفاده می شود.

مته گردبر تی سی تی(مته گردبر TCT) و مته گردبر اچ اس اس(مته گردبر HSS) از این دسته هستن و برای برش فـلز و بتن کاربرد دارند، لازم به ذکر است شما عزیزان میتوانید بهترین و با کیفیت ترین مته ها را از گروه صنعتی اسکندری تهیه کنید

• گردبر مدرج

به این نوع مته، مته متغیر هم گفته می شود که تشکیل شده از دو بازو می باشد و بدنه ای درجه بندی شده دارد.

این نوع مته هم در سایزهای مختلفی در بازار وجود دارد و سایز مورد نظر بر اساس قطر دایره برشکاری انتخاب می شود.

انواع گردبر ها با توجه به نوع دندانه

بعضی از مته ها از دندانه هایی اره ای شکلی ساخته شده اند

که زاویه دار بودن آن ها این امکان را فراهم می آورد

تا سطوح نرمی همچون پلاستیک، چوب و فلـزات نرم برش داده شوند.

انواعی دیگر از لبه های مربعی شکلی تشکیل شده اند

که این نوع ضخامت بیشتری دارند و برای برش کاری سطوحی همچون بتن، سنگ و شیشه که جنس سختی دارند استفاده می شود.

برای سطوح سخت از مته هایی با جنس روکش الماس برای برشکاری استفاده می شود.

روش استفاده از گردبر

برای انجام برش های حرفه ای و یکدست روی سطوح شیشه، سرامیک، پلاستیک، الوار و فـلز باید از گردبر ها استفاده شود که مخصوص این کار باشند.

ابزار آلات اسکندری ارائه تمامی دستگاه های صنعتی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه میباشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها