معرفی سرویس استریم DAZN برای مشاهده شبکه های ورزشی

سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV سرویسی است که اکنون به اوج شهرت خود رسیده است ، زیرا بسیاری از مردم به جای تلویزیون سنتی از این سرویس استفاده می کنند. همچنین روشی برای تماشای تلویزیون بدون نیاز به تلویزیون های کابلی و ماهواره ای است.

احتمالا خیلی از شما می‌دانید که برای تماشای سرویس  IPTV، نه تنها به یک برنامه پخش‌کننده نیاز دارید، بلکه به پلی لیستی نیاز دارید که کانال‌های مختلفی را ادغام کند که می‌توانید با خرید IPTV به لینک M3U دسترسی پیدا کنید و با کپی کردن لیست و چسباندن به آنها در فیلدهای مربوطه برنامه IPTV دسترسی داشت.

در این پست در مورد پکیج DAZN IPTV توضیح خواهیم داد .

 

سرویس DAZN چیست ؟

DAZN یک برنامه استریم متعلق به گروه Perform است. این سرویس به ورزش اختصاص دارد و پخش زنده و بر اساس تقاضا رویدادهای ورزشی را ارائه می دهد.

DAZN دارای طیف گسترده ای از بهترین محتوا های ورزشی است و در کاتالوگ تحویل آن، می توانیم فوتبال، بسکتبال، بیس بال، گلف، تنیس، فرمول ۱، MotoGP و حتی UFC را مشاهده کنید.

DAZN بدون شک یکی از کامل ترین سرویس های ورزشی موجود در بازار است . بهترین ویژگی در مورد این سرویس این است که می توانید از طریق تلویزیون IPTV از آن لذت ببرید .

 

ایا اشتراک DAZN رایگان است؟

سرویس IPTV DAZN می تواند رایگان یا پولی باشد. یعنی می‌توانید فهرست‌های پولی قانونی و فهرست‌های IPTV رایگان را دریافت کنید. با این حال، نصب پلی لیست های رایگان دارای مشکلاتی است، زیرا مقامات حاکم بر این قوانین، چنین محتوایی را به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت از روی سرور حذف می کنند.

بنابراین، هیچ چیز بهتر از لذت بردن از خدمات با کیفیت ایپی تیوی پولی نیست ، اما برای این همه مزیت ها ، باید هزینه را پرداخت.

با این حال شرکت SIBIPTV برای راحتی شما ، از طریق Xtream IPTV لیست کاملی از DAZN IPTV را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد ، و همچنین می توانید قبل از خرید ، برای لذت بردن از تمام لیست های IPTV DAZN درخواست یک سرویس آزمایشی رایگان ۱ روزه کنید .

 

سرویس DAZN به صورت XTREAM

همانطور که گفتیم ، چندین شرکت در بازار وجود دارند که لیست IPTV DAZN را ارائه می دهند. خب یکی از این شرکت ها Xtream IPTV است که یک سری طرح ها و پیشنهادات بسیار جالب در وب سایت خود دارد.  میتوانید با تهیه تست آیپی تیوی از سایت sibiptv این سرویس را بررسی کنید .

 

درXtream IPTV ، اگر از طرفداران ورزش هستید ، می توانید لیستی از بهترین مسابقات فوتبال و MotoGP را برای تماشا دریافت کنید .

 

انواع سرویس و کیفیت DAZN

DAZN IPTV مزیت بزرگی را ارائه می دهد که در طیف گسترده ای از دستگاه ها با کیفیت ۱۰۸۰ در دسترس است. DAZN با رایانه ها، لپ تاپ ها، دستگاه های تلفن همراه، تبلت ها، تلویزیون های هوشمند، کنسول های بازی و ست تاپ باکس ها سازگار است. برای دستگاه های اندروید و IOS نیز در دسترس است.

 

نحوه تماشای DAZN در IPTV

نحوه استفاده از ایپی تیوی DAZN خیلی آسان است ، فقط باید یک برنامه / پخش کننده IPTV نصب کنید و به دنبال لیست های IPTV سازگار باشید یا بسته ای را با پخش کننده و لیست های یکپارچه خریداری کنید . شما می توانید این بسته ها را در Xtream IPTV دریافت کنید.

DAZN مخفف چیست؟

DAZN یک سرویس پخش ویدیوی اشتراک جهانی ورزشی (OTT) است. این سرویس پخش زنده و بر اساس تقاضای رویدادها را از ویژگی های مختلف و همچنین برنامه نویسی اصلی انجام می دهد.

 

DAZN شامل چه محتوایی است؟

پلتفرم جهانی DAZN دارای آرشیو رو به رشدی از مسابقات کلاسیک، اطلاعت در مورد  ورزشکاران ، و طیف وسیعی از برنامه های اصلی، از جمله “۴۰ Days”، “Saturday Night Live” و “One Night” است. مشترکین همچنین به محتوای درخواستی DAZN از جمله پخش مجدد مسابقات و فـیلم های پشت صحنه مسابفات ورزشی دسترسی دارند.

 

مدت زمان آزمایشی رایگان DAZN چقدر است؟

دوره آزمایشی رایگان در DAZN 30 روز طول می کشد. یک ماه زمان زیادی است و کاربرانی که نمی خواهند با DAZN بمانند ممکن است فراموش کنند اشتراک خود را لغو کنند. در چنین مواردی ، DAZN به طور خودکار یک اشتراک ماهانه از شما دریافت می کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه DAZN را لغو کنید، Do Not Pay را انتخاب کنید .

منبع : https://shop.sibiptv.com

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها