راهنمای خرید لوله پلی اتیلن و کاربرد شیرآلات برنجی

لوله پلی اتیلن از پر کاربرد ترین لوله های موجود در صنعت به شمار می رود. به طو ر معمول این لوله ها با توجه به شرایط پروژه و با توجه به فشار و استاندارد مورد نیاز تولید می گردند. لوله پلی اتیلن در چند سال اخیر به عنوان پر مصرف ترین لوله ها می باشد که با برخورداری از ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا در بازار نسبت به سایر لوله ها بسیار پر مصرف تر و کاربردی می باشد. در این میان محصولاتی همچون شیرآلات برنجی و محصولات نیوفلکس نیز چنین می باشند.

قیمت لوله پلی اتیلن در سال ۱۴۰۱ 

امروزه قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی همچون محصولات دیگر ثباتی ندارد و به طور معول متفاوت است. قیمت های درج شده در وب سایت اغلب جهت اطلاع رسانی هستند .برای خرید لوله پلی اتیلن و دریافت هزینه دقیق با کارشناسان ما تماس بگیرید. هزینه با توجه به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن متفاوت خواهد بود. به طور کلی این نوع لوله ها دارای قطر مختلفی می باشند که اغلب از ۲۰ میلیمتر شروع می شوند و نهایتا به ۲۴۰۰ میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می گردد. قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله داشته و هر چه میزان این فشار افزایش یابد وزن و قیمت لوله بالاتر خواهد رفت.

مشخصات انواع لوله پلی اتیلن

  • وزن پایین و راحتی در حمل و نقل

  • در برابر حرارت تا ۸۰ درجه سانتیگراد مقاومت نشان می دهند

  • در برابر برودت تا ۷۰ – درجه سانتیگراد مقاوم است

  • در مقابل فشار بالا تا ۱۶ اتمسفر مقاوم می باشد

  • نصب راحت

  • در مقابل ضربه مقاوم می باشد

  • در مقابل انواع مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد

  • از اتصالات متنوع برخوردار است

  • ضمانت در کنار کیفیت و مرغوبیت جنس تولید شده

  • در مقابل تاثیر اشعه آفتاب و ازن مقاومت بالایی دارد

شیر آلات برنجی چیست و کاربرد آن‌ها

شیرآلات برنجی از انعطاف بسیار خوبی برخوردار می باشند که به خوبی می توانند با دکوراسیون داخلی تطبیق پیدا کنند به همین علت در رده تجهیزات ساختمانی بسیار پرطرفدار قرار می گیرند، البته تنها ایرادی که در این محصولات وجود دارد این است که قیمت این نوع اجناس هم ناگزیر تحت تاثیر نوسانات ارز متغیر می باشد و نرخ ثابتی نخواهند داشت. شیرآلات برنجی در صنایع مختلف نفت و گاز پتروشیمی ، تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب سرد و گرم، سیستم های تهویه مطبوع ، جهت انتقال سیالات خورنده و …. به عنوان پرکاربرد ترین شیرها شناخته می شوند. شیرآلات برنجی از پرمصرف ترین اقلام مورداستفاده در موتورخانه ها به شمار می روند که وظایفی از جمله قطع و وصل جریان، تنظیم جریان و … را به عهده دارند. شیرآلات با توجه به جنس بدنه، نوع اتصال و کاربردهای آن ها دسته بندی متفاوتی خواهند داشت.

کاربرد شیرآلات برنجی چیست ؟

شیرآلات برنجی به علت برخورداری از مشخصات فیزیکی بسیار خوب در سیستم های لوله کشی بیمارستان ها، مدارس، هتل ها، سیستم های پنوماتیک، پزشکی، بسیار کاربردی خواهند بود. در این رابطه بیشترین کاربرد شیرآلات برنجی مربوط به سیستم های پایپینگ موتورخانه مجتمع و ساختمان ها می باشد و شیرآلات فولادی و استیل بیشتر مصارف صنعتی و دارویی به خود اختصاص داده اند. چنانچه که می خواهید برای کنترل و تنظیم انتقال لوله های آب گرم شیر برنجی تهیه نمایید می بایست بدانید که با توجه به آلیاژ استفاده شده در شیرهای برنجی در برابر گرما مقاومت بالایی خواهند داشت که همین موضوع باعث شده تا خرید آن ها انتخاب خوبی باشد. اگر حین استفاده فعالیت خاص خود اندازه دقیق و شکل قطعات شیرآلات برایتان حائز اهمیت است، با توجه به ظاهر و دوامی که این تجهیزات دارند، می توان در مکان هایی که نیاز به تعبیه دقیق و جلوگیری از نشت مایع وجود دارد بهره برداری نمایید.

مزایای شیرآلات گازی برنجی

  • مقاوم در برابر خوردگی بوده

  • ضد زنگ بودن

  • مطابقت داشتن با الزامات بهداشتی.

  • نصب راحت در سیستم لوله کشی

  • دارای طول عمر و دوام بالاتری در مقایسه با سایر شیرآلات. 

کاربرد نیوفلکس چیست ؟

نیوفلکس برندی آشنا در دسته نجهیزات می باشد که کیفیت بالا و مطابقت با استاندارد صحیح باعث شده تا در تولید لوله و اتصالات فاضلابی کاربردی باشند. در کنار گذشت زمان و همزمان با تغییر تکنولوژی در حوزه های مختلف ساخت و طراحی محصولاتی همچون سیستم تولید لوله و اتصالات پیشرفت های بزرگی صورت گرفت. استقبال چشمگیر از این محصول در کنار پیشرفت و تولید انبوه این مدل لوله محبوبیت آن را افزایش داد. در حال حاضر محصولات تولید شده توسط کارخانه نیوفلکس کاربرد های زیادی دارد، که از این موارد می توان به انتقال صحیح و ایمن سیستم فاضلاب شهری در داخل و خارج خانه به صورت رو کار و زیر خاک اشاره نمود.

مجموعه بازار اتصالات یکی از مراکز معتبر برای ارائه انواع لوازم بهداشتی ساختمان در بازار آهن غرب تهران بوده که در سال ۱۳۸۴ اقدام به شروع فعالیت خود کرد. این مجموعه دارای کادر تخصصی و حرفه ای می باشد که همین موضوع سبب شده تا در مدت زمان ۱۵ سال سابقه کاری و فعالیت مستمر در زمینه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان مشتری مداری را مهم ترین مورد در ارائه خدمات و محصولات خود بداند . شما می توانید انواع شیر الات برنجی، محصولات نیوفلکس و …. را با اطمینان بالایی از این مجموعه خریداری نمایید. لازم به ذکر است با توجه به خدمات آنلاین نیز می توان محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از وب سایت bazaretesalat.com خریداری نمایید. از اهداف مهم بازار اتصالات توجه به استاندارد و کیفیت بالای محصولات است که در راستای رفاه حال مشتریان عزیز سبد کالا مناسبی تهیه گردد. این مجموعه همواره در طول روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها