برسی دقیق پایش مووی (Payeshmovie) پلتفرمی تازه منتشر شده برای زندگی با دنیای فیلم و سریال

پایش مووی، پلتفرم جدید پایش داده مهر گستر…

 

شرکت پایش داده مهر گستر، تولید، منتشر و در حال توسعه پایش مووی میباشد که به گفته کارشناسان این بزرگترین و بهترین پروژه این شرکت نیز میباشد.

این پلتفرم وظیفه سرگرمی شمارا به عهده گرفته است با فراهم کردن امکانات متعددی از قبیل تماشای آنلاین فـیلم و سریال و انیمیشن.

هنگامی که وارد وب سایت پایش مووی (www.payeshmovie.ir)  میشوید، گویی وارد دنیای جدیدی از جنس سینما شده اید که این جهان بکر و زیبا با صدها عناوین در ژانر های مختلف از قبیل: (اکشن، کمدی، ترسناک، ماجرایی ، فانتزی، اقتباسی،جنایی،درام، ریالیتی شو  و…) تقسیم شده اند که در هر کدام از آن ها فـیلم ها و سریال هایی در بازه های زمانی مختلف مشاهده میشود که روز به روز در حال پیشرفت و آپدیت شدن با عناوین های جدید و بروز دنیا و ایران میباشند.

تصویر صفحه ی اصلی پایش مووی را میتوانید در زیر مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده میکنید ویترین جذاب این پلتفرم میتواند شمارا محو محتوا و طراحی زیبای خود کند و تم اصلی پایش مووی سبز میباشد.

برای استفاده و تماشای آنلاین در پایش مووی نیاز به ثبت نام در وبسایت دارید که با شماره همراه و احراز هویت انجام میشود و بعد از آن شما هم یکی از هزاران عضو پایش مووی میباشید؛ مرحله بعدی در این سفر جذاب، تهیه اشتراک  میباشد؛ که عضویت در وبسایت با هزینه ها و مدت زمان های مختلف قابل مشاهده میباشد.

نکته دیگری که قابل توجه اکثر افراد و بازدید کنندگان از سایت میباشد به روز بودن فـیلم و سریال ها است که زمان انتشار جهانی عناوین با پخش در پلتفرم زمان زیادی نمیباشد؛ که برای دوبله و یا ساخت زیرنویس بسیار کوتاه میباشد و خود افراد بسیاری را متعجب کرده است؛ در کنار فیـلم و سریال های جدید پایش مووی از فـیلم و سریال های نوستالژی نیز قافل نشده است و همچنان در حال به روز کردن آرشیو بزرگ خود به صورت روز افزون میباشد.

در کنار اینهمه نقاط قوت باید این را اضافه کنیم که از زمان تاسیس این سرویس زمان زیادی نمیگذرد و افراد و کارشناس های متعددی بر این باورند که در آینده این سرویس جز چند پلتفرم برتر پخش زنده فـیلم و سریال خواهد بود.

هنگامی که فـیلم، سریال و یا انیمیشنی را انتخاب و باز میکنید با صفحه زیر رو به رو خواهید شد که اطلاعاتی قبیل از بازیگران، نویسنده، کارگردان و خلاصه ای از داستان به علاوه بر امتیاز اختصاصی که به فـیلم داده شده است را مشاهده میکنید؛ علاوه برآن میتوانید طبق فـیلمی که انتخاب کرده اید، فیـلم و سریال و انیمیشن های مرتبط را در نوار پایین فیـلم مشاهده کنید.

 

در آینده ای نزدیک قرار است علاوه بر اطلاعاتی که مشاهده کرده ایم برای هر عنوان نقد اختصاصی منتشر شود که در کنار بیوگرافی های مختلف و اخبار سینمای خارج و داخل، وبلاگ پایش مووی نام میگیرد که به شخصه منتظر این خبر خوب هستم.

یکی دیگر از نقاط قوت این پلتفرم محتوای قوی آن میباشد که قابلیت تماشا در جمع های خانوادگی و لذت بردن از گشت و گذار در پایش مووی خود نکته بسیار مهمی میباشد که نباید از آن فارغ شد.

این وبسایت برای کاربران اندروید و آی او اس نیز قابل استفاده است که قرار است در آینده ای نچندان دور برنامه اختصاصی برای این دو پلتفرم منتشر شود.

در تصویر زیر میتوانید جرای این وبسایت را در اندروید مشاهده کنید.

در نهایت میتوانم این تضمین را برای شما داشته باشیم که از بازدید کردن از این وبسایت پشیمان نخواهید شد و تجربه ای لذت انگیز میتواند نام خوبی برای این ماجرا باشد.

 

جهت ورود به وبسایت پایش مووی روی لینک زیر کلیک کنید.

پایش مووی ، زندگی با دنیای فیـلم و سریال

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها