چرا باید برای نتایج اول گوگل رقابت کنیم؟

در کمتر از ۲۰ سال، گوگل از یک شرکت واقع در یک گاراژ کوچک با تعدادی کارمند، به یک امپراطوری تجاری جهانی تبدیل شده است. از زمانی که موتور جستجو گوگل برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۸ آغاز به کارکرد این شرکت به باارزش‌ترین برند در جهان تبدیل شد. ولی هدف همچنان همان چیزی است که همیشه بوده است: نشان‌دادن مرتبط‌ترین نتایج جستجو به کاربر…

اما آنچـه تغیر کرده است، نوع اطلاعات موردنیاز کاربران گوگل و چالش‌های فنی است. گوگل با تمرکز بر بهبود جستجوها و ارائه بهترین و مرتبط‌ترین نتایج ممکن، در تلاش برای توسعه هر چه بیشتر این امپراطوری، تغییرات فنی زیادی به خود دیده است. یکی از راه‌های رسیدن به نتایج اول گوگل بهبود وب‌سایت و انطباق بیشتر با الگوریتم‌های موتورهای جستجو است.

 

مزایای قرارگرفتن در نتایج اول گوگل

مردم این روزها حتی به خود زحمت نمی‌دهند صفحه دوم گوگل را بررسی کنند و اگر نتایج دلخواه را در صفحه اول پیدا نکردند، عبارت جستجو خود را تغییر می‌دهند؛ بنابراین سئو سایت در تهران و قرارگیری در رتبه اول گوگل برای کسب‌وکار شما ضروری است. از مهم‌ترین مزایای بالا آمدن سایت در صفحه اول؛ افزایش ترافیک سایت، جذب مشتریان جدید و افزایش تعامل است. وقتی وب‌سایت شما در صفحه اول نمایش داده نمی‌شود، شانس کمتری برای کسب بازدهی سرمایه‌گذاری دارید. برای شکست‌دادن رقبا و قرارگیری بین نتایج اول گوگل، باید کسب‌وکار شما به‌راحتی در اینترنت قابل‌جستجو باشد. موارد زیر نشانگر اهمیت حضور در صفحه اول گوگل و چگونگی تأثیرگذاری رتبه‌بندی در شناخت برند است.

 

با حضور در صفحه اول گوگل؛ کسب‌وکار خود را به مشتریان جدید معرفی کنید

حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که وقتی موضوعی را در گوگل سرچ می‌کنید فقط صفحه را بررسی می‌کنید. یعنی فقط ۱۰ وب‌سایت برتر جایی برای تجارت خود در جاده اصلی اینترنت پیدا می‌کنند و بقیه در یک خیابان فرعی و کم‌ترافیک هستند. نمایش سایت در SERP به موارد زیادی مثل سرعت سایت، بک‌لینک یا نرخ پرش بستگی دارد.

 

با قرارگیری در بین نتایج اول گوگل؛ برند خود را برجسته کنید

شما باید روی تبلیغات سایت سرمایه‌گذاری کنید تا به جایگاه ۱۰ مورد برتر گوگل برسید. وقتی وب‌سایت شما رتبه بالاتری دارد افراد بیشتری آن را می‌بینند و با محصولات و خدمات شما آشنا می‌شوند. ۷۵ درصد مردم فقط در صورتی خرید می‌کنند که نام برند موردنظر را بارهاوبارها از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا صفحات گوگل دیده باشند. هزینه آمدن به صفحه اول گوگل هرچقدر هم که زیاد باشد ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. چون وب‌سایت شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌دهد.

با کسب نتایج اول گوگل؛ اعتبار برند خود را افزایش دهید

بازدیدکنندگان معمولاً چند لینک اول صفحات جستجو را معتبرتر می‌دانند. این قضیه فراتر از یک محرک روانی است. از طرفی کاربران زمان بررسی کل صفحات را ندارند و فقط چند صفحه اول را باز می‌کنند. پس با قرارگیری در صفحه اول گوگل، علاوه بر رونق کسب‌وکار، اعتبار برند شما روزبه‌روز با هر کلیک افزایش پیدا می‌کند. قرارگیری در صفحه اول گوگل فارسی به بزرگی یا کوچکی کسب‌وکار شما بستگی ندارد و تا زمانی که بتوانید تعداد زیادی بک‌لینک و نرخ پرش کمتر داشته باشید اعتبار کسب‌وکار شما روبه‌افزایش است.

 

قرارگرفتن در نتایج اول گوگل و ایجاد یک تصویر تجاری مثبت

باید بدانید اینترنت بازار سختی است، به همان اندازه قرارگرفتن در صدر هم چندان آسان نیست. رتبه‌بندی بهتر توسط گوگل، تصویر مثبتی از شما در چشم مشتریان بالقوه ایجاد می‌کند. اما برای این که در جستجوهای برتر گوگل قرار بگیرید، باید سختی به‌روزرسانی مداوم SEO را تحمل کنید. البته زمانی که رقبای خود را شکست دهید و به رتبه‌های برتر گوگل برسید، رونق کسب‌وکار و تجاری‌شدن برند این سختی‌ها را کم‌رنگ می‌کند.

 

رتبه‌بندی بهتر؛ شانس بالاتر

چشم‌انداز کسب‌وکار روزبه‌روز در حال تغییر است. حداقل ۸۰ در از مردم قبل از تصمیم‌گیری برای خرید، تحقیقات آنلاین انجام می‌دهند. هدف از این تحقیقات کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و خدمات است. درصورتی‌که وب‌سایت شما در صفحه اول نباشد کاربران ترجیح می‌دهند نوع جستجو خود را تغییر دهند؛ اما وارد صفحه دوم گوگل نمی‌شوند؛ بنابراین هر بار که توانستید جز نتایج اول گوگل باشید، شانس بالاتری در کسب مشتری و دیده‌شدن دارید.

 

رتبه‌بندی بهتر گوگل هزینه‌های بازاریابی را کاهش می‌دهد

یکی از عواملی که باعث می‌شود وب‌سایت شما در صدر جستجوها قرار بگیرد، بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. سئو مشتریانی را به وب‌سایت شما می‌آورد که به‌احتمال زیاد برای خرید مصمم هستند. پس کنترل آن بازده سرمایه‌گذاری بیشتری نسبت به تبلیغات دارد. بهینه‌سازی سئو روش به‌صرفه‌تری نسبت به درج تبلیغات در تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی است؛ بنابراین قرارگیری بین نتایج اول گوگل به‌صرفه و سودآور است.

 

رتبه‌بندی گوگل تخصص شما را افزایش می‌دهد

رسیدن به صدر جستجو گوگل سخت است، اما ماندن در این رتبه‌بندی به‌مراتب سخت‌تر است. در اینجا به چیزی فراتر از ارائه محصول باکیفیت نیاز داریم. شما باید تجربه یک خرید خوب و متفاوت برای مشتریان ایجاد کنید و همیشه به‌روز بمانید. برای این کار ملزم هستید در حوزه بازار کار خود تحقیق و آخرین اخبار را رصد کنید. ظاهرشدن در صفحه اول گوگل به شما کمک می‌کند تا در حیطه کاری خود به یک متخصص تبدیل بشوید و بقیه از برند شما پیروی کنند.

 

نکته آخر

کسب نتایج اول گوگل یک ثروت اجتناب‌ناپذیر برای هر کسب‌وکار موفق است. حتی صرف زمان و هزینه نسبتاً بالا نیز ارزش قرارگیری در رتبه‌بندی گوگل را دارد. چرا که مؤثرترین راه برای افزایش آگاهی از برند شما و فروش بیشتر، دیده‌شدن در صفحه اول گوگل است.

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹۱ باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این ۹ سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از ۳۰۰ پروژه سئو، بیش از ۱۵ هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از ۵۰ حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای‌آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه‌ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو سایت، مشاوره و آنالیز SEO، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه‌های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

 

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها