قیمت کاشت مو ، هزینه کاشت مو ، کلینیک کاشت مو

کاشت مو یک روش جراحی بسیار این و نسبتا جزئی است. موهای کاشته شده در بالای سر در ابتدا ریخته میشوند و ریشه ها به مدت ۶ تا ۱۲ هفته غیرفعال می مانند. پس از این دوره، موهای جدید همگی شروع به رشد میکنند .

کاشت مو امروزه یک جراحی زیبایی محبوب و بدون دردسر است که به لطف پیشرفت تکنولوژی در این زمینه بسیاری افراد را از شر کچلی و کم مویی خلاص کرده بطوریکه نتیجه کاملا طبیعی بوده و بعد از مدتی اثری از جراحی باقی نمیماند .

یکی از مهم ترین سوالات و دغدغه های مراجعین کاشت مو درباره نحوه و روش های کاشت و هزینه کاشت مو میباشد که در ادامه به این موضوع میپردازینم.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو را نوعی پیوند عضو نیز میتوان نامید . یک جراحی که به عنوان راه حلی برای افرادی که از طاسی و ریزش و کم پشتی مو رنج میبرند.

این عمل یک فرایند جابجایی فولیکول های مو میباشد که از قسمت های مختلف بدن بخصوص پشت و کنار های سر به ناحیه طاس یا کم پشت منتقل میشوند.

برای انتخاب روش های کاشت مو نیاز به جلسات مشاوره میباشد که میتوان به تعیین روش کاشت مو ، تعداد گرافت های مورد نیاز و قیمت کاشت مو نیز پرداخت.

کاشت ابرو

از دیگر خدماتی که در کلینیک پیله انجام میشود ، کاشت ابرو میباشد که کلینیک پیله برای اینکه بتواند خدمات زیبایی را برای همه اقشار جامعه امکان پذیر نماید ، این خدمات را بصورت قسطی و بهترین قیمت کاشت ابرو انجام میدهد.

روش انجام کاشت مو

جراحی ترمیم مو شامل برداشتن نوار کوچکی از پوست سر دارای مو از پشت و دو طرف سر است . این ناحیه اهدا کننده حاوی موهایی است که در طول زندگی شما رشد خواهند کـرد. ناحیه ای که نوار از آن برداشته میشود با دقت بسته و بیخه زده میشود و معمولا منجر به ایجاد یک خط بسیار ظریف در بین موهای باقی مانده میشود .

سپس تیم جراحی ماهر در کلینیک کاشت مو پیله نوار برداشت شده پوست سر را که دارای مو برای جایگزینی در مناطق طاس برداشته اند را بصورت میکروسکپی تقسیم میکنند. بسته به نیاز های خاص و شرایط پوست سر گرافت ها ممکن است در اندازه های مختلف پردازش شوند.

موهای پیوند زده شده بصورت کاملا طبیعی رشد میکنند و هیچ فرقی با موهایی که از قبل بوده اند را ندارد .

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که معمول هستند از جمله روش FUE، روش FUT، روش میگروگرافت  و…

انتخاب هرکدام از روش های کاشت مو در تعیین قیمت کاشت مو اهمیت دارد.

روش کاشت مو FUT

در این روش قسمتی از پوست سر با برش های جراحی از ناحیه نزدیک به پشت سر برداشته میشود. از این تکه پوست موها یک به یک از فولیکول های مو جدا میشوند و در محیطی استریل نگه داری میشوند. و سپس در ناحیه ی مورد نظر شکاف های کوچکی ایجاد شده و گرافت ها در محل مورد نظرر قرار گرفته و بعد محل ها بخوبی بخیه زده میشوند.

این روش جای زخم و بخیه ای در پشت سر ( محل اهداکننده ) بجا میگذارد که با رشد مجدد موهای همان منطقه جای زخم میان موها پنهان میشود.

چه نتایجی را میتوان بعد از کاشت مو انتظار داشت ؟

بسیاری از موهای کاشته شده در عرض یکماه میریزند . تقریبا ۳ ماه بعد موهای جدید شروع به رشد میکنند و با سرعت طبیعی به رشد خود ادامه میدهند .

حدود ۶ ماه پس از یک جلسه کاشت مو ، موهای کاشته شده ظاهر طبیعی به خود میگیرند وتا پایان عمر به رشد خود ادامه میدهند .

محل اهدایی که مو از آن گرفته شده است با یک خط برش کوچک به سختی قابل توجه است که بطور کامل با رشد موها در میان آنها پنهان میشود .

هزینه کاشت مو

اولین سوالی که بسیاری از افراد هنگام بررسی روش ترمیم و کاشت مو دارند در مورد هزینه کاشت مو است.

باید به یاد داشته باشید هیچ هزینه و قیمت ثابتی برای کاشت مو وجود ندارد و عوامل زیادی در تعیین قیمت کاشت مو دخیل هستند از جمله تعداد گرافت های مورد نیاز ، وسعت منطقه تحت درمان ، انتخاب روش کاشت ، هزینه های مربوط به کلینیک کاشت ابرو و تجهیزات آن ، دستمزد پزشک و ….

هزینه متوسط کاشت مو میتواند بسیار متفاوت باشد .براحتی میتوانید با ارتباط با مشاورین ما در کلینیک کاشت مو پیله تماس گرفته و از هزینه کاشت مو تقریبی نسبت به مشکل طاسی خود مطلع شوید.

کاشت مو قسطی

بسیاری افراد برای پرداخت هزینه کاشت مو دچار مشکل هستند که برای همین کلینیک کاشت مو پیله تمهیداتی را فراهم کرده از جمله پرداخت هزینه کاشت مو قسطی .  

کاشت مو قسطی راهی آسان و در دسترس برای افرادیست که در پرداخت هزینه کاشت مو مشکل دارند . دراین روش فرد متقاضی کاشت مو قبل از جراحی کاشت مو با پرداخت نیمی از هزینه کاشت مو عمل زیبایی خود را انجام دارده و سپس با ارائه ۲ الی ۳ فقره چک معتبر به کلینیک کاشت مو طی ۲ الی ۳ قسط بقیه ی هزینه را پرداخت میکند.

کیفیت جراحی کاشت مو قسطی هیچ تفاوتی با کاشت مو بصورت نقدی ندارد و در هر دو صورت از بهترین تجهیزات و پزشکان معالج استفاده میشود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها