بنر خام ایرانی و مقایسه آن با بنر های خارجی

امروزه یکی از ابزارهای تبلیغاتی شناخته شده و موثر در دنیای تبلیغات بنرها هستند. بنر ها،  به نسبت دیگر روش های تبلیغاتی قیمت بسیار مناسب تری دارند و همچنین در ابعاد مختلف قابل سفارش می باشند. بنرها ابزارهای بازاریابی ساده و در عین حال موثری برای انتشار پیام در مورد کسب و کار شما هستند. چـاپ بنر که در طیف متنوعی از صنایع در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، راهی عالی برای انتقال پیام های اصلی برند شما در مقیاس بزرگ و کوچک است. بنر ایرانی یکی از گزینه های خیلی عالی برای این موضوع است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

 بنر خام توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود، یکی از نمونه های باکیفیت و درجه یک، بنر خام ایرانی می باشد، که حدود ۹۹ درصد از خریداران این محصول رضایت کافی از آن دارند و حتی از بهترین بنرهای خام خارجی نیز کیفیت بالاتری دارد.

اگر به دنبال یک بنر خام درجه یک و مرغوب هستید، قطعا بنر خام ایرانی بهترین گزینه است، کیفیت و قیمت این محصول تضمین شده می باشد. بنر خام یکی از اصلی ترین مواد مصرفی در صنعت چـاپ بنر می باشد که از مهمترین عوامل تعیین کننده در کیفیت بنر چـاپ شده می باشد.

بنر ایرانی چیست؟

در ۱۵ سال اخیر بنرهای خام نقش موثر و مثبت خود را در دنیای تبلیغات ایفا کرده اند، قبل از گرانی ارز نمونه های خارجی از کشورهای مختلف وارد کشور می شدند، که در نهایت با افزایش شدید نرخ ارزهای خارجی شرکت های داخلی از جمله مجموعه بنرایران اقدام به تولید این محصول کردند. اگر بخواهیم، به طور دقیق تر این محصول پرفروش را بررسی کنیم، در واقع بنر خام ایرانی یک پارچه نسبتا نازک است، که روکش آن PVC می باشد و حتی این پارچه حاوی ترکیبات آلی دیگری می باشد، که مقاومت لازم را داشته باشد. بنر خام امروزه در سراسر دنیا یک روش جهت معرفی و تبلیغ به شیوه های نوین با کمترین هزینه شناخته می شود. تعداد مراکزی که در داخل کشور مشغول تولید این بنر هستند، بسیار زیاد نیست و خریدار هنگام خرید باید بهترین مجموعه را که این محصول را با کیفیت بالایی تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد، انتخاب کند. با یک جستجوی ساده می توانید متوجه شوید، بنر ایران یکی از تولیدکنندگان برتر در این زمینه می باشد و از بهترین متریال موجود در بازار برای تولید بنر خام ایرانی استفاده می کند. بنر خام یک گزینه چـاپ دیجیتال برای فضای باز است که در طیف متنوعی از صنایع برای اهداف بازاریابی و تبلیغات استفاده می شود. بنر ایرانی، به دلیل تطبیق پذیری، گستره ضخامت و کیفیت فوق العاده آن بسیار محبوب است و آن را به یک ابزار تبلیغاتی عالی تبدیل کرده است.

یکی از مزایای اصلی چـاپ بنر این است که می توان از آن برای طیف وسیعی از اهداف استفاده کـرد. اگر بدنبال تبلیغات برای کسب و کار خود و یا در حال برند سازی برای مجموعه خود هستید، چه به دنبال یک بنر برای معرفی نقطه عطف خاص باشید، چه یک بنر بازاریابی برای تبلیغ آخرین خدمات یا عرضه محصول خود  هستید یا به دنبال بنر مناسب برای چـاپ در فضای باز هستید، گزینه های زیادی پیدا خواهید کـرد. بطور کلی بنرها می توانند به تبلیغ محصول یا خدمات شما در رویدادها ، کنفرانس ها یا نمایشگاه های شما کمک بسیاری کنند.

نوع متریال انتخاب شده برای بنر بر روی ظاهر آن تاثیر دارد که برای جذب مخاطب هدف ، مهم است. یک بنر باید با دوام و کاربردی باشد تا ارزش سرمایه گذاری شما را داشته باشد و بنر ایرانی یکی از گزینه های فوق العاده با کیفیت و عالی در این زمینه است.

وینیل محبوب ترین نوع متریال برای بنرها از جمله بنر ایرانی است که برای استفاده در فضای داخلی و خارجی، یک گزینه مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با سایرین است. این بنر ضد آب، مقاوم در برابر محو شدن و با ماندگاری طولانی است و حروف تیز با رنگ های روشن را ارائه می دهد و همچنین نصب آن با استفاده از سجاف و حصار آسان است. وینیل یک ماده سخت است که می تواند در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت کند و به اندازه کافی سبک است که به راحتی حمل می شود. با استفاده از این ماده می ‌توانید بنرهای تمام رنگی و متنی را چـاپ کنید، با این حال، تنها مشکل این است که اگر مدتی در انبار نگهداری شود، به مرور زمان چروک می ‌شود.

بنر های خام با کیفیت در رول هایی با عرض های مختلف و بطول استاندارد ۵۰ متر کامل با چـاپ پذیری بالا و بدون چسبندگی و پرز، با ضخامت یکسان تولید می گردد و باعث کاهش مصرف جوهر دستگاه ها نیز می گردد.

به طور کلی، هیچ اندازه رسمی برای بنرها وجود ندارد. بنر ایرانی معمولاً از حدود ۷۰ سانتی متر شروع می شود و بسته به نیاز مشتری به طول ۵۰ و عرض تا حدود ۳ متر نیز وجود دارد. در صورت نیاز می توان بنرها را در اندازه های بزرگتر نیز چـاپ کـرد.

همچنین بنرها را می توان به صورت سیمپلکس یا دوبلکس به معنای یک طرفه یا دو طرفه چـاپ کـرد. Simplex رایج ترین روش برای چـاپ بنر است و بسیاری از شرکت هایی که بنر چـاپ می کنند، چـاپ بنر دورو ارائه نمی دهند. چـاپ دورو یکی از گزینه ‌های برخی از شرکت ‌ها است و اگر قرار است بنر در جایی که ترافیک از هر دو جهت وجود دارد، گزینه مناسبی خواهد بود.

بنر های خام در دو مدل بنر های خام یکطرفه و بنر های خام دو طرفه تولید می شوند. همانطور که از نام این محصولات مشخص است ، بنر های خام یک طرفه قابلیت چـاپ بر روی یک طرف آن امکان پذیر است و بنر های خام دو طرفه، قابلیت چـاپ در دو طرف، بنر را دارند.

بنر های دو طرفه دارای ضخامت بیشتری نسبت به بنرهای یکطرفه هستند و قابلیت عبور نور در بنر های دوطرفه، نسبت به بنر های یکطرفه کمتر می باشد. عموما بنر های دو طرفه اونس بالایی دارند و ضخامت بیشتری نسبت به بنر های یکطرفه دارند. اما بنر های یک طرفه عرضه شده توسط مجموعه بنر ایران، با دارا بودن ۱۱ اونس ، ضخامت بیشتری نسبت به بنر های یکطرفه بازار را داراست و این اونس و ضخامت بیشتر، باعث مستحکم تر شدن بنر و دوام بیشتر آن شده است.

بنر ایرانی یک رو با برند دوایکس، عرضه شده توسط فروشگاه بنر ایران با ضخامت مناسب ، مقاومت بالا ، با کیفیت چـاپ استثنایی تولید می شود . بنر خام ایرانی با بهترین کیفیت ، در وزن ۱۱ اونس ۳۲۰ گرم با بافت ۱۵۰*۳۰۰ تولید می شود.

بنر خام ایرانی با برند دوایکس ، از بهترین بنر های تولیدی در ایران، توسط شرکت بنرایران می باشد که در رول هایی با عرض های مختلف و بطول ۵۰ متر کامل با چـاپ پذیری بالا و بدون چسبندگی و پرز، با ضخامت یکسان تولید می گردد و باعث کاهش مصرف جوهر دستگاه ها نیز می گردد.

بنر خام دوایکس در نوع بنر خام یکرو با ضخامت ، استحکام و کشش مناسب با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در مجموعه بنر ایران با بهره گیری از دانش فنی متخصصان کارآزموده و با استفاده از دانش روز دنیا و بهترین مواد اولیه تولید می گردد.

یکی از عوامل موثر در کیفیت چـاپ بنر ها، جوهر های چـاپ بنر می باشد . با وجود انواع مختلف مرکب چـاپ در صنعت جوهر دیجیتال، انتخاب بهترین و مطلوب ترین محصول جوهر برای شما، کار ساده ای نیست. تشخیص و انتخاب جوهر چـاپ مناسب در حوزه کاری شما، بسیار مهم و ضروری است. اطلاعات اصلی در مود انواع جوهر چـاپ بنر، اندازه رنگدانه های جوهر چـاپ، مواد بکاررفته در مرکب چـاپ و شرایط استفاده آن بر اساس انواع هد های دستگاه چـاپ، و کیفیت و نوع بنر مصرفی شما، متفاوت می باشد.

بنر ایرانی خام برند دو ایکس در اندازه های زیر تولید می شود، قابل توجه اینکه تمامی رول های تولید شده، در عرض های مختلف و همگی بطول ۵۰ متر می باشند:

بنر خام ایرانی دوایکس در عرض های ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ ، ۱۰۰ ، ۱۱۰، ۱۲۰، ۱۳۰، ۱۴۰، ۱۵۰، ۱۶۰، ۱۷۰ ، ۱۸۰ ، ۱۹۰، ۲۰۰، ۲۱۰، ۲۲۰، ۲۳۰، ۲۴۰، ۲۵۰، ۲۶۰ ، ۲۷۰، ۲۸۰، ۲۹۰ و ۳۰۰ سانتی متر با بهترین کیفیت تولید می شوند. در حال حاضر به جهت قیمت مناسب و کیفیت بالا سهم عظیمی از بازار متعلق به بنرهای خام ایرانی می باشد، اما در این بین نمونه های چینی را نیز مشاهده می کنید. از ویژگی های بارز بنر خام ایرانی قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر نمونه ها می باشد، همچنین کیفیت نمونه های ایرانی و چینی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و به همین علت انتخاب اکثر مشتریان این محصول ایرانی و درجه یک می باشد.

همچنین اگر در جستجوی قطعات یدکی دستگاه چـاپ بنر هستید، می توانید از کمک کارشناسان ما در مجموعه بنر ایران کمک بگیرید. فروشگاه بنر ایران به منظور رفاه حال مشتریان ، امکان ثبت سفارش بنر خام ایرانی، چسب بنر و قطعات یدکی دستگاه چـاپ بنر را بصورت تلفنی در ساعت اداری برای مشتریان خود فراهم کرده است .

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها