خرید باتری ۲۰۷ + ویژگی ها و مشخصات بهترین باتری ماشین ۲۰۷

امروزه یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید یک باتری می خواهید اطلاع داشته باشید، میزان آمپر باتری می باشد. هر کدام از خودرو ها، از باتری های مخصوص خود تهیه می شوند. در این مقاله می خواهیم شما را با خرید باتری ۲۰۷ آشنا سازیم. در واقع معیار هایی که شما باید قبل از خرید یک باتری شامل: سایز و ابعاد آن، نوع آن و همینطور میزان ولتاژ آن می باشد.

از چهار سال قبل تا به حال، تمامی خوردو هایی که تولید می شوند، از فضای کوچکی برای نصب باتری برخوردار هستند. اصولا باتری های آنها به میزان، ۵۰ آمپر می باشد، که قالب آن ها به طور ال ۱ است، که در این مدل از قالب می توانند نصب کنند.

باتری خودروهای پژو ۲۰۷ که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو، به طور فابریکی و یا اصلی نصب می شوند، حدودا به صورت ۵۰ آمپر ساعت می باشد. سایز این باتری ها، ال ۱ است که هم به صورت اسیدی و تر هستند. باتری هایی که در به صورت اسیدی و تر هستند، توسط شرکت سپاهان باتری تولید شده است.

طبق تحقیقات، میزان جریان الکتریکی که در دو آمپر باتری ۲۰۷ است، هر دو آن ها به میزان ۵۰ آمپری و با ولتاژ ۱۲ ولتی ساخته شده اند. این باتری ها، حدودا بین ۱ تا ۳ سال دوام می آورند. در مواقع تعویض باتری خودرو پژو ۲۰۷ می توانید، از باتری های ۵۵ تا ۶۰ آمپری را خریداری کنید؛ این باتری ها در جنس های ایرانی و کـره ای می باشند.

همانطور که می دانید، باتری کـره ای، از نظر طول عمر و کیفیت، نسبت به جنس ایرانی بهتر می باشد، و شما می توانید از آن به راحتی تا چهار سال استفاده کنید. در ضمن شما میتوانید جهت تهیه بهترین باتری های ماشین به سایت تک استارت مراجعه کنید.

مشخصات باتری پژو ۲۰۷

باتری ۲۰۷ دارای ابعادی با معادل طول: ۲۰.۷ سانتی متر، عرض: ۱۷.۵ سانتی متر و ارتفاع، ۱۹ سانتی متری می باشد. آمپر باتری خودرو ۲۰۷ همانطور که در قسمت فوق ذکر شد، به صورت ۵۰ آمپر ساعت است و ولتاژ آن معادل ۱۲ ولت است. اما در حالت کلی، خودرو های ۲۰۷  هر ساله از باتری های متفاوتی برخوردار هستند؛ و معمولا آمپر این باتری ها بین ۵۰ تا ۶۰ آمپر می باشد.

نکات بعد از خرید باتری ۲۰۷

شما پس از خرید باتری ۲۰۷ باید به نکات دیگری توجه داشته باشید که در ادامه به صورت اختصار گفته شده است. شما عزیزان باید در مواقع نصب باتری خودرو خود، از محکم بودن ّست های آن مطمعن شوید. برای این که باتری شما طول عمر بالایی داشته باشد، سعی کنید هر چند مدت یکبار سر باتری های تمیز کنید.

برای محافظت کردن از گرمای باتری می توانید از کاور های مخصوص باتری پژو ۲۰۷ استفاده کنید؛ زیرا تمامی باتری ها، در مواقع افزایش دما، دچار آسیب می شوند. گرم شدن باتری ممکن است خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد؛ در کل باید به این مورد توجه بسیاری داشته باشید.

گرم شدن باتری زمانی بسیار خطراک است که، ژنراتور درست کار نکند و موجب شود که دینام، ولتاژ بسیاری را به باتری منتقل کند؛ این کار باعث گرم شدن شدید باتری می شوند و باعث می شود که باتری آسیب ببیند. گرم شدن زیاد باتری، باعث مشکلات زیادی هم در قسمت سیستم برقی می شوند.

شما می توانید برای افزایش طول عمر باتری ماشین خود، موارد هایی را که در ادامه گفته می شود را رعایت کنید تا دچار مشکل باتری نشوید. یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند به سلامت باتری خودرو کمک کند، آن را به طور زیاد شارژ نکنید، زیرا موجب کم شدن طول عمر باتری می شود.

تغییر کردن حالت و ضربه هایی که در حین حرکت کردن به باتری زده می شود هم یکی دیگر از عامل های کم شدن طول عمر باتری می باشد. در مواقع استارت زدن باید زمان آن را به حداقل ممکن کم کنید. البته به این مورد هم توجه داشته باشید که، به هیچ عنوان، باتری خودرو ۲۰۷ را به صورت کامل تخلیه نکنید. آخرین نکته هم که باید برای افزایش طول عمر باتری توجه داشته باشید، این است که، به هیچ عنوان باتری را درجای مرطوب به طور طولانی مدت قرار ندهید؛ زیرا افزایش رطوبت در جایی که باتری خودرو وجود دادر، موجب آکسید شدن صفحات باتری می شود و آسیب بسیاری را به باتری وارد می کند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها