مزایای خانه هوشمند چیست و چه امکاناتی دارد؟

مزایای خانه هوشمند چیست و چه امکاناتی دارد؟ رویای داشتن یک خانه هوشمند در اصفهان هوشسان را در سر دارید؟! چرا که نه! جهان مدرنی که در مقابل داریم به سرعت هر چیزی را که روزی آرزوی آن را داشتیم به ما عرضه می‌کند. خیال داشتن یک خانه هوشمند و امکاناتی که روز به روز کار‌های ما را ساده‌تر می‌کند,شاید تا همین پنجاه سال پیش حتی به ذهن هیچ یک از مردم دنیا نرسیده بود.
خانه‌ های هوشمند هوشسان به شما این امکان را می‌‌دهند که حتی وقتی دور هستید بتوانید دستگاه‌‌هایتان را کنترل کنید,برنامه‌ریزی کنید تا برای صرفه جویی در مصرف انرژی در زمان‌‌های خاصی خاموش شوند و برای امنیت بیشتر درباره هر چیزی که در خانه می‌‌گذرد هشدار دریافت کنید. هیجان انگیز است! گسترش فناوری و اطلاعات در سراسر دنیا امکانی را فراهم کرده است که امروزه شاهد ظهور خانه هوشمند در اصـفهان,تهـران,شیراز و بسیاری از شهر‌های همین کشوری که در آن زندگی می‌کنیم، هستیم. در ادامه به اینکه مزایای خانه هوشمند چیست و چه امکاناتی دارد میپردازیم ؟

چگونه خانه خود را هوشمند کنیم ؟

مزایای خانه هوشمند چیست و چه امکاناتی دارد؟

شاید بهتر باشد که پیش از پرداختن به مزایای خانه هوشمند چیست و چه امکاناتی دارد؟ , ابتدا نگاهی به ضرورت هوشمندسازی هوشسان منازل داشته باشیم. آیا تا به حال برای چک کردن خاموشی چراغ‌‌ها و دستگاه‌‌های موجود در منزل مسیر رفته را برگشته‌اید؟ یا پیش آمده است که سیستم گرمایشی خود را در بالاترین درجه روشن کنید و سپس فراموش کنید که دوباره آن را کم کنید؟ فناوری هوشمند می‌تواند به مشکلاتی از این دست پایان دهد البته این موارد تنها مفاهیمی ساده در این مورد هستند.
فرض کنید که قصد تبدیل یک فضای معمولی به یک خانه هوشمند را داریم,چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ مفهوم اصلی هوشمندسازی منازل این است که ابزار‌هایی را با هدف خودکارسازی کارها در منزل یا محیط کار ایجاد کنیم که قابلیت کنترل از راه دور را داشته باشند. همه چیز در این سیستم‌ها با یک سرور مرکزی شروع می‌شود که دستگاه‌‌های مختلف را به یکدیگر متصل می‌کند. با استفاده از یک برنامه,حتی می‌توانید شبکه خود را از راه دور نظارت کنید!

یک روز زندگی در خانه هوشمند

  • تصور زندگی در یک فضای هوشمند چگونه می‌تواند باشد؟! فرض کنید که در یک خانه هوشمند در اصـفهان زندگی می‌کنید. شروع صبح شما در یک روز زیبا می‌تواند به این صورت باشد:
  • پرده‌‌های شما به طور خودکار بالا می‌روند تا با اولین نور خورشید از خواب بیدار شوید.
  •  در همان زمان,رادیو شروع به پخش موسیقی مورد علاقه شما می‌کند.
  • قبل از رفتن به حمام,چراغ راهرو روشن می‌شود.
  •  در حالی که شما در حال دوش گرفتن هستید,دستگاه قهوه هوشمند شروع به دم کردن قهوه تازه می‌کند.
  •  به محض خروج از خانه، همه دستگاه‌‌ها به طور خودکار خاموش می‌شوند. البته به جز ربات جاروبرقی که تا بازگشت شما همه جای خانه را تمیز می‌کند!
  • تجربه یک صبح زیبا بدون استرس و عجله آنقدر هیجان انگیز است که احتمالا آرزو می‌کنید بتوانید همه روز‌های سال را به این ترتیب شروع کنید!

۵ مزیت برتر خانه هوشمند

خانه هوشمند در اصفهان  | هوشسان

  1. اگر این متن را دنبال می‌کنید، حتما فکر هوشمند کردن خانه را در سر دارید. به عنوان شخصی که قصد دارد هزینه‌هایی را برای رسیدن به این هدف بپردازد، بسیار مهم است که با مزایای سیستم‌های خودکار در خانه آشنا باشید. به این ترتیب می‌توانید با آگاهی بیشتر نسبت به تجهیز یک خانه هوشمند در اصـفهان اقدام کنید. در این قسمت برخی از مزیت‌های این تجهیزات را با هم بررسی می‌کنیم.
  2. اتوماسیون خانگی هوشمند ایمنی و امنیت را افزایش می‌دهد. شگفت‌انگیز است که یک سنسور حرکتی این روز‌ها چه کاری می‌‌تواند انجام دهد، از روشن کردن چراغ‌‌های فضای باز گرفته تا ضبط ویدیو و به صدا درآوردن زنگ هشدار هنگام ورود یک فرد ناشناس. قطعا امنیت مهمترین دلیل برای استفاده صنایع,تجهیزات نظامی و حتی منازل از سیستم‌های هوشمند است.
  3.  سیستم‌های هوشمند خانگی راحتی و آسایش را به همراه دارند. اغلب این دستگاه‌ها توسط تلفن هوشمند شما کنترل می‌‌شوند, به این معنی که می‌‌توانید سیستم را از هر جایی تنظیم کنید.
  4. هوشمند سازی کنترل شما را بر همه چیز افزایش می‌دهد. از آنجایی که تجهیزات خانه هوشمند هوشسان به برنامه‌‌های تلفن هوشمند متصل می‌‌شوند، معمولاً کنترل‌هایی را در اختیار دارید که در غیر این صورت دسترسی به آن‌ها ممکن نبود. به عنوان مثال, هر زمان که شخصی ترموستات را به صورت دستی تنظیم کرد, می‌توانید اعلان دریافت کنید!
  5. ذخیره انرژی اصلیترین دستاورد سیستم‌های هوشمند است. ویژگی طراحی خانه هوشمند در اصفـهان، به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. این کار در ن‌هایت تأثیر مثبتی بر هزینه‌‌های خدمات خانگی دارد، زیرا منجر به صرفه‌جویی در مصرف برق, گاز، آب و … خواهد شد. جالب توجه است که، اتوماسیون خانگی روشنایی و تهویه مطبوع را کنترل می‌کند و می‌تواند مصرف انرژی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.
  6.  اتوماسیون‌های هوشمند خانگی فضای آرامش بخشی ایجاد می‌کند. برخی از افراد از فناوری هوشمند برای ضبط برنامه‌‌ها یا پخش موسیقی در سراسر خانه استفاده می‌کنند. بهتر از همه این است که می‌‌توانید روتین‌‌های متعددی را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنید,ممکن است تمایل به نور زیاد و موسیقی پرانرژی در شروع صبح داشته باشید یا یک شروع آرام‌تر برای روز خود را ترجیح دهید!
  7. سیستم‌های هوشمند، استرس را کاهش می‌دهند. شاید فکر کنید که این اتفاق چگونه ممکن است. اما اگر خوب دقت کنیم متوجه خواهیم شد که استرس‌های کوچک روزمره تا چه اندازه می‌توانند ذهن ما را درگیر کنند. مثلا هر روز نگران این مسئله هستیم که آیا بعد از خروج در پارکینگ را بستیم یا خیر؟ گاز را خاموش کرد‌هایم؟ درجه سیستم گرمایش را کم کرد‌هایم؟ در زمان سفر چطور از امنیت خانه مطمئن باشیم؟ همه این معضلات در ن‌هایت می‌تواند توسط یک سیستم هوشمند کنترل شود.
    با همه این مزایا، همین امروز برای تجهیز یک خانه هوشمند در اصفهـان اقدام کنید و نتایج آن را به سرعت مشاهده کنید.

امکانات خانه هوشمند

خانه هوشمند | هوشسان

زمانی که برای اولین بار تصمیم به هوشمند سازی محل زندگی یا کار خود می‌گیرید, احتمالا از همه امکاناتی که این تجهیزات می‌تواند در اختیار شما قرار دهد, آگاهی ندارید. در شروع کار برای تجهیز خانه هوشمند در اصفـهان, می‌توانید امکاناتی از قبیل آنـچه در ادامه ذکر می‌کنیم را به کار بگیرید:

تلویزیون‌‌ های هوشمند به اینترنت متصل می‌‌شوند تا از طریق برنامه‌‌هایی مانند ویدیو و موسیقی درخواستی به محتوا دسترسی داشته باشند,سیستم‌‌های روشنایی هوشمند، علاوه بر قابلیت کنترل از راه دور و سفارشی‌سازی، می‌‌توانند تشخیص دهند که زمانی سرنشینان در اتاق هستند و نور را در صورت نیاز تنظیم کنند. ترموستات‌‌ های هوشمند، دارای امکان دسترسی به Wi-Fi هستند و به کاربران امکان می‌‌دهند دمای خانه را برنامه‌ریزی, نظارت و از راه دور کنترل کنند. این ترموستات‌ها همچنین می‌توانند مصرف انرژی را گزارش دهند و به کاربران یادآوری کنند که فیلتر‌ها را عوض کنند.

با استفاده از قفل‌‌های هوشمند و بازکننده‌‌های درب پارکینگ امنیت بیشتری را تجربه می‌کنید. ضمن این که قفل‌‌های هوشمند می‌توانند زمان نزدیک بودن ساکنین را تشخیص دهند و در را برای آن‌ها باز کنند. اگر در تدارک یک خانه هوشمند در اصـفهان هستید، این قابلیت را از دست ندهید!

با دوربین‌‌های امنیتی هوشمند, ساکنان می‌‌توانند خانه‌‌های خود را هنگامی که در آن حضور ندارند، نظارت کنند. مراقبت از حیوانات خانگی را می‌توان با فیدر‌های موجود به صورت خودکار انجام داد. گیا‌هان آپارتمانی و چمن‌‌ها را می‌توان از طریق تایمر‌های متصل آبیاری کرد.انواع لوازم آشپزخانه,از جمله قهوه ساز‌ها, ماشین‌های لباسشـویی، ماکروفر,یخچال, جارو برقی و… از نوع هوشمند موجود هستند که می‌توانند کارایی و بهره‌وری شما را افزایش دهند.

نحوه اجرای خانه هوشمند در اصـفهان هوش سان

خانه‌‌های نوسازی که امروزه در مناطق مختلف ساخته می‌شوند, اغلب با زیرساخت خانه هوشمند هوشسان تجهیز می‌شوند. از سوی دیگر,خانه‌‌های قدیمی را می‌توان با فناوری‌‌های هوشمند بازسازی کرد. خانه هوشمند هوشسان مجموعه ای از دستگاه‌‌ها و لوازم هوشمند متفاوت نیست، بلکه وسایلی است که با هم کار می‌کنند تا یک شبکه قابل کنترل از راه دور ایجاد کنند.
جالب است بدانید که همه دستگاه‌‌ها توسط یک کنترل کننده اصلی اتوماسیون خانگی کنترل می‌شوند که اغلب به آن‌‌هاب خانه هوشمند می‌گویند.‌‌ هاب خانه هوشمند هوشسان یک دستگاه سخت افزاری است که به عنوان نقطه مرکزی سیستم خانه هوشمند عمل می‌کند و قادر است داده‌‌ها را حس کند, پردازش کند و به صورت بی‌سیم ارتباط برقرار کند. این برنامه همه برنامه‌‌های متفاوت را در یک برنامه خانه هوشمند واحد ترکیب می‌کند که می‌تواند توسط صاحبان خانه از راه دور کنترل شود. همه این تجهیزات باید توسط متخصص نصب و راه اندازی شود تا در نهایت مثمر ثمر واقع شود.

و کاربرد‌های سیستم‌های هوشمند هوشسان آنقدر زیاد و گسترده است که شاید یک عنوان برای توضیح تمام قابلیت‌های آن کافی نباشد. با این حال سعی کردیم تا شما را با طراحی و ویژگی این سیستم‌ها بیشتر آشنا کنیم. به عنوان مهمترین نکته در پایان باید عنوان کنیم که شرکت‌های معتبر زیادی وجود ندارند که خدمات باکیفیت و با قیمت مناسبی را در این زمینه ارائه دهند، بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، دقت کافی به خرج دهید.تهیه و خرید تجهیزات هوشمند سازی به راحتی توسط فروشگاه های کوچک اتفاق می افتد اما نکته بسیار مهم در تجهیز یک خانه هوشمند در اصـفهان پیش از هر چیز, کمک گرفتن از نیرو‌های کاربلد و حرفه‌ای در این زمینه است. برای اطمینان از این موضوع ,شرکت های بسیاری هستند که می توانند به شما کمک کنند . شرکت هایی مانند گروه هوشسان https://hooshsun.com که علاوه بر فعالیت با برند های معتبر دنیا ، از متخصصان حرفه ای در زمینه نصب و اجرا نیز بهره می برند . شما مشتریان عزیز میتوانید به سایت هوشسان مراجعه یا با شماره تلفن  ۳۶۶۲۱۱۵۴ -۰۳۱ تماس حاصل فرمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها