پاک کردن لکه چسب از فرش تضمینی در سال {۱۴۰۲}

لکه چسب را از روی فـرش پاک کنید

در این مطلب به پاک کردن لکه چسب از فـرش صحبت میکنیم و راهکار های تضمینی به شما عزیزان گفته میشود، پس همراه ما باشید:

چه زمانی باید لکه چسب را از روی فـرش پاک کرد؟ برای پاک کردن لکه چسب از فـرش باید به چه نکاتی دقت کرد؟ از چسب های قوی برای نگه داشتن وسایل برای همیشه در کنار هم استفاده می شود، پس اگر در حال تعمیر چیزی یا انجام یک کار صنایع دستی هستید و به طور تصادفی چسب فوق العاده روی فـرش بریزد چه کار می کنید؟ اگر سریع عمل کنید، به راحتی می توانید چسب فـرش را تمیز کنید. با استفاده از این نکات درمان لکه، بسته به سرعت جذب چسب، باید بتوانید آلودگی های چسبنده را از روی فـرش خود پاک کنید.

Remove the glue stain from the carpet

چگونه لکه چسب را از روی فـرش پاک کنیم؟

یکی از پرطرفدارترین انواع کفپوش در دنیای صنعتی امروزی، فـرش است که به راحتی در دسترس عموم قرار می گیرد و با تنوع بسیار زیادی که دارد به راحتی برای هر خانه و دکوراسیونی قابل استفاده است. ایجاد حس گرما و جلوه ای بسیار مجلل و زیبا برای منزل یکی از مزیت های فـرش محسوب می شود و با خاصیت عایق بودن تا حد زیادی دمای محیط را حفظ کرده و صدای محیط را کاهش می دهد، فـرش در کنار تمام مزایایی که دارد معایبی نیز دارد که مهم ترین آن نظافت آن است.

باکتری ها و گرد و غبار به الیاف فـرش نفوذ کرده و در هنگام راه رفتن روی فـرش در محیط پراکنده می شوند، علاوه بر این مایعات به راحتی می توانند به فـرش نفوذ کنند، بنابراین نگهداری و تمیز کردن فـرش نسبتا دشوار است. یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، پاک کردن هرگونه چسبی است که ممکن است هنگام ساخت ماکت، سوزن دوزی یا چسباندن ظروف شکسته روی آن بریزد. با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه چسب های زیر را از روی فـرش پاک کنید:

چرا نباید از چسب صنعتی استفاده کنیم؟

چسب صنعتی یا چسب ساختمانی به راحتی از فـرش پاک نمی شود. به همین دلیل توصیه می شود قبل از شروع کار ساختمانی، کف را به طور کامل بپوشانید، اگر فردی نامرتب هستید یا اغلب اشتباه میکنید و کارهای اشتباه زیاد انجام میدهید، هنگام خرید چسب حتما یک حلال یا پاک کننده هم بخرید!

پاک کردن چسب صنعتی از روی فـرش

پاک کردن چسب صنعتی از روی فرش

اگر چسب روی فـرش ریخت، مقداری یخ را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و سعی کنید چسب را منجمد کنید. سپس تا حد امکان چسب را بشکنید و با استفاده از حلال مخصوص چسب فـرش آن را جدا کنید. بهتر است ابتدا حلال را روی قسمتی از فـرش تست کنید تا مطمئن شوید که به رنگ فـرش آسیب نمی رساند.

روش های پاک کردن لکه چسب از روی فـرش

برای از بین بردن لکه چسب از روی فـرش، روش های زیر را امتحان کنید:

۱_حوله خیس

اگر چسب همچنان چسبناک و تازه است، با مالیدن پارچه تا حد امکان از جذب چسب خودداری کنید. ممکن است چسب از روی فـرش بلند نشود، پارچه را تا حد امکان خیس کنید. اگر چسب خشک است، با یک پارچه مرطوب شروع کنید، مطمئن شوید که آب آنقدر گرم است که نرم شود و چسب را جذب کند.

۲_سرکه سفید

پاک کردن لکه چسب توسط سرکه سفید

در مرحله بعد، مقداری سرکه سفید مقطر بردارید و آن را به آرامی روی یک پارچه سفید تمیز یا حوله کاغذی سفید ساده بمالید. به آرامی آن را روی فـرش بمالید و اجازه دهید حدود ۱۵ دقیقه قبل از رفتن به محل کار روی چسب بماند. چسب باید به سرعت حل شود و بعد از ۱۵ دقیقه یک حوله یا دستمال کاغذی جدید بردارید و چسب باقیمانده را بمالید تا کاملا پاک شود، کار را با اطمینان از خشک شدن فـرش تا حد امکان به پایان برسانید و اجازه دهید کاملاً خشک شود.

۳_آب و صابون

از طرف دیگر، اگر نمی خواهید از سرکه استفاده کنید، می توانید چسب را با آب صابون تمیز کنید، کار را با یک پارچه خشک یا حوله کاغذی به پایان برسانید تا رطوبت اضافی از فـرش گرفته شود، گاهی علی رغم تلاش ما، نمی توان لکه را از روی فـرش پاک کرد.

در این مرحله، بسیاری از مردم تسلیم می شوند و فکر می کنند که فـرش برای همیشه قربانی لکه شده است، اگر لکه چسب روی فـرش خود دارید که هر چقدر هم که تلاش می کنید از بین نمی رود، بهتر است از قالیشویی حرفه ای کمک بگیرید.

 

نظافت و شستوی فـرش توسط قالیشویی وزیر کرج

اگر با روش های بالا نتوانسته اید لکه چسب را پاک کنید، چاره ای ندارید جز اینکه فـرش خود را به بهترین قالیشویی بسپارید که یا با شستشو لکه را پاک می کند یا در صورت لزوم از آسیب دیدن فـرش جلوگیری می کند، از دیگری استفاده کند. سرویس، برای از بین بردن لکه چسب.

اگر در شهر کرج زندگی میکنید و تمامی روش های بالا را امتحان کرده اید و هیچ تاثیری بروی فـرش ها ندیدید بهتراست با با بهترین قالیشویی کرج تماس بگیرید و یکی از بهترین و قالیشویی خوب در کرج قالیشویی وزیر می باشد،در نظر بگیرید بهتر است این کار را به قالیشویی های مجاز و مجرب مانند بهترین قالیشویی در کرج بسپارید تا سلامت فـرشته خود را تضمین کند. شما می توانید از طریق تلفن های زیر تماس بگیرید و خدمات دریافت کنید.

Tel:02634656506

Tel:02691001818

منبع: قالیشویی وزیر

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها