معرفی جاروبرقی فکر Fakir

امروزه جاروبرقی فکر اصل آلمان بخاطر کیفیت موتور و کارایی خود مشتریان زیادی را در ایران مجذوب خود کرده است. فکر (Fakir) یکی از بهترین برند های تولید جارو برقی و لوازم خانگی است که سابقه ای طولانی به اندازه یک قرن دارد. اگر برای خرید جارو برقی به یکی از فروشگاه های معتبر سطح شهر مراجعه کنید و سراغ برند های معتبر اروپایی را بگیرید یکی از اولین برند هایی که به شما معرفی می کنند برند فکرآلمان است، شاید در ابتدا سوال هایی از این قبیل که، بهترین جاروبرقی فکر کدام است؟، جاروبرقی فکر خوبه؟، جاروبرقی فکر بخریم؟ و… برای شما مطرح شود ما برای پاسخ به این سوال ها و معرفی بهترین های این برند اقدام به بررسی کیفیت و قیمت جاروبرقی فکر کرده ایم.

بهترین جاروبرقی های فکر

قیمت بهترین جاروبرقی فکر براساس قابلیت های متفاوت بسیار متنوع است. به همین دلیل قیمت بهترین مارک جارو برقی فکر به عوامل مختلفی همچون نوع کیسه یا مخزن، رنگ، جنس، قدرت مکش و… بستگی دارد. از این رو نمی توانیم برای هر کدام قیمت دقیقی را بیان کنیم. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال سعی بر آن دارد تا انواع بهترین جاروبرقی فکر را همراه با قیمت ارزان و خوب به شما عزیزان و همراهان همیشگی فروشگاه شیکو مال معرفی کند. به شما توصیه می کنیم تا با آشنایی با بهترین جاروبرقی های فکر به انتخاب یکی از بهترین و مطمئن ترین مدل های این برند بپردازید.

جاروبرقی فکر مدل prestige ts 2000

جاروبرقی فکر مدل prestige ts 2000 یک جارو برقی کیسه دار اصل از کمپانی معروف و معتبر FAKIR آلمان می باشد، جاروبرقی فکر مدل پرستیز با برخورداری از قیمت خرید مناسب، توان مکش ۲۰۰۰ وات و توان مصرفی ۵۰۰ وات کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. موتور جاروبرقی کیسه دار فکر مدل پرستیژ با قدرت جذب ۹۹ درصد گرد و غبار بسیار پر قدرت است و با این حال صدای بسیار کمی از خود تولید می کند و مزاحمتی برای استراحت اعضای خانواده ندارد. جاروبرقی فکر مدل پرستیژ دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن است.

جاروبرقی مخزن دار فکر مدل Freelander BL 6050

جاروبرقی مخزن دار فکر مدل BL 6050 یکی از بروزترین و بهترین جارو برقی فکر المان مدل Fakir Freelander BL 6050 که قطعات آن ساخت آلمان و مونتاژ ترکیه با قیمت خرید ویژه می باشد. این جاروبرقی بدون کیسه فکر توسط برند معروف و معتبر لوازم خانگی fakir طراحی و تولید می شود. جاروبرقی فکر المان با قدرت مکش فوق العاده و طراحی ارگونومیک یک جاروبرقی بدون کیسه است که کاربران زیادی را مجذوب خود می کند. فناوری پیشرفته جاروبرقی مخزن دار فکر المان، کیفیت و قیمت  این جارو برقی شما را شگفت زده خواهد کرد. جاروبرقی fakir با قدرت بالا و توان ۸۹۰ وات مطمئنا کارایی بینظیری دارد.

برند فکر fakir

بهتر است تا قبل از بررسی کیفیت جاروبرقی های فکر به آشنایی با بیوگرافی برند تولید کننده fakir بپردازید، تا با اعتبار و تاریخچه این برند مطلع شوید.

  • در سال ۱۹۳۳ در آلمان شرکتی با هدف تغییر زندگی روزمره با استفاده از تکنولوژی تاسیس شد، این شرکت که فکر یا فکیر نام داشت در ابتدا لوازم آلات نظافت کف زمین را تولید و ارائه می کرد، با گذر زمان و استفاده بیشتر این شرکت آلمانی از فناوری این برند شروع به تولید لوازم خانگی کرد.
  • هنگام آشنایی بیشتر با برند فکر متوجه می شویم که خلاقیت و نواوری این برند در تولید لوازم خانگی تا حدی زیاد است که موجب شد تا این برند در سال ۲۰۰۵ جزو بهترین برند های تولید لوازم خانگی منزل شود.
  • همچنین این برند در سال ۲۰۱۵ در جشنواره ای سالیانه در المان برنده جایزه بهترین جاروبرقی شد، چرا که این برند در جارو برقی های خود تمام ویژگی های مثبت نظیر مصرف و صدای کم، قدرت بالای موتور و سازگاری با محیط زیست را به کار برده است.

جاروبرقی های فکر چه امکاناتی دارند؟

شاید هنگام مواجه شدن با برند فکر یا فکیر (fakir) این پرسش برای شما ایجاد شود که جاروبرقی های فکر چه امکاناتی دارند؟، بررسی این سوال از آن جهت حائز اهمیت است که همه خریداران به دنبال خرید گزینه هایی هستند که بیشترین و بهترین امکنات را در اختیار آن ها قرار می دهد. برند فکر امروزه اغلب جارو برقی های خود را در نوع کیسه دار تولید میکند، البته این برند چند مدلی هم جاروبرقی بدون کیسه تولید کرده اما به دلیل نا سازگاری این محصولات با محیط زیست و سلامت انسان از ادامه تولید آن ها دست نگه داشته اند.

در ادامه با برخی از ویژگی های و امکاناتی که برند فکر fakir همواره در برند های خود به کار می برد آشنا می شویم.

به کار بردن فیلتر های بهداشتی.

به کار بردن سیستم ضد حساسیت

استفاده کنترل پنل روی لوله جارو برقی.

طراحی ضربه گیر در اطراف بدنه جارو برقی.

به کار بردن عایق موتور برای پایین آوردن سطح صدا.

طراحی زیبای بدنه این جارو برقی ها در کنار مقاومت بالای آن ها.

به کار بردن لوله خرطومی برای از بین رفتن مشکله ایجاد گره در لوله جارو برقی.

جاروبرقی فکر ساخت کجاست؟

امروزه شاهد آن هستیم که برند های مختلف در یک کشور تاسیس و پایه گذاری می شوند و محصولات مختلف خود را در کشور های دیگر و تحت لیسانس خود تولید می کنند، اگر از این مسئله مطلع باشید و قصد خرید جارو برقی فاکر یا فکیر داشته باشید حتما این پرسش را مطرح می کنید که جاروبرقی فکر ساخت کجاست.

  • برند فاکر از سال ۱۹۳۳ که در کشور آلمان تاسیس شد تمام محصولات خود را به صورت انحصاری در کشور آلمان تولید و به کل آروپا ارائه داد، بعد ها این برند با هدف قرار دادن بازار آسیا به خصوص ترکیه توانست به بازار جهانی راه پیدا کند و در سر تا سر جهان به مرور شناخته شود.
  • این برند قطعات به کار رفته در محصولات خود را با استفاده از دانش روز دنیا در خود کشور آلمان تولید می کند

چرا جاروبرقی فکر بخریم؟

در میان برند های مطرح که قیمت و کیفیت های مختلفی دارند چرا جاروبرقی فکر بخریم؟، مزیت جاروبرقی فاکر نسبت به دیگر برند ها موجود در بازار چیست؟ در این بخش به بررسی مزایای جاروبرقی فکر می پردازیم.

طراحی زیبا و مقاوم بدنه:

  • برند فاکر در جارو برقی های خود علاوه بر استفاده از ضربه گیر های کاربردی طراحی زیبایی هم ایجاد کرده که باعث زیبایی هرچه تمام تر این دستگاه می شود.

به کار بردن فناوری و استفاده از تکنولوژی در این جارو برقی ها:

  • برند فاکر سعی داشته تا در جارو برقی های خود همواره از برجسته ترین فناوری های روز دنیا برای رفاه بیشتر مشتریان استفاده کند

مزایا و معایب جارو برقی فکر از نظر مصرف کنندگان این محصول

بهترین راه برای بررسی کیفیت جاروبرقی هی فکر مشورت گرفتن از کسانی است که قبلا تجربه آن خرید را داشته اند به همین دلیل به شما توصیه می کنیم بخش بررسی مزایا و معایب جاروبرقی های فکر از نظر مصرف کنندگان این محصول مطالعه کنید.

مزایای جاروبرقی فکر از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت نسبتا مناسب.
    • استفاده عقلانی از تکنولوژی.
    • تنوع زیاد مدل ها.
    • طراحی بسیار زیبا.
    • رنگ بندی زیاد.
    • صدای کم.
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها