نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

اعضای گرانقدر خانواده ما ممکن است با رسیدن به سن خاصی دچار برخی اختلالات جسمی یا روانی شوند. در چنین مواردی استفاده از خدمات حرفه ای مراقبت از سالمندان برای سالمندانی که نیاز به مراقبت دارند می تواند به حل آسان بسیاری از مشکلات کمک کند. من به دنبال یک مراقب سالمند هستم ، اما ممکن است نگران این باشید که قبل از انتخاب چه مسائلی را باید در نظر بگیرم. در انتخاب پرستار سالمند چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ با خواندن مقاله ما می توانید از شر علامت سوال های ذهن خود خلاص شوید.

این یک وظیفه انسانی است که به والدینی که در دوران پیری از خود گذشتگی می کنند، ارزشی قائل شوند. سال‌های بعد، که احساسات معنوی حساس‌تر می‌شوند، زمان‌های خاصی هستند که توجه و شفقت مورد انتظار است. در جریان شلوغ زندگی کاری، برای افرادی که نمی توانند برای مراقبت از بستگان سالمند خود وقت بگذارند، مهم است که هنگام انتخاب گزینه مراقبت از سالمندان، از شرکت های قابل اعتماد حمایت کنند. زیرا حوصله، نظم، دقت و صداقت کارکنانی که کار تعمیر و نگهداری را به عنوان متخصص انجام می دهند، باعث آرامش شما می شود. بیشتر اوقات، والدینتان به شما می گویند که نیازی به مراقبت ندارند. می توانید نگاهی به مقاله ۹ نکته ما برای نشان دادن نیازهای سالمندان خود به مراقبت بیندازید تا ببینید آیا آنها به مراقبت نیاز دارند یا خیر .

هنگام انتخاب یک مراقب سالمند، به یاد داشته باشید که تجربه زندگی را آسان‌تر می‌کند!

تجربه مراقب سالمند که در مورد فرآیندهای مراقبت آگاهی دارد، کمک زیادی به رفع نیازها می کند. آنها می توانند گام بعدی اقدامات افراد مسن را پیش بینی کنند. مراقب با تجربه و مرجع، مراقبت از سالمندان مبتلا به بیماری هایی مانند آلزایمر، زوال عقل، دیابت و فشار خون را تسهیل می کند. برای دریافت خدمات مراقبت از سالمندان شبانه روزی یا شبانه روزی مناسب با ویژگی هایی که به دنبال آن هستید، می توانید به شرکت های قابل اعتماد مراجعه کنید.

هنگام انتخاب پرستار سالمند، نظافت را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب پرستار سالمند ، باید به نظافت توجه کنید. همچنین با توجه به ظاهر نامزد، منظم بودن لباس، تمیزی وسایل و تمیزی دست و ناخن و موهای او می توانید به این ویژگی پی ببرید. در نتیجه نمی توان از فردی که به نظافت و نظم خود توجهی نمی کند انتظار داشت که از بستگان مسن خود مراقبت کند. قرار گرفتن در نزدیکی مراقب خطر انتقال میکروب از دهان یا زخم روی بدن را افزایش می دهد. رعایت قوانین بهداشتی ضروری است، زیرا مقاومت ضعیف بدن افراد مسن منجر به بیماری و پیشرفت بیماری می شود. علاوه بر این، افراد دقیق و تمیز به احتمال زیاد در مراقبت از سالمندان خود بسیار محتاط هستند.

مراقب سالمند باید صادق و قابل اعتماد باشد

 مراقب سالمند باید صادق و قابل اعتماد باشد

مراقب سالمند قابل اعتماد به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت به عزیزان خود اعتماد کنید و به شما امکان می دهد فرآیندهای مراقبت از بیماری های ناشی از سالمندی را به صورت کنترل شده انجام دهید. از آنجایی که معمولاً افراد با کیفیت زندگی ضعیف ناامید می شوند و دائماً ذهن خود را با افکار منفی خسته می کنند، باید مراقب سالمندان بود. مراقبان منظم با بزرگترها و خانواده ها صادق هستند.

با توجه به اینکه مراقبین افرادی هستند که مرتب غذا تهیه می کنند و دارو می دهند، مفهوم اعتماد مطرح می شود. برای درک بهتر این موضوع، می توانید با خویشاوندان خود صحبت کنید و در مورد نحوه برخورد با آنها سؤال کنید و سپس مراقب خود را آزمایش کنید. همچنین انجام اقدامات احتیاطی مانند نصب دوربین، مشاهده و مراجعه به آنها بدون اطلاع قبلی مفید است. اگر در مورد صداقت و قابلیت اطمینان شک دارید، می توانید با سایر مراقبان سالمند صحبت کنید.

مراقب سالمند باید صبور باشد

مراقب باید صبور باشد، زیرا بزرگترهای ما می توانند گاهی کودکانه و گاهی ناخودآگاه رفتار کنند. در غیر این صورت، ممکن است عواقب منفی برای سالمند شما رخ دهد. در اولین ملاقات با مراقب سالمند می توان با توجه به برخی ویژگی ها احتیاط کرد.

  • حالت دائمی اضطراب،
  • رفتارهای استرس زا
  • تماس چشمی هنگام صحبت کردن
  • خوردن ناخن،
  • دروغ.

نظم در زندگی خانوادگی پرستار سالمند ضروری است

مراقبی که زندگی خانوادگی مناسبی داشته باشد کار آنها را قطع نمی کند و به موقع از سالمند شما مراقبت می کند. شخصی که مراحل لازم را اعمال نمی کند.

  • می تواند ساعات تعمیر و نگهداری را به تاخیر بیندازد،
  • می تواند شما را ناامید کند،
  • زمانی که در کنار افراد مسن خود نیستید، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید،
  • مشکلات ممکن است غیر قابل حل شوند.

اگرچه چنین بی نظمی ها رویکردی به دور از انضباط کاری است، اما اجتناب ناپذیر است که تأثیر منفی بر روانشناسی سالمند شما بگذارد.

کارکنان مراقبت از سالمندان باید سریع و عملی باشند

مراقب باید سریع و عملی باشد تا بتواند در مواقع اضطراری فورا مداخله کند. مراقبت، آرزوها و نیازهای سالمند شما ممکن است به موقع برآورده نشود و تحولات منفی در مشکل سلامتی رخ دهد. علاوه بر این، رویدادهای غیرمنتظره ای مانند زمین خوردن، زمین خوردن و از دست دادن تعادل ممکن است در کودکان و همچنین در افراد مسن رخ دهد. در چنین مواردی مداخله فوری مراقب از بروز حوادث نامطلوب جلوگیری می کند.

لبخند زدن باعث تقویت روحیه بستگان مسن شما می شود

 لبخند زدن باعث تقویت روحیه بستگان مسن شما می شود

چهره خندان مراقب نقش مهمی در روانشناسی سالمند شما و روابط بین آنها دارد. مهم نیست که مراقب سالمند واجد شرایط چقدر صمیمانه، صمیمانه و خندان باشد، بستگان سالمند شما از بیان خواسته ها، مشکلات یا نیازهای خود دریغ نمی کنند. پیوندی که افراد سالمند با خانواده، محیط و مراقب خود برقرار می کنند بسیار مهم است. او باید احساس کند که به اندازه کافی مخلص است که در بیان خود تردیدی نداشته باشد. علاقه مراقب، پیوند، رفتار صمیمانه، چهره خندان و شنونده خوب بودن حکایت از آن دارد که تحولات بسیار خوبی در روانشناسی سالمندان وجود دارد. او احساس بهتری دارد و می توان نتایج مثبتی را در بهبودی اش مشاهده کرد. بنابراین، مراقب روزانه یا بستریهنگام انتخاب به چه نکاتی باید توجه کرد؟ یکی از مهم ترین پاسخ ها به این سوال این است که خندان به نظر برسید.

مراقب سالمند باید حرفه خود را با عشق انجام دهد

بسیار مهم است که افرادی که از سالمندان مراقبت می کنند، کار خود را با میل و صمیمیت انجام دهند نه اقتصادی. در غیر این صورت، آنها ممکن است با بزرگتر شما بدرفتاری کنند و خشونت فیزیکی یا روانی را اعمال کنند. مراقبانی که با تامین نکردن به موقع غذا و دارو به عزیزان خود سلامتی عزیزان خود را به خطر می اندازند، ممکن است باعث پیشرفت بیماری ها نیز شوند، زیرا در روانشناسی سالمندان موقعیت های منفی را تجربه خواهند کرد. برای جلوگیری از چنین حوادثی می توانید با مشاهده پیشرفت پیوند بین مراقب و خویشاوند سالخورده خود در زمانی که با هم هستند، نتیجه بگیرید.

آموزش کمک های اولیه در خدمات مراقبت از سالمندان مهم است

 آموزش کمک های اولیه در خدمات مراقبت از سالمندان مهم است

بسته به بیماری برخی از سالمندان ما، ممکن است نیاز به انجام اقداماتی مانند پانسمان، مراقبت، تعویض بانداژ، تمیز کردن زخم، سوزن سازی باشد. هنگامی که یک وضعیت اضطراری رخ می دهد، مراقب نباید در پاسخگویی تاخیر کند. به همین دلیل، اولویت دادن به آموزش کمک های اولیه هنگام انتخاب افرادی که خدمات مراقبت از سالمندان را ارائه می دهند مفید است.

مراقبان سالمند افراد مسئولیت پذیری هستند

بسیار مهم است که مراقب از کاری که انجام می دهد آگاه باشد و وظایف خود را به موقع انجام دهد. یک مراقب مسئول به راحتی نیازهای بستگان شما را برآورده می کند. یک مراقب سالمند باتجربه باید داروی فردی را که نیازش برطرف می شود به موقع بدهد، بتواند در مواقع لزوم استحمام کند، بررسی های لازم را در مورد بیماری انجام دهد، به رژیم غذایی توجه کند و این گونه فرآیندها را مختل نکند.

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که قدرت بدنی مورد نیاز باشد

 ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که قدرت بدنی مورد نیاز باشد

حمایت فیزیکی ممکن است برای سالمندانی که آزادی حرکت آنها به دلیل بیماری محدود شده است مورد نیاز باشد. افرادی که باید دائماً به رختخواب بروند، برای رفع نیازهای روزانه خود مانند نظافت بدن، خوردن و آشامیدن و تعویض لباس، باید از قدرت بدنی کافی برخوردار باشند. علاوه بر این، اگر سالمندان در راه رفتن مشکل دارند، باید بتوانند نیازهای حمام یا توالت خود را با دریافت حمایت از مراقب برطرف کنند.

هنگام انتخاب پرستار سالمند، افراد حرفه ای را ترجیح دهید

هنگام انتخاب پرستار سالمند، افراد حرفه ای را ترجیح دهید. افزایش شرایطی مانند فراموشی و ضعف حافظه در سنین بالا را می توان نشانه هایی از نیاز به مراقبت دانست. تجربه مراقب برای سالمندان خانواده که دارای اختلال بینایی یا در بستر هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا مراقبت از آنها برای اعضای خانواده دشوار است. با کمک کارکنان آموزش دیده مراقبت از سالمندان، نیازهای سالمندانی که دارای بیماری های مختلف هستند، آگاهانه برآورده می شود. برای انتخاب پرستار شبانه روزی یا شبانه روزی خود می توانید از افراد با تجربه، تحصیل کرده و مرجع در parastaribahar.ir کمک بخواهید . در انتخاب پرستار سالمند چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ می توانید با تماس با parastaribahar.ir  پاسخ را بیابید .

خدمات مراقبت حرفه ای برای سالمندان خانواده در parastaribahar.ir

مراقبین سالمند آموزش دیده، که از عزیزان شما در محیط خانه یا بیمارستان مراقبت می کنند، با مراجع خود به شما اطمینان می دهند. برای بزرگان خانواده با ارزشی که تغییرات روانی و فیزیولوژیکی را در روند پیری تجربه می کنند، مراقبان خندان و مسئولیت پذیر به آنها اجازه می دهند با امید به زندگی نگاه کنند. همچنین می توانید   با parastaribahar.ir تماس بگیرید و با مراقبین سالمندی که نیازهای عزیزان شما را برآورده می کنند ملاقات کنید. فراموش نکنید، parastaribahar.ir با رویکرد خدمات قابل اعتماد خود   همیشه همراه شما استa

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها