نگاهی به بروکر اس تی پی تریدینگ

بروکر اس تی پی تریدینگ ( STP Trading ) با نام تجاری STP Trading LTD فعالیت می‌کند. این وبسایت توسط STP Securities LTD مدیریت می‌شود. STP Global LTD با شماره ثبت شرکت HY00523403 و مجوز T2023280 توسط سازمان خدمات بین‌المللی کوموروز موالی در جزیره موالی، اتحادیه کومورو در آفریقای شرقی ثبت شده است. STP Trading LTD با شماره ثبت ۰۰۰۸۱-۲۰۲۳ نیز توسط شرکتهای تجاری بین‌المللی در آدرس سنت لوسیا، گروس ایسلت، خلیج رادنی، روستا رادنی، ساختمان ساتبی، طبقه همکف ثبت شده است.

اس تی پی تریدینگ

بروکر اس تی پی تریدینگ STP Trading، خدمات خود را به ساکنان حوزه‌های قضایی خاص از جمله کانادا، ژاپن، سودان، کره شمالی، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات متحده عربی ارائه نمی‌دهد. همچنین، جهت استفاده از خدمات بازرگانی STP، تمامی مشتریان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. در حقیقت، ۶۸٪ از حساب‌های سرمایه‌گذاران کوچک در معاملات CFD با این شرکت، ضرر می‌بینند. لذا، باید به ذهن داشته باشید که آیا با ماهیت و عملکرد CFD آشنایی کافی دارید و آیا تمایل به پذیرش ریسک بالای احتمال از دست دادن سرمایه‌تان را دارید. به شدت توصیه می‌شود که قبل از هرگونه معامله‌ای در زمینه ارزها یا فلزات، مشاوره مستقل در زمینه مالی، حقوقی و مالیاتی دریافت کنید.

ویژگی های بروکر اس تی پی تریدینگ

بروکر اس تی پی تریدینگ STP Trading، به عنوان یک شرکت بازارهای مالی آنلاین، خدمات مرتبط با معاملات مالی ارائه می‌دهد. از جمله خدماتی که ممکن است توسط بروکر STP Trading ارائه شود عبارتند از:

  1. معاملات CFD: شامل معاملات مبتنی بر قراردادهای مبادله‌ای (CFD) در محصولات مالی مختلف مانند ارزها، شاخص‌های بورس، سهام، کالاها و فلزات.
  2. دسترسی به بازارهای مالی جهانی: امکان معامله در بازارهای مالی بین‌المللی مانند بازارهای ارز، بورس‌ها و صرافی‌های معتبر.
  3. ابزارهای تحلیلی: ارائه ابزارها و نمودارهای تحلیلی جهت بررسی روند قیمتی و الگوهای بازار به منظور اتخاذ تصمیمات معاملاتی بهتر.
  4. پلتفرم معاملاتی: فراهم کردن یک پلتفرم آنلاین برای انجام معاملات، اجرا دستورات خرید و فروش، مشاهده نقشه قیمت و دریافت اطلاعات بازار به صورت زنده.
  5. حساب‌های تجاری: ارائه حساب‌های معاملاتی متناسب با نیازها و سطح تجارب مختلف، از جمله حساب‌ استاندارد، حساب‌ اسلامی، حساب‌ ویژه و حساب‌ صفر.

NDD  در بروکر اس تی پی تریدینگ

بروکرهای دارای حساب NDD مانند بروکر اس تی پی تریدینگ نقش واسطه بین بانک و تریدر را ایفا می‌کند و خود به صورت مستقیم در معاملات شرکت نمی‌کند. در این نوع بروکر، سود و زیان تریدر بر روی عملکرد بروکر تأثیری ندارد و سرعت اجرای سفارشات بسیار بالاست. در بروکر NDD، تمامی نمودارها و داده‌ها به بانک مرجع متصل شده‌اند و بروکر هیچ گونه تغییر و دستکاری در آنها انجام نمی‌دهد. همچنین، درآمد بروکر از کمیسیون معاملات دریافت می‌شود.

در بروکرهای Market Maker، قیمت‌ها توسط بروکر تنظیم می‌شوند و تریدر قیمت واقعی لحظه‌ای در بازار را نمی‌بیند. در این نوع بروکر، درآمد بروکر از اسپردها (spread) به دست می‌آید و اسپردها به طور عمومی ثابت هستند.

ایچیموکو

‌‌مارکت میکر-Maker Market

‌در این نوع حساب ها هر دو قیمت عرضه و تقاضا توسط خود بروکر تنظیم می شود و در لیست جفت ارزها نشان داده می شود. بروکر به واسطه اوردرهای روی میز معاملاتی خودش تعیین کننده ی اوردرها برای جفت ارز ها می باشد و این قیمت ها که در لیست قیمت بیان می شوند اماده ی ترید هستند و نقدینگی در بازار توسط خود بروکر فراهم می شود. بروکرهای دارای میز معامالتی که به آنها مارکت میکر نیز گفته می شود.

‌قیمت را برای تریدرها به اصطلاح می سازند. زمانی که تریدر قصد فروش دارد، بروکر از آنها می خرد و وقتی تریدر به دنبال خرید است، بروکر به آن شخص می فروشد، به این معنی که طرف دیگر معامله بروکر می باشد. تریدرها قیمت واقعی و لحظه ای را در بازار نمی بینند و درآمد بروکر از گرفتن اسپردی می باشد که عموما میزان اسپرد ثابت می باشد.

‌حساب های NDD بروکر اس تی پی تریدینگ دسترسی مشتری را بدون در نظر گرفتن اوردرهای موجود در میز معامالتی خود بروکر به بانک مرکزی میسر می کنند. با یک حساب NDD واقعی شما هیچ ریکویتی در هنگام بازکردن اوردر نخواهید داشت و هیچ تاخیری در اجرای اوردر هم مشاهده نخواهید کرد.

‌بروکرها می توانند برای ترید روی این حساب ها کمیسیون قرار دهند یا با افزایش اسپرد کمیسیون را حذف نمایند. بروکرهای NDD یکی از این دو حالت هستند : STP یا ECN+STP

‌‌حساب های بروکر اس تی پی تریدینگ اوردرها را مستقیم از مشتری گرفته و به بانک مرکزی یا تامین کننده نقدینگی بازار یا سایر بروکرها ارسال می کنند. برخی اوقات بروکرها فقط یک تامین کننده منبع قیمتی دارند و برخی اوقات چندین عدد. تعداد منبع قیمتی بیشتر و در نتیجه نقدینگی بالاتر، برای پر شدن اوردرهای مشتری ها بهتر و مناسب تر است. در واقع آن تریدرها دسترسی به قیمت های بازار واقعی را دارند و می توانند ترید های خودشان را به سرعت اجرا کنند بدون اینکه واسطه ای در کار دخالت کند و اینگونه حساب بروکر اس تی پی تریدینگ شکل میگیرد.

‌بروکرهای یا حساب های ECN قیمت را از چندین منبع مختلف مانند بانک ها،مارکت میکرها، و سایر تریدرها که به حساب های ECN وصل هستند میگیرند و بر مبنای این قیمت ها،بهترین قیمت عرضه و تقاضا را به شما نشان می دهند. حساب های ECN به شما اجازه می دهند تا بتوانید با سایر اوردهای بازار مراوده داشته باشید. این نوع حساب ها فضایی را به شما ارائه می دهند که در ان کلیه اوردرهای مربوط به بانک ها مارکت میکرها و اشخاص حقیقی و حقوقی وجود دارد و به شما در هر لحظه بهترین قیمت موجود را نشان می دهد.

متاتریدر

مقایسه بروکر اس تی پی تریدینگ با بروکر ارانته

بروکر ارانته یکی از شرکت‌های بروکری معتبر است که خدمات مالی و سرمایه‌گذاری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بروکر ارانته و بروکر اس تی پی تریدینگ در زمینه معاملات بورسی، فارکس (تجارت ارز)، کریپتوکارنسی (ارزهای دیجیتال) و سایر ابزارهای مالی فعالیت می‌کند.

ویژگی های مشترک بروکر ارانته و بروکر اس تی پی تریدینگ

  1. محصولات و ابزارهای متنوع: ارانته و بروکر اس تی پی تریدینگ به مشتریان خود امکان معامله در بازارهای مختلف را ارائه می‌دهد، از جمله بورسهای اوراق بهادار، بورسهای کالا، بازار فارکس و بازار کریپتوکارنسی.
  2. پلتفرم معاملاتی: بروکر ارانته از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ استفاده می‌کند که امکاناتی مانند نمودارها، ابزارهای تحلیلی و اجرای سفارشات سریع را فراهم می‌کند اما بروکر اس تی پی تریدینگ متاتریدر ۵ را دارا می باشد.
  3. آموزش و آنالیز بازار: بروکر ارانته و بروکر اس تی پی تریدینگ منابع آموزشی و تحلیل بازار و وبینارهای رایگان را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا آن‌ها را در فرایند تصمیم‌گیری و معاملاتی خود یاری دهد.
  4. حساب‌های متنوع: بروکر ارانته و اس تی پی تریدینگ حساب‌های مختلفی مانند حساب استاندارد، حساب اسلامی و حساب دمو (آزمایشی) را ارائه می‌دهد تا به نیازهای مختلف سرمایه‌گذاران پاسخ دهد.
  5. پشتیبانی مشتری: ارانته به مشتریان خود خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، به آنها کمک کند.

قبل از انتخاب هر بروکری، توصیه می‌شود تحقیق کافی انجام داده و با شرایط و خدمات آنها آشنا شوید تا اطمینان حاصل کنید که با نیازها و ترجیحات شما سازگار است. همچنین، می‌توانید با مشاوران مالی یا سرمایه‌گذاران دیگر مشورت کنید و نظرات و تجربیات آنها را بررسی کنید.البته سایت تریدر اف ایکس شما را به تحقیق بیشتر از بروکر ها دعوت می کند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها