بهترین شرکت باربری در کشور کدام است ؟

یکی از نیاز های تمامی مردم و خصوصا صنایع و کارخانجات ، خدمات باربری و حمل و نقل است که امکان انتقال کالاها و لوازم مختلف را به نقاط مختلف کشور فراهم می نمایند.

شرکت های باربری متعددی در کشور در حال فعالیت هستند اما اعتماد به این شرکت ها بعضا می تواند سخت باشد . وجود شرکت های واسطه ، افراد غیر متخصص و …… که اقدام به ارسال محموله و کالا می نمایند مشکلات زیادی برای هموطنان گرامی ایجاد نموده است . از همین جهت در این مقاله تصمیم به معرفی یکی از بهترین شرکت های باربری در کشور داریم تا شما عزیزان با خیال آسوده امکان ارسال محموله های خود را داشته باشید.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار از قدیمی ترین شرکت های کشور است که بیش از ۳۵ سال سابقه در ارائه خدمات باربری دارد.  خدمات مجموعه انی بار برای ارسال بار و کالا از همه نقاط کشور در دسترس شما عزیزان است و تنها نیاز به یک تماس تلفنی دارید.

در ادامه مقاله به ویژگی ها و خدمات شرکت باربری آنی بار می پردازیم .با ما همراه باشید.

خدمات شرکت باربری آنی بار 

شرکت باربری و حمل و نقل آنی بار به عنوان یکی از برترین و تخصصی ترین شرکت های ارائه خدمات انتقال کالا در اسرع وقت امکان جابجایی همه نوع محموله و کالا را برای شما فراهم می نماید.

از آنجایی که آنی بار یکی از بهترین و کاملترین ناوگان های باربری را در اختیار دارد امکان انتقال محموله در همه سایز و وزن را خواهد داشت . لیست زیر تنها بخشی از محموله های قابل حمل توسط آنی بار است :

  • حمل و نقل لوازم خانه و اثاثیه
  • ارسال کالاهای تجاری و تولیدات کارخانه ها
  • انتقال دستگاه های صنعتی و خط تولید
  • جابجایی دستگاه های راهسازی
  • ارسال مواد غذایی به نقاط مختلف

خدمات شرکت باربری آنی بار سبب شده است که بسیاری از شرکت ها و کارخانجات تولیدی به صورت همه روزه برای تامین خدمات باربری خود نیازی به سرمایه گذاری برای خرید خودروهای باری نداشته باشند.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره با کارشناسان آنی بار با شماره پنج رقمی ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید و بهترین خدمات را از طریق کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

باربری با انواع خودروهای باری توسط آنی بار 

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار ، در اختیار داشتن بهترین و کاملترین ناوگان باربری در کشور است که امکان ارسال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی شما را در اسرع وقت فراهم می نماید.

شرکت آنی بار انواع خودروهای باری را در ابعاد و تناژ مختلف در اختیارتان قرار میدهد تا امکان بارگیری و ارسال محموله های مختلف را فراهم نماید. این خودروهای باری دارای کاربرد های متفاوتی هستند و باید قبل از ثبت سفارش از طریق مشاوره با کارشناسان بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

  • انواع کامیون ها
  • انواع تریلی
  • کامیونت ایسوزو و خاور
  • نیسان وانت
  • کمرشکن و بوژی

برای انتقال محموله ابتدا باید ابعاد و وزن محموله مورد بررسی قرار گیرد . اما نکته بسیار مهمی که در انتقال محموله ها باید مورد توجه قرار گیرد ، نحوه بستن و مهار محموله ها می باشد. در برخی موارد محموله ها به صورتی هستند که امکان حمل آنها تنها با یک خودروی باری خاص فراهم است اما از نظر ابعاد و وزن به خودروی کوچکتری نیاز است .

به عنوان مثال ، در خدمات باربری زاهدان اگر قصد انتقال یک رول ورق ۱۰ تنی داشته باشید باید از تریلی مخصوص حمل رول یا تریلی کفی استفاده نمایید. اما وزن ۱۰ تنی به ظاهر باید با کامیون تک بارگیری شود که امکان مهار بندی محموله فراهم نمی باشد.

images_1688368201_64a2744947ddc.jpg

حمل و نقل بار و کالا با انواع کامیون توسط آنی بار 

کامیون ها یکی از بهترین و مناسب ترین خودروهای باری هستند که با توجه به توان بالایی که دارند برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. کامیون ها با توجه به ابعاد آنها برای تردد های درون شهری نیز نسبتا مناسب هستند.

کامیون های شرکت باربری آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • کامیون ۱۰ تن یا کامیون تک
  • کامیون ۱۵ تن یا کامیون جفت
  • کامیون ۹۱۱ یا کامیون ۵/۵ تن

شرکت باربری آنی بار به صورت همه روزه با استفاده از انواع کامیون ها امکان انتقال محموله های شما از همه نقاط کشور را فراهم می نماید . به عنوان مثال برای باربری سمنان می توانید از طریق کامیون های مجموعه آنی بار انواع بار و کالا را از همه نقاط کشور بارگیری و ارسال نمایید.

خدمات باربری آنی بار با انواع کامیون به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید.

images_1688368320_64a274c029588.jpg

حمل و نقل و باربری با استفاده از تریلی

یکی از مهمترین خودروهایی که در خدمات باربری مورد استفاده قرار میگیرد تریلی است . تریلی ها برای انتقال محموله ها و کالاهای متفاوت در حجم زیاد و ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند.

تریلی های آنی بار با بهترین کیفیت و به صورت همه روزه از همه نقاط کشور آماده بارگیری محموله ها شما می باشند . با استفاده از تریلی ها می توانید تا ۲۴ تن محموله و کالا را در اسرع وقت بارگیری و ارسال نمایید .

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی یخچالدار
  • تریلی کمرشکن

برای حمل و نقل محموله های مختلف با تریلی باید به این موضوع توجه داشت که اتاق بار تریلی ها متفاوت است و نحوه مهار بار هریک از آنها متفاوت است. بر همین اساس ، باید تریلی مناسب برای محموله بر اساس شرایط محموله مورد استفاده قرار گیرد .

به عنوان مثال ، در خدمات باربری قم اگر محموله های شما دارای وزن بسیار زیادی باشند ( حدود ۶۰-۷۰ ) تن ، می بایست از تریلی کمرشکن متناسب با نوع محموله استفاده نمایید. به همین دلیل در انتخاب خودروهای باری باید کامل توجه و دقت عمل به خرج داد .

اگر نیاز به مشاوره در انتخاب خودروی باری مناسب دارید تنها کافیست با شماره های شرکت باربری آنی بار ( ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ) در تماس باشید .

images_1688368430_64a2752ebe3d5.jpg

بهترین بیمه نامه برای باربری با آنی بار

همانطور که می دانید ، بیمه نامه دارای انواع مختلفی است و هریک از این بیمه ها دارای پوشش ها و هزینه های متفاوتی هستند . شرکت باربری آنی بار برای انتقال ایمن و تخصصی محموله های شما از بهترین و کامل ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا مشتریان این مجموعه با خیال راحت محموله های خود را در اختیار ایشان قرار دهند .

بیمه نامه باربری بین شهری و درون شهری آنی بار هر نوع خسارت که در زمان بارگیری ، حمل و تخلیه ایجاد شود را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار داده است . خساراتی اعم از آتش سوزی ، سرقت ، شکستگی ، آب خوردگی و . . . همگی تحت پوشش هستند .

برای افزایش کیفیت و خدمات و کاهش هزینه های حمل و نقل برای شما ، شرکت باربری آنی بار تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می نماید . اگر قیمت و ارزش محموله شما بیش از ۱۰۰ میلیون تومان باشد می توانید با پرداخت هزینه ای اندک سطح پوشش بیمه خود را افزایش دهید .

مشاوره تخصصی شرکت باربری آنی بار 

شرکت باربری آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین مشاوران و کارشناسان انتقال محموله ها ، به صورت تخصصی و همه روزه امکان تسهیل فرایند های باربری را برای شما عزیزان فراهم نموده است . اگر قصد دارید محموله و کالایی را به شهر های مختلف کشور ارسال نمایید بهترین راه تماس با شماره پنج رقمی آنی بار است.

کارشناسان از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ بهترین و تخصصی ترین مشاوره در راستای ارائه خدماتی سریع و ارزان و ایمن را در اختیار شما قرار میدهند. علاوه بر این می توانید از طریق سایت آنی بار به آدرس anibar.net بهترین و کاملترین اطلاعات را در خصوص انواع خدمات آنی بار مطالعه نمایید .

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها