اقامتی دلنشین و پرخاطره در هتل داد یزد

یزد یکی از شهرهای تاریخی و بسیار زیبای ایران است که قدمت آن به ۳۰۰۰ سال پیش برمی گردد. قدمت زیاد شهر یزد و وجود بناهای تاریخی مختلف، باعث شده است که یزد، به یکی از شهرهای توریستی ایران تبدیل شود. هر ساله، گردشگران زیادی به شهر یزد سفر می کنند تا هم از آب و هوای کویری این شهر لذت ببرند و هم با دیدن بناهای تاریخی یزد، حس ماجراجویی خود را زنده کنند.

وقتی می خواهیم در یک شهر تاریخی مانند یزد اقامت داشته باشیم، چه چیز بهتر از اینکه هتلی سنتی را برای اقامت خود انتخاب کنیم و روزهای سفرمان را در مکانی قدیمی بگذرانیم؟ در ادامه با یکی از خاص‌ترین هتلهای یزد آشنا خواهید شد که از دوران گذشته به یادگار مانده است.

هتل داد یزد، هتلی چهار ستاره در شهر یزد است که حدود ۹۰ سال قدمت دارد. این هتل در سال ها پیش یک گاراژ حمل و نقل بوده است و امروزه به هتلی زیبا تبدیل شده که با ترکیب اصول معماری سنتی و مدرن ساخته شده است. هتل داد یزد، جزو برترین هتلهای یزد محسوب شده و امکاناتی بی نظیر دارد.

اگر دوست دارید به شهر یزد سفر کنید و در هتلی شیک و سنتی اقامت داشته باشید، از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با امکانات هتل داد یزد آشنا کنیم.

معرفی هتل داد یزد

هتل داد یزد، هتلی چهار ستاره است که در شهر یزد و در بافت قدیمی این شهر ساخته شده است. اقامت در هتل داد یزد به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند اقامتی آرام و رویایی را در این شهر تجربه کنند. هتل داد یزد یک هتل کلاسیک ایرانی است که سنت و مدرنیته را به‌خوبی تلفیق کرده است.

درست است که هتل داد یزد از جمله هتلهای سنتی یزد محسوب می شود؛ اما از تمام امکانات رفاهی مدرن برخوردار است و فرصت اقامتی دلچسب و راحت را به شما هدیه می دهد.

یکی از مزایای اقامت در هتل داد یزد، دسترسی راحت به مکان های دیدنی یزد است. این هتل چهارستاره به جاذبه های گردشگری یزد مانند آتشکده زرتشتیان، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه تاریخی فهادان، مجموعه امیرچخماق و مسجد جامع یزد نزدیک است و شما می توانید به راحتی خودتان را به این مکان ها برسانید.

در هتل داد یزد، ۸۸ اتاق و سوئیت با امکانات مختلف وجود دارد. در این هتل چهارستاره، شما می توانید واحد اقامتی دلخواه خود را از میان انواع اتاق های یک تخته، اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دابل اندرونی، اتاق دو تخته دابل ۹۵ ساله، اتاق دو تخته تویین ۹۵ ساله، اتاق دو تخته دابل رو به حیاط، اتاق دو تخته تویین رو به حیاط، اتاق سه تخته خانواده، اتاق سه تخته سینگل، رویال سوییت و چهار تخته انتخاب کنید.

امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هتل داد یزد

با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل داد یزد، شما از امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، چاپگر، چیلر، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، مینی بار، میز تحریر، سشوار، لوازم بهداشتی و میز آرایش بهره‌مند خواهید شد.

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل داد یزد خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات خشکشویی، روم سرویس، خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات گردشگری و خدمات اورژانس انجام می شود.

افرادی که با خودروی شخصی به یزد سفر می کنند، می توانند ماشین خود را در پارکینگ رایگان هتل داد یزد پارک کنند و دیگر نگران جای پارک خود نباشند.

وجود امکانات تفریحی و ورزشی در هتل، به خلق لحظات پرهیجان و شاد کمک می کند. در هتل داد یزد، انواع امکانات ورزشی مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، فضای سبز و سالن ماساژ وجود دارد که مهمانان هتل می توانند از این امکانات تفریحی استفاده کنند.

خوردن انواع غذاهای خوشمزه ایرانی در هتل داد یزد

رستورانهای هتل داد یزد، فضایی دلچسب و زیبا دارند و به سبک سنتی دکوراسیون شده‌اند. در رستوران آینه هتل داد یزد، شما می توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای سنتی یزد را سفارش دهید یا خودتان را به خوردن یک غذای خوشمزه بین المللی دعوت کنید. در رستوران بام هتل نیز می توانید انواع غذاهای گیاهی، غذاهای سنتی، کباب و غذاهای گریل شده و رژیمی را سفارش دهید و وعده غذایی خود را در محیطی فوق‌العاده و خاص میل کنید.

برای تهیه نوشیدنی های سرد و گرم به همراه کیک و دسر نیز می توانید به کافی شاپ هتل داد بروید که در حیاط سرسبز هتل قرار دارد. همچنین کافه گالری هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی در محیطی دنج و دوست‌داشتنی از شما پذیرایی می کند.

در کل می توان گفت که هتل داد یزد، یکی از بهترین انتخابها برای اقامت در یزد است که انواع امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می دهد تا اقامتی آرام و راحت را در این شهر تاریخی تجربه کنید.

safarbazi.com/properties/195

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها