آرایش دائم چیست ؟

آرایش دائم چیست ؟

آرایش دائمی که به عنوان تتو زیبایی نیز شناخته می‌شود، تکنیکی است که در آن رنگدانه‌ها در پوست رسوب می‌کنند تا شبیه آرایش شوند. معمولاً برای بهبود ظاهر ابروها، لب ها و چشم ها استفاده می شود. رنگدانه در لایه پوستی پوست وارد می شود، جایی که انتظار می رود قبل از محو شدن چندین سال باقی بماند. این روش معمولاً با دستگاه دستی انجام می شود که رنگدانه را در پوست رسوب می دهد. توجه به این نکته مهم است که آرایش دائمی در واقع “دائمی” نیست و ممکن است برای حفظ بهترین ظاهر ممکن به مرور زمان نیاز باشد. سالن زیبایی فرشته کریمی انواع آموزش های آرایش دائم مانند آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان و آموزش میکروپیگمنتیشن در اصفهان را به شما رایگان میدهد.

آرایش دائمی یک راه عالی برای بهبود ویژگی های شما و هر روز بهترین ظاهر شما است. این یک نوع تتو زیبایی است که در آن رنگدانه ها با استفاده از سوزن در درم کاشته می شوند و نتایج آن می تواند چندین سال باقی بماند. آرایش دائمی می تواند ابروها، لب ها و چشمان شما را زیباتر کند. همچنین می توان از آن برای پوشاندن جای زخم یا تتو استفاده کرد. آرایش دائمی را می توان در سبک های مختلف متناسب با نیاز شما انجام داد. اگر می خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، می توانید به سراغ یک سبک آرایش دائمی ملایم و ظریف بروید. اگر چیزی دراماتیک‌تر می‌خواهید، می‌توانید استایل جسورانه‌تر و روشن‌تر را انتخاب کنید. همچنین سبک‌های آرایش دائمی وجود دارد که می‌توان از آنها برای ایجاد توهم لب‌ها یا ابروهای پرتر استفاده کرد.

آرایش دائم چیست

۴ واقعیت مهم در مورد آرایش دائمی که باید بدانید

آرایش دائمی زمانی که توسط یک متخصص واجد شرایط انجام شود، یک درمان زیبایی ایمن و موثر است که ظاهر شما را بهبود می بخشد و عزت نفس شما را افزایش می دهد. با این حال، مانند تمام درمان‌های مراقبت از پوست، قبل از تعیین اینکه آیا این روش درمانی برای شما مناسب است یا خیر، باید این روش را کاملاً درک کنید.

در اینجا چهار واقعیت مهم در مورد آرایش دائمی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

  1. شما باید تکنسین مناسب را پیدا کنید  هنگام پیدا کردن یک هنرمند برای روش آرایش دائمی خود، باید با متخصصی کار کنید که تکنیک و آموزش مناسب را دارد. این کار ایمنی و نتایج زیبا و ماندگار شما را تضمین می کند. ما به عنوان تکنسین متخصص در این زمینه به شما خدمات انواع آرایش دائم مانند فیبروز در اصفهان را میدهیم.

  2. نتایج طولانی مدت هستند توجه به این نکته مهم است که نتایج حاصل از آرایش دائمی ماندگاری طولانی دارند، اما شما نیاز به لمس منظم دارید. در حالی که این دوره از فردی به فرد دیگر متفاوت است، نتایج شما می تواند برای ۲ تا ۵ سال تازه بماند.

  3. رنگ بلافاصله پس از درمان روشن تر می شودتوجه داشته باشید که رنگ آرایش دائمی شما تا هفت روز تیره تر به نظر می رسد. با بهبودی پوست، رنگ آن روشن می شود و رنگ نهایی بعد از چهار هفته ظاهر می شود.

  4. آرایش دائمی برای همه مناسب نیست در حالی که بسیاری از مردان و زنان در هر سن و انواع پوست می توانند از این درمان بهره مند شوند، آرایش دائمی برای افرادی که باردار/شیرده هستند، تحت درمان های سرطان هستند یا در حال حاضر آکوتان مصرف می کنند، توصیه نمی شود.

آرایش دائم

ماندگاری آرایش دائمی چقدر است؟

خوب، این کاملا بستگی به درمان شما دارد، اما به طور کلی بین یک تا سه سال طول می کشدبنابراین، واقعا دائمی نیست ، اما، دائمی تر از خط چشمی است که تا پایان روز از صورت شما لکه می کند، درست است؟  دلیل اینکه برای همیشه ماندگار نیست، مانند یک تتو معمولی، این است از آنجایی که آرایش دائمی به لایه عمیق‌تر پوست شما نمی‌رسد ، بیشتر یک تتو سطحی است.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یک تکنیک تتو نیمه دائمی است که در آن از یک تیغه برای ایجاد سکته‌های بسیار نازک و مو مانند استفاده می‌شود که ظاهر ابروهای پرشده و شایسته اینستا را نشان می‌دهد .

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

نکته اینجاست: میکروبلیدینگ قطعا برای همیشه دوام نمی آورد (از این رو چیزی نیمه دائمی است). از آنجایی که بریدگی ها به اندازه یک تتو واقعی عمیق نیستند، بدن شما آن را متابولیزه می کند (به این معنی که به طور طبیعی شروع به محو شدن می کند). این بدان معناست که می‌توانید اجازه دهید آرایش دائمی‌تان محو شود، یا اگر می‌خواهید ابروهای خود را در درازمدت شگفت‌انگیز نگه دارید، می‌توانید هر ۱۲ ماه یک بار برای اصلاح به عقب برگردید.

طبق گفته ، میکروبلیدینگ به طور متوسط ​​بین یک تا دو سال طول می کشد 

رژگونه شدن لب چیست؟

باور کنید یا نه، در مورد رژگونه زدن لب هیچ رژگونه ای در کار نیست . این اصطلاح به فرآیند تتو نیمه دائمی اشاره دارد که لب های شما را مشخص و پر می کندبه نوعی شبیه پرکننده های لب است ، با این تفاوت که رژگونه زدن لب نه تنها شما را پر می کند، بلکه رنگ لب شما را نیز افزایش می دهد. ظاهر نیز بسیار طبیعی تر است . شما سایه مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس متخصص با استفاده از سوزن رنگدانه ها را روی لب های شما قرار می دهد.

خط چشم دائمی چیست؟

خط چشم دائمی شامل قرار دادن رنگدانه روی خط مژه است تا ظاهر آن خط چشمی را که هر روز صبح با زحمت می‌زنید، بازسازی کند. خط چشم دائم رنگ را روی پوست رسوب می کند، اما برای همیشه ماندگار نیست اگر شما فردی هستید که نمی توانید خط چشمی پیدا کنید که لکه نکند، نمی خواهید با خط چشم خود کنار بیایید، یا به آرایش معمولی حساس هستید، می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

آرایش دائم

ماندگاری خط چشم دائمی چقدر است؟

خط چشم دائمی می تواند از یک تا سه سال برای شما دوام بیاورد . این فقط به سرعت جذب رنگدانه توسط پوست بستگی دارد و این از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به گفته دالی، زمانی که در مرحله بهبودی هستید، نمی خواهید ناحیه مورد نظر را برای حدود یک هفته در معرض آب قرار دهید و آرایش چشم باید به حداقل برسد تا از ماندگاری رنگدانه اطمینان حاصل شود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها