باغ عکاسی عروسی

باغ عکاسی عروسی

عروسی های در فضای باز یا باغ عکاسی عروسی به دلیل تنظیمات زیبا و فضای اضافی که برای مراسم به ارمغان می آورند، محبوب به نظر می رسند. از مناظر کوهستانی و سواحل گرفته تا چمن‌های آراسته و غروب‌های زیبا، پادشاه زیبایی که عروسی در فضای باز به ارمغان می‌آورد، اغلب بی‌نظیر است. تنظیمات منحصر به فرد این عروسی ها نیز فرصت های عالی برای گرفتن عکس های خیره کننده را ارائه می دهد. آتلیه روبان به عنوان برترین آتلیه عروس در اصفهان به شما بهترین خدمات عکاسی در باغ را ارائه میکند.

حتی اگر عکاسان معمولاً نگران عکاسی تار در مکان‌هایی با نور کم نیستند، عکاسی عروسی در فضای باز چالش‌های خاص خود را دارد. از آفتاب روشن و نور ناهموار گرفته تا سایه‌های تاریک و در برخی موارد، تغییرات آب و هوا، عکاسان باید راه‌هایی برای گرفتن عکس‌های عالی از رویدادها بیابند تا آن‌ها را برای همسران آینده به یاد ماندنی کنند.

اما چگونه می توان این کار را با موفقیت انجام داد؟ اگر شما یک عکاس عروسی هستید، در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که به شما کمک می کند در هر مراسم عروسی عکس های خیره کننده ای در فضای باز بگیرید.

  1. توصیه های خود را در مورد بهترین زمان برای گرفتن عکس ارائه دهید

گرفتن عکس های عروسی خیره کننده در یک باغ عکاسی عروسی نه از روز مراسم بلکه ماه ها قبل از آن شروع می شود. به عنوان یک عکاس عروسی، شما باید زودتر از محل برگزاری بازدید کنید و به همسران آینده در مورد بهترین راه ها برای تنظیم مراسم برای تسهیل نور مناسب توصیه کنید. در حالی که برنامه‌ریزی رویداد به عهده شما نیست، می‌توانید در مورد مکان‌هایی که برای عکس‌های فضای باز و بهترین زمان برای عکس‌برداری مناسب هستند، راهنمایی کنید.

ممکن است به زوجین اطلاع دهید که بهترین زمان برای گرفتن عکس در باغ عکاسی عروسی ، که بعد از ظهر است و نه ظهر، ایده آل ترین زمان از روز است. اگر محل برگزاری عروسی سایه زیادی داشته باشد، جدول زمانی عکسبرداری ممکن است انعطاف پذیرتر باشد. در هر صورت، ممکن است در طول فرآیند برنامه ریزی بینش هایی را به اشتراک بگذارید تا زن و شوهر بدانند چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند. این به آنها امکان می دهد تا در هنگام برنامه ریزی روز تصمیمات آگاهانه بگیرند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید نور کافی برای گرفتن عکس های رسمی درست قبل از غروب خورشید دارید.

باغ عکاسی عروسی

  • تمرکز خود را بر روی موضوع حفظ کنید

از آنجایی که عروسی در باغ عکاسی عروسی برگزار می شود، فضاهای باز زیادی دارد. این بدان معناست که حواس‌پرتی‌های بیشتری وجود خواهد داشت. برای گرفتن عکس های خیره کننده، باید همیشه آنچه را که در پس زمینه پنهان شده است بررسی کنید. اگر این کار را انجام ندهید، ممکن است بعد از عروسی با عکس هایی مواجه شوید که نیاز به فتوشاپ زیادی دارند. برای حواس‌پرتی‌هایی که نمی‌توانید از آنها اجتناب کنید، استفاده از ابزارهای ترکیب‌بندی مانند تنظیمات زاویه و تعویض لنز می‌تواند به کاهش حواس‌پرتی و اولویت دادن به سوژه‌ها کمک کند. شما برای اینکار بهتر است با مناسب ترین آتلیه در اصفهان کار بکنید. از بهترین آتلیه های اصفهان دیده نگار ، آتلیه روبان و آتلیه عکاسی یگانه می باشند.

  • مکان برگزاری را با عکس های گسترده به نمایش بگذارید

بیشتر مکان های عروسی در فضای باز دارای پس زمینه های زیبایی هستند که عکس ها را خیره کننده می کند. در واقع، دلیلی وجود دارد که چرا زوج‌ها آن مکان‌ها را انتخاب می‌کنند، آنها از شما می‌خواهند که زیبایی را در عکس‌های خود ثبت کنید.

بهترین راه برای انجام این کار استفاده از دوربین های مختلف برای ثبت جنبه های مختلف محل برگزاری است. از لنز واید دوربین خود استفاده کنید تا از کل محل برگزاری عکس بگیرید. سعی کنید راه های خلاقانه ای برای گرفتن عکس از کل رویداد پیدا کنید. به عنوان مثال، می توانید از یک بالکن در ساختمان مجاور برای گرفتن عکس از منظره چشم پرنده استفاده کنید. همراه با عکس‌های کلوزآپ که جزئیات رویداد را ثبت می‌کنند، چنین عکس‌هایی داستان کاملی از روز عروسی را بیان می‌کنند.

  • از پیش زمینه ها برای دادن زمینه به عکس ها استفاده کنید

برای گرفتن عکس های عروسی در فضای باز خیره کننده، باید زمینه ای به آنها بدهید که بینندگان را به سوژه های اصلی سوق دهد. یکی از راه های انجام این کار، استفاده از پیش زمینه یا چیزی است که معمولاً به عنوان لایه بندی در عکاسی از آن یاد می شود. لایه بندی به شما این امکان را می دهد که احساسی دراماتیک ایجاد کنید و حتی داستان های بهتری را بگویید.

پیش زمینه شما می تواند شامل هر چیزی باشد. از عناصر گرافیکی گرفته تا افراد گرفته تا پوشش گیاهی. سعی کنید عکس‌های خود را در فاصله چند فوتی از آیتم پیش‌زمینه بگیرید تا سوژه را قاب کنید و در عین حال حس صحنه را به بینندگان خود بدهید. اگرچه استفاده از لایه‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما در هنگام گرفتن عکس‌های عروسی در فضای باز بسیار قدرتمند هستند.

  • راحت لباس بپوش

لباس پوشیدن ممکن است در عکاسی مشکل جدی به نظر نرسد . اما اگر برای یک عروسی در فضای باز عکس می گیرید و احساس ناراحتی می کنید، این احتمال وجود دارد که نتوانید روی نشان دادن خلاقیت خود تمرکز کنید.

وقتی برای عکاسی عروسی در فضای باز بیرون می روید، باید به خوبی آماده باشید و لباس راحتی بپوشید. آب و هوا و تغییراتی که ممکن است در طول روز اتفاق بیفتد را در نظر بگیرید و سعی کنید طوری لباس بپوشید که در طول مراسم خشک، گرم و راحت بمانید. این به شما امکان می دهد تا به مشتریان خود توجه لازم را ارائه دهید.

باغ عکاسی عروسی

نکات کلی عکاسی عروسی در فضای باز

در زیر لیستی از موضوعات عکاسی عروسی در باغ عکاسی عروسی است که قصد داریم به آنها بپردازیم. اگر آماده کنترل موارد کنترلی و آماده شدن برای بقیه هستید، عروسی های در فضای باز می توانند مورد علاقه شما برای عکاسی باشند.

  1. مبارزه با خورشید وسط روز (به دنبال سایه)

  2. تنظیمات ساده (اما موثر) جدول زمانی برای عکس های عروسی در فضای باز بهتر

  3. جهت خورشید را کنترل کنید

  4. عمق میدان

  5. خطوط برق و سایر عوامل حواس پرتی را از بین ببرید

  6. لباس برای عناصر

  7. پیش زمینه (شامل برخی)

  8. افشاگری برای نکات برجسته

  9. محدوده دینامیکی

  10. نکات نورپردازی برای عروسی در فضای باز

  11. عکاسی شب در فضای باز

نکاتی برای عکاس عروسی در باغ عکاسی عروسی

بسیاری از ایده های عکاسی عروسی در فضای باز که در راهنمای زیر ارائه شده است برای عکاس عروسی در فضای باز است. در ابتدا، این پست با چند نکته برای گرفتن عکس های عروسی در فضای باز خیره کننده شروع شد، اما پس از چند به روز رسانی، به یک راهنمای جامع تبدیل شد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها