شستشوی نمای هتل با طناب در جهت افزایش گردشگر

شستشو نمای هتل با طناب (هر آنچه باید بدانید)

در چند سال اخیر استقبال مردم به سمت تمیزی بناها و ساختمان ها بیشتر شده است. به گونه ای که صاحبان کسب و کار کارها به این نتیجه رسیده اند که هرچه نظافت و تمیزی بنا بیشتر باشد، جلوه زیباتری به محل کسب و کار داده و زیبایی بصری سبب افزایش اعتماد به آن برند و خدمات آن ها می گردد. در این راستا شستشوی نما با روش های نوین اما مطمئن بسیار پر بحث است. در مقاله فوق سعی خواهیم کرد روش شستشو نمای هتل با طناب را به شما معرفی کنیم.

شستشوی نما هتل با طناب

شستشوی نمای هتل با طناب به صورت حرفه ای

روش شستشوی نمای هتل با طناب به صورت حرفه ای در حال حاضر به عنوان روش اصلی و موثر در شستشوی نما شناخته می‌ شود. این روش با بهبود دسترسی، افزایش سرعت شستشو و کاهش هزینه ‌ها همراه است. خدمات نماشویی با طناب از ورزش کوهنوردی الهام گرفته شده و امکان کار در ارتفاعات بالا را فراهم می ‌کند. دو روش شستشوی نما وجود دارد؛ یکی با استفاده از داربست و دیگری با استفاده از طناب. روش دوم به دلیل مزایای بیشتری که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از طناب سبب کاهش آسیب ‌ها و افزایش ایمنی شده است و به صاحبان ملک و شرکت ‌های بیمه آرامش می ‌بخشد. نماشویی با طناب مزایای زمانی، هزینه ‌ای و کیفیت بالاتری را نسبت به روش‌ های دیگر دارد. در این روش، با استفاده از طناب اصلی و کمکی، نماشور شستشو را با حرکات عمودی و افقی انجام می‌ دهد. برای انجام شستشو با طناب، تخصص و مهارت زیادی لازم است و تیم‌ های متخصص در این زمینه فعال هستند، اما تعداد آن ها محدود است.

مزایای شستشوی نمای هتل با طناب

شستشوی نمای هتل با طناب که به معنای شستن نماهای ساختمان با استفاده از یک طناب است. در این روش، ابتدا آلودگی ‌ها و کثیفی ‌های نما با مواد شوینده خاصی تمیز می ‌شوند. این روش برای حفظ و بهبود زیبایی و کیفیت نما بسیار مهم است و نیاز به تخصص و مهارت کارشناسان ماهر در این زمینه دارد. استفاده از افراد مجرب و قابل اعتماد برای انجام این فرآیند مزایا و امتیازات بسیاری را به همراه دارد.

یکی از مهم ترین فواید شستشوی نما با طناب، بهسازی و بهبود کیفیت اولیه نمای ساختمان است. این روش از بالاترین نقطه ساختمان شروع شده و روی تمام سطوح نما انجام می ‌شود.

استفاده از داربست فقط در صورتی لازم است که نمای ساختمان به تازگی نصب شده باشد و صاحب کار واکنشی به شستشوی آن داشته باشد. در موارد بیشتر، شستشوی نما با طناب بدون استفاده از داربست مناسب است. زمانی که رپل کاران تسلط کافی روی شستشوی نما با طناب دارند، زمان اجرای این روش به مراتب کمتر است. استفاده از داربست همراه با ریسک ‌های بسیاری همچون خطر جانی و سقوط است و باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود تا بتوان به تمام سطوح نما دسترسی داشت و از ایجاد خطرات احتمالی به مراتب جلوگیری شود.

در حال حاضر، با توجه به تنوع طرح‌ ها و نماهای ساختمانی، استفاده از داربست ممکن است با مشکلاتی روبه ررو شود. نصب داربست باید به گونه‌ای باشد که مشکلات روانی و ذهنی متخصصان را کاهش دهد. حرکت روزمره کارگران روی داربست و جابجایی عمودی و افقی آن بسیار دشوار است و وقتی بخش‌ های فلزی مرطوب و لیز شوند، بسیار ترسناک و خطرناک است. در روش شستشوی نما با طناب، کارگران با استفاده از طناب‌ های کمکی و قلاب به راحتی و بدون نگرانی و ترس به بالا و پایین حرکت می ‌کنند و کاملا حرفه ای شستشوی نمای هتل را انجام می دهند.

شستشوی نمای هتل با طناب، تضمین تمیزی و امنیت

قیمت شستشوی نمای هتل با طناب

قیمت شستشوی نمای هتل با طناب معمولاً براساس چالش و سختی کار تعیین می ‌شود. شستشوی نما با طناب به دلیل ریسک و دشواری بیشتر، قیمت بیشتری نسبت به شستشو با استفاده از کلایمر دارد. همچنین در شستشوی نما با کلایمر، کار بسیار سریعتر انجام می ‌شود و هزینه آن کمتر است. استفاده از واتر جت برای پاکسازی نمای سازه نیز هزینه‌ های متغیری دارد، مانند استفاده از آب سرد، آب گرم، بنزینی و غیره است.

قیمت شستشوی نمای هتل با طناب شامل هزینه ‌های تجهیزات مورد نیاز برای طناب کشی و همچنین عرض و طول نما را در نظر می ‌گیرد. هر چه عرض و بلندی ساختمان بیشتر باشد، سختی و چالش کار نیز بیشتر می ‌شود و قیمت بالاتر است. همچنین جنس نمای ساختمان نیز بر روی قیمت تأثیر دارد.

هزینه شستشوی نما براساس مساحت و تعداد طبقات ساختمان تعیین می‌ شود، به علاوه روش شستشو (واتر جت، ابر و طی، یا تلفیقی) نیز متغیر است.

در کل، قیمت شستشوی نمای هتل با طناب به طور کلی بالا نیست، به ویژه اگر هزینه مرتبط با ساکنین و طبقات مختلف ساختمان تقسیم شود.

شستشو نمای هتل با آسمان خراش

شرکت های متعددی وجود دارند که شما می توانید جهت شستشو نمای خود به آن ها مراجعه کنید. کیفیت در عین امنیت و هزینه معقول تمام چیزی است که شما می خواهید. چنانچه شما عزیزان به دنبال بهترین خدمات برای شستشوی نمای هتل با طناب هستید می توانید از خدمات کاملا حرفه ای گروه مهندسی آسمان خراش مجری تخصصی شستشوی انواع نمای ساختمان های مسکونی و تجاری بهره مند شوید و برای اطلاع بیشتر از خدمات این مجموعه به وب سایت گروه آسمان خراش مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس حاصل کنید.

۰۹۲۱۸۶۰۵۱۴۷۹

۰۹۱۲۰۲۳۸۳۷۰

شستشو نمای هتل با طناب توسط آسمان خراش

کلام آخر

شستشوی نمای هتل با طناب یک روش نوآورانه و کارآمد در حوزه تمیزکاری است. استفاده از این روش، به هتل ‌ها امکان می ‌دهد تا نمای خارجی ساختمان را به صورت دقیق و کامل تمیز کنند. جمع بندی و نتیجه گیری از شستشوی نمای هتل با طناب عبارتند از:

۱. کارآیی بیشتر: استفاده از طناب برای شستشوی نمای هتل‌ ها، روشی بسیار کارآمد و سریع است. با استفاده از همین روش، تمیزکاران می ‌توانند به راحتی به سطوح بالا و دور رسیده از هتل دسترسی پیدا کنند و نمای ساختمان را به خوبی تمیز کنند.

۲. امنیت بالاتر: استفاده از طناب در شستشوی نمای هتل ‌ها، به تیم تمیزکاران امکان می ‌دهد تا به صورت ایمن و بدون هیچ گونه خطری در ارتفاع کار کنند. طناب ‌ها و تجهیزات مربوطه با استاندارد های ایمنی رعایت شده و حمایت ایمنی تیم را فراهم می‌ کنند.

۳. صرفه جویی در زمان و هزینه: با استفاده از طناب برای شستشوی نمای هتل، زمان و هزینه ‌های مربوط به استخدام نیروهای بالا و استفاده از اسکله ‌ها و لوازم جانبی دیگر کاهش می ‌یابد. این روش ساده‌ تر و کم هزینه تر است و به هتل‌ ها اجازه می ‌دهد منابع خود را بهبود دهند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها