۵ تفریح جذاب که در کیش باید تجربه کرد!

کیش یکی از زیباترین جزایر ایران است و از مقصدهای پرطرفدار برای گردشگران داخلی و خارجی است. جزیره کیش به تفریحات دریایی، ورزش‌های آبی، تاریخ و فرهنگ و همچنین خرید و تجارت در آن مشهوراست. همچنین سفر به کیش با هواپیما یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای رسیدن به این جزیره زیباست. در ادامه به برخی از تفریحات محبوب در کیش اشاره خواهیم کرد.

۱. غواصی در کیش

غواصی در کیش یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز است. جزیره کیش با آب‌های زیبا و صاف خلیج فارس، یکی از بهترین مقصدهای غواصی در ایران است. در طول غواصی در کیش، شما با تنوع فراوانی از زندگی دریایی و مناظر زیرآبی زیبا روبه‌رو خواهید شد. در کیش مکان‌های مختلفی برای غواصی وجود دارد. از جمله معروف‌ترین مکان‌هایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، غار کارنل و غار ریف هستند. اگر برای غواصی در کیش ترغیب شده اید فقط کافی است برای سفر بلیط کیش بخرید. ترجیحا بلیط خود را چند روز قبل از سفر رزرو کنید تا با تکمیل ظرفیت مواجه نشوید.

غار کارنل

این غار در جنوب شرقی کیش واقع شده و به عنوان یکی از مناطق غواصی محبوب شناخته می‌شود. آبی که در این غار پیدا می‌شود بسیار صاف و شفاف است و در اعماق آن می‌توانید تنوع زیادی از جانوران و گیاهان زیرآبی را مشاهده کنید. منظره زیرآبی در این غار شگفت‌انگیز و حیرت‌انگیز است.

غار ریف

این غار در غرب کیش قرار گرفته و یکی دیگر از مکان‌های پرطرفدار برای غواصی است. آب‌های زیبا و کریستالی غار ریف، باعث شده تا غواصان از سراسر جهان به این مکان جذاب مراجعه کنند. در اینجا می‌توانید با ریف‌های زنده، ماهی‌های رنگارنگ و سایر موجودات دریایی در تمام انواع اندازه و شکل ملاقات کنید.

۲. بالن‌سواری در کیش

بالن‌سواری یکی از تجربه‌های فوق‌العاده جذاب در کیش است. با سوار شدن بر بالن، شما قادر خواهید بود مناظر زیبا و هیجان‌انگیز کیش را از ارتفاع بالا مشاهده کنید و لحظاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. بالن‌سواری معمولاً در صبح زود یا عصر، طلوع و غروب آفتاب انجام می‌شود، زیرا در این زمان‌ها نور و رنگ‌ها در آسمان بسیار زیبا و دیدنی است. شروع این ماجراجویی با تهیه بلیط و ورود به محل بالن‌سواری است. سپس با تیمی از خلبانان حرفه‌ای و تجربه‌دار همراه می‌شوید و به بالن خود سوار می‌شوید.

هنگامی که بالن بالا می‌رود، می‌توانید از آرامش و آزادی بی‌نظیر در هوا لذت ببرید. مناظر زیبای دریا، سواحل، جزایر اطراف و شهر کیش از بالا با یک دید جامع و دلنشین قابل مشاهده است. همچنین، ممکن است جزایری را از نزدیک‌تر ببینید و حتی روی آب بالن‌سواری کنید. مسیر بالن‌سواری در کیش از نزدیک اسکله عرب‌ها آغاز می‌شود. سپس با حرکت در نوار ساحلی به سمت کشتی یونانی، پرواز بالن ادامه پیدا می‌کند. برای سفر به کیش و تجربه این تفریح هم می‌توانید با تور سفر کنید هم به صورت شخصی که یکی از راه های خرید بلیط و تور مراجعه به سایت سفرمارکت است. در این سایت می توانید قیمت تور کیش و بلیط کیش را مقایسه کنید و سپس بهترین گزینه را بخرید

۳. اسکوتر آبی و جت اسکی

در جزیره کیش، شما می‌توانید از اسکوتر آبی و جت اسکی برای تجربه‌ی هیجان‌انگیز در آب‌های خلیج فارس استفاده کنید. این فعالیت‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا با سرعت در آب حرکت کنید و از امواج و دریای آبی‌ و براق لذت ببرید.

اسکوتر آبی

اسکوتر آبی یک وسیله‌ی پرطرفدار در کیش است. این وسیله، شبیه یک موتورسیکلت است که بر روی آب حرکت می‌کند. با نشستن بر روی اسکوتر آبی و استفاده از دسته‌های کنترل، می‌توانید با سرعتی متوسط یا بالا بر روی آب حرکت کنید و احساس هیجانی بی‌نظیر را تجربه کنید. همچنین، در طول سفر با اسکوتر آبی، می‌توانید مناظر زیبای ساحل و دریا را از نزدیک مشاهده کنید.

جت اسکی

جت اسکی نیز یک فعالیت محبوب و هیجان‌انگیز در آب‌های کیش است. با جت اسکی، شما با استفاده از یک وسیله پر قدرت و مشابه موتور جت و با کنترل دستگاه و کنترل سرعت، می‌توانید با سرعت بالا در آب حرکت کنید و احساس هیجان بی‌نظیری را تجربه کنید. جت اسکی به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی امواج آب حرکت کنید، بروی آب بالا و پایین بروید و لحظاتی پر از هیجان و سرگرمی را تجربه کنید. این تفریحات هیجان‌انگیز را می‌توانید در پارک‌های ساحلی مرجان، سیمرغ، کشتی یونانی، دامون ساحلی، برج‌های ساحلی پرشین و یا کنار هتل مارینا پارک یا هتل شایان انجام دهید.

۴. پاراسل در جزیره کیش

پاراسل یک فعالیت هیجان‌انگیز و پرطرفدار در کیش است. پاراسل این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از یک بالن کوچک و پاراشوت، در آسمان پرواز کنید و از مناظر زیبای کیش لذت ببرید. این تجربه بی‌نظیر، شما را به ارتفاعات بالا برده و امکان دیدن جزیره کیش و خلیج فارس از دیدگاهی جدید را فراهم می‌کند. در کیش، شما می‌توانید از خدمات مربیان حرفه‌ای و مجهزی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، استفاده کنید. آن‌ها با استفاده از تجهیزات مناسب و آموزش‌های لازم، شما را با روش‌ها و فنون پرواز با پاراسل آشنا می‌کنند و شما را به آسمان کیش می‌برند. پاراسل در کیش معمولاً از سواحل و نقاطی نزدیک به ساحل برگزار می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از یک قایق یا قایق سریع به منطقه ایمنی برای پرواز با پاراسل منتقل شوید. سپس با استفاده از پاراشوت و ترفند‌های پروازی، از آسمان کیش لذت ببرید.

بهتر است قبل از انجام فعالیت پاراسل، با توجه به شرایط جوی و آبی، با مربیان حرفه‌ای و مجرب در کیش در جهت کسب اطلاعات بیشتر و رعایت اصول ایمنی تماس بگیرید. همچنین، اگر تازه‌کار هستید، می‌توانید با یک پرواز همراه با مربی را تجربه کرده و سپس به صورت مستقل پرواز کنید. جایگاه پاراسل کیش در اسکله تفریحی جزیره واقع شده است. این اسکله در یکی از سواحل محبوب واقع در خیابان سنایی و خیابان دریا قرار دارد. سوار شدن بر پاراسل را می‌توانید در ساحل دامون نیز انجام دهید که در شمال کیش و در منطقه‌ای که حرکت کشتی‌های مسافری و تجاری را پوشش می‌دهد، واقع شده است.

۵. فلای بورد در کیش

تفریح فلای بورد یا همان اسکی بر روی آب، یکی از فعالیت‌های محبوب در کیش است. در واقع، فلای بورد بر روی آب شباهت زیادی به اسکی برفی دارد، با این تفاوت که به جای برف شما روی آب حرکت می‌کنید. این فعالیت پرهیجان و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی بسیار مناسب است. معمولاً در سواحل و مناطق مشخصی در کیش، اجاره تجهیزات فلای بورد، اسکی آبی و سایر ورزش‌های آبی موجود است. شما می‌توانید تجهیزات مورد نیاز را اجاره کنید و با کمک تراکتورها یا قایق‌ها به محلی که معمولاً به عنوان منطقه فعالیت فلای بورد شناخته می‌شود، بروید.

لطفاً توجه داشته باشید که برای فعالیت فلای بورد در کیش، تجهیزات مناسب و اطمینان از شرایط آبی و جوی بسیار مهم است. برای لذت بردن از این فعالیت آبی مهیج، شما باید به کلوپ‌های دریایی یا مکان‌هایی که کیبل اسکی در دسترس است، مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها