آیا خرید فالوور اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر کار درستی است؟

خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش های سریع برای بالا بردن دنبال کنندگان در اینستاگرام است. اما سوال مهمی که شاید هم اکنون در ذهن شما باشد این است که آیا خرید فالوور کار درستی است؟ آیا خرید فالوور باعث درآمد بیشتر ما از اینستاگرام می شود؟ آیا خرید فالوور به پیج آسیب نمی رساند؟ جواب تمام این سوالات را قرار است در این مطلب به شما بدهیم. پس اگر شما هم در فکر خرید فالوور برای پیج تان هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا بعضی ها تمایل به خرید فالوور اینستاگرام دارند؟

افرادی که تمایل به خرید فالوور دارند معمولا دنبال پیشرفت سریع در اینستاگرام هستند. در واقع تنها راه یک شبه معروف شدن در اینستاگرام خرید فالوور است و تا زمانی که نتوانید فالوورهای پیج تان را به حدی نرسانید که اعتماد دیگران به شما جلب نشود نمی توانید به اهداف تجاری خود در اینستاگرام برسید. خرید فالوور به درد افرادی می خورد که نمی توانند از روش های اصولی و طبیعی فالوور جذب کنند. خرید فالوور مناسب افرادی است که در جذب ورودی از اکسپلور ناتوان هستند. در حقیقت اگر نتوانید از روش های اورگانیک که خیلی از آن ها به تولید محتوای جذاب در اینستاگرام مربوط می شود استفاده کنید باید در نهایت به فکر خرید فالوور باشید.

آیا خرید فالوور به پیج شما آسیب می رساند؟

خرید فالوور مساوی است با پر شدن پیج تان از فالوورهای فیک و غیرواقعی! در این شرایط ممکن است نرخ تعامل در پیج تان به شدت پایین آید. برای اینستاگرام نرخ تعامل کاربران با پیج تان مهم ترین چیز است! در واقع اینستاگرام به پیج هایی بیشتر بها می دهد و آن ها را بیشتر در معرض دید قرار می دهند که تعامل فالوورها با آن ها زیاد است. در این صورت مشخص می شود این پیج ها محتوای خوبی تولید می کنند و این برای اینستاگرام کافیست تا افراد بیشتری را با این پیج ها آشنا کنند. در واقع منظور همان ورود پست ها به اکسپلور است.

اگر شما اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید یک سیگنال منفی به اینستاگرام ارسال خواهید کرد و آن هم کاهش نرخ تعامل در پیج تان است. خرید فالوور فقط به افرادی توصیه می شود که هم اکنون فالوورهای زیادی دارند و نرخ تعامل در پیج شان بالاست! در این شرایط با خرید فالوور پیج شان آسیب نمی بیند چون زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنند فالوورهای واقعی پیج شان همیشه بیشتر از غیرواقعی هاست! درست مثل سلبریتی ها که فالوورهای خیلی زیادی دارند و اگر فالوور بخرند به پیج شان چندان آسیب نمی رساند. این مهمترین نکته در خرید فالوور است که باید بهش دقت کنید.

آیا واقعا با خرید فالوور می توان درآمد بیشتری داشت؟

متاسفانه یا خوشبختانه تعداد فالوورها در اینستاگرام نشان دهنده اعتبار پیج هاست. یعنی هر پیجی که فالوورهای زیادی داشته باشد مورد توجه مردم قرار می گیرد. فرقی نمی کند در چه موضوعی فعالیت می کند. فارغ از حوزه کاری مردم پیج هایی را دوست دارند دنبال کنند که دنبال کنندگان زیادی دارند. همین باعث می شود تا تعداد فالوور پیج ها روی درآمدشان هم اثر گذار باشد. یعنی هرچقدر فالوور بیشتری داشته باشند به مراتب درآمدشان هم بیشتر خواهد بود.

اگر به دنبال افزایش درآمدتان در اینستاگرام هستید باید فالوورهای پیج تان را زیاد کنید. یا باید از روش های رایگان برای جذب فالوور طبیعی اقدام کنید یا اینکه فالوور بخرید! روش اول برای خیلی ها طاقت فرسا است و نمی توانند از این روش استفاده کنند. اما روش دوم مناسب افرادی است که دوست دارند سریع به نتیجه برسند آن هم با هزینه بسیار پایین! اگر قصد این را دارید که در اینستاگرام با تبلیغات فالوور جذب کنید باید به شما بگوییم که هزینه بر است و بودجه زیادی برای این کار باید داشته باشید. اما اگر دنبال روش بی دردسر و کم هزینه هستید خرید فالوور اینستاگرام بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

آیا خرید فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد؟

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

تمام سایت هایی که در زمینه خرید فالوور فعالیت می کنند فالوور فیک می فروشند. در واقع این به این معنی است که فالوور غیرواقعی دارند یعنی هیچ ری اکشنی به محتوای شما نمی توانند نشان دهند. البته بعضی از این سایت ها ادعا می کنند که فالوورهایی که می فروشند لایک می کنند و کامنت هم می گذارند. اما ما بعید می دانیم که اینطور باشد! حالا با این تفاسیر نباید فالوور بخریم؟ خیر اصلا اینطور نیست. بعضی از سایت ها هم هستند که فالوور با کیفیت می فروشند. یعنی پروفایل های اینستاگرام آن ها نسبتا واقعی به نظر می رسد و در این صورت اینستاگرام به شما شک نمی کند! سایت اینبو یکی از بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام واقعی در ایران است که در این زمینه خوب کار کرده است و مشتریان زیادی دارد. برای خرید فالوور اینستاگرام ایرانی از سایت اینبو اینجا کلیک کنید.

برای کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام بهترین راه چیست؟

اگر واقعا روی اینستاگرام حساب باز کرده اید و واقعا قصد دارید پول خوبی از این شبکه اجتماعی محبوب در ایران بدست آورید باید فالوورهای پیج تان را افزایش دهید اما از روش های اصولی! با روش های افزایش فالوور اینستاگرام که رایگان هم هستند می توانید به اهداف کاری خود در سال جدید برسید. به نظر ما روی اکسپلور اینستاگرام هم سرمایه گزاری کنید کار درستی است. در واقع باید روی تولید محتوای پیج تان بیشتر وقت بزارید و بیشتر خلاقیت به خرج دهید. چون اگر پست های شما وارد اکسپلور شود دیگر کار تمام شده است و خیلی سریع می توانید فالوورهای واقعی و هدفمند پیج تان را افزایش دهید.

جمع بندی

کسب درآمد از اینستاگرام به این سادگی ها هم نیست! اگر اینطور بود همه مردم ایران با راه اندازی یک پیج در اینستاگرام به درآمدهای بالا می رسیدند. بالاخره باید فرقی بین افرادی که تلاش می کنند با افرادی که تلاش نمی کنند وجود داشته باشد. در اینستاگرام هم هرکسی که استمرار در تولید محتوا دارد به نتیجه می رسد. این خیلی سخت است که هر روز در اینستاگرام تولید محتوا کنید و مخاطبان تان را به خودتان علاقه مند کنید. امیدواریم این مقاله هم مورد توجه تان قرار گرفته باشید. اگر ابهاماتی در خصوص این موضوع برای شما پیش آمد حتما در بخش کامنت ها مطرح کنید تا در اولین فرصت پاسخ تان را دریافت کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها