دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده از رسانه فیلم آپ مدیا

در سال های قبل سریال های زیادی وارد نمایش خانگی شدند و موفق ترین آنها سریال های زخم کاری، پدرخوانده، مانکن، خاتون، جیران و… بودند. اما در سال ۱۴۰۲ هم فصل دوم بعضی از سریال ها در حال ساخت و یا منتشر شدند. در این مقاله میخواهیم به بررسی سریال های جدید منتشر شده در نمایش خانگی بپردازیم، برای دانلود فصل دوم سریال زخم کاری و فصل دوم سریال پدرخوانده، سریال پدر گواردیولا و قهوه ترک با لینک مستقیم و کیفیت Full HD میتوانید به وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا مراجعه نمایید.

سریال پدرخوانده
پدرخوانده بهترین رئالیتی شو حال حاضر ایران و به کارگردانی سعید ابوطالب است ، پس از تجربه موفق شب های مافیا و پدرخوانده این بار پدرخوانده ۲ حرفه ای تر از قبل دنبال میشود. بازی پدرخوانده از سری بازی هایی مافیا که درآن دو گروه شهروند و مافیا ایفای نقش میکنند و شهروندان به دنبال مافیا هستند ، در پدرخوانده که سناریو متفاوت تر نسبت به شب های مافیا دارد جذابیت بیشتری به مخاطبین ارائه میدهد ، گرداننده پدرخوانده کامبیز دیرباز است و سه مافیا و هفت شهروند به همراه یک نقش مستقل در بازی حضور دارند. در فصل دوم تعداد بسیاری از هنرمندان و بست پلیرهای این بازی حضور دارند که شامل : مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، منوچهر هادی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، بهار قاسمی، شکیب شجره، کوروش سلیمانی، معین زندی، ترلان پروانه، سیدجواد هاشمی، امیرکاظمی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، فرزاد فرخ، خداداد عزیزی،نادر فلاح، باربد بابایی، پدرام کریمی،دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، رضا نیکخواه،  الیکا عبدالرزاقی، نازنین کیوانی،  پیام احمدی نیا، هدیه بازوند، فرزاد حسنی، هدی استواری، سینا رازانی، امین میری، فرزین محدث، آرمین رحیمیان، مجتبی پوربخش و نجمه جودکی میشوند. پدرخوانده ۲ در ۱۸ قسمت اولیه، فینال و فینال فینالیست ها خواهد بود، این سریال هفته پنحشنبه ها ساعت ۸ صبح منتشر میشود و برای دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده به آدرس UpMedia.Movie بروید.

سریال زخم کاری
زخم کاری ، یکی سریال های موفق و پرطرفدار نمایش خانگی در ژانر اجتماعی به کارگردانی محمد حسین مهدویان است. در این سریال هنرمندانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک و… به ایفای نقش پرداختند. محمد حسین مهدویان پس از تحربه های موفق در فیلم های سینمایی مانند لاتاری ،ماجرای نیمروز، مرد بازنده و… حالا بهترین سریال خود یعنی زخم کاری را در سال ۱۳۹۹_۱۴۰۰ ساخت و به تازگی فصل دوم را ساخته که با نام زخم کاری ۲ : بازگشت در تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

سریال پدر گواردیولا
پدر گواردیولا، یکی از سریال های نمایش خانگی در ژانر درام و معمایی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محسن حیدری است. سعید نعمت الله اولین سریال نمایش خانگی اش را کارگردانی میکند. در این سریال بازیگرانی همچون مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، پریوش نظریه، آرش عدل پرور، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری به هنرمندی پرداختند.
خلاصه داستان : داستان خانواده ای است که بعد از وقوع یک حادثه، روابطشان دچار دگرگونی شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می‌زند و…


سریال قهوه ترک
سریالی در ژانر خانوادگی و درام به کارگردانی علیرضا امینی و با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، محمد ولیزادگان، مجتبی پیرزاده، بهاره کیان‌افشار، امیر نوروزی است. این سریال هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۸ صبح منتشر میشود.
خلاصه داستان : دربارهٔ دختر جوانی به نام ترانه است. او که پرستار است و در کنار آن به اجرای موسیقی خیابانی نیز می‌پردازد، به دلیل شکایتی که از او می‌شود (مرگ یک بیمار)، کارش را از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد به ترکیه مهاجرت کند. او پدر و خواهر دوقلوی خود را در ایران رها کرده و برای دیدن پسری که به تازگی با او آشنا شده راهی ترکیه می‌شود.

برای دانلود فیلم رایگان، فیلم جدید، انیمیشن زیرنویس شده و دوبله فارسی و سریال های به روز شده با لینک مستقیم و تمامی کیفیت ها میتوانید به آپ مدیا مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها