نحوه ست کردن کفش مردانه در استایل فرمال

برخی آقایان معتقدند که هر مردی برای داشتن استایل ظاهری مناسب تنها به یک دست کت و شلوار و کراوات نیاز دارد. چون استفاده از این ترکیب تمام آنچه که برای شیک‌پوش به ‌نظر رسیدن نیاز دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد. به‌علاوه این ترکیب یکی از رایج‌ترین استایل‌های رسمی مردانه است که استفاده از آن برای حضور در انواع مختلفی از موقعیت‌های رسمی گزینه مناسبی برای آقایان خواهد بود.

البته در این میان تعدادی از آقایان دیدگاه متفاوتی دارند و بر این باورند، آن چیز که برای داشتن استایلی شیک اهمیت دارد، استفاده صحیح از اکسسوری‌ها است. در واقع می‌توان گفت که این قبیل آقایان توجه به جزییات و انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ها را برای ایجاد یک استایل ظاهری شیک ضروری می‌دانند.

اما در اینجا باید بگوییم، دیدگاه هر دو دسته یک ایراد بزرگ دارد و آن هم این است که هر دو آن‌ها نقش مهم کفش‌ها در استایل ظاهری رسمی و شیک مردانه را نادیده گرفته‌اند و به سادگی از آن عبور کرده‌اند. چون به عقیده بسیاری از کارشناسان صنعت مد آقایان، شما حتی اگر در استایل رسمی قطعات مناسبی را کنار یکدیگر چیده باشید، اما کفشتان هرگز با استایلتان هماهنگی نداشته باشد، نتیجه کار شما مطلوب نخواهد بود.

چه مدل هایی از کفش رسمی مردانه در بازار وجود دارد؟

تفاوتی ندارد که شما چه سلیقه‌ای دارید و در چه موقعیتی می خواهید حضور پیدا کنید. چون اساسا یک مدل کفش برای شما وجود دارد. به عنوان مثال برای ماه‌های سرد سال بوت‌ها بهترین گزینه هستند و زمانی که وارد ماه‌های گرم سال می‌شویم، کالج انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما خواهد بود.

از جمله شناخته شده‌ترین مدل‌های کفش‌های مردانه هم می‌توان به مواردی همچون کفش‌های بروژ (Brogues)، کفش‌های دربی، کالج‌ها و کفش‌های راحتی و بوت‌های آنکل (Ankle) اشاره کرد.

چگونه کفش کالج را در استایل ایزی فرمال مردانه ست کنیم؟

همیشه به خاطر داشته باشید که اگر مدل مناسبی از کفش‌های رسمی مردانه را با دیگر لباس‌های رسمی خود ترکیب کنید، استایل شما ظاهر خیره‌کننده‌ای پیدا می‌کند.

اما با وجود مدل‌های متنوعی از کفش‌های رسمی مردانه، شاید انتخاب مناسب‌ترین مدل کار دشواری برای بسیاری از آقایان باشد. ولی شما می‌توانید از ایده‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، برای ست کردن کفش مردانه در استایل فرمال استفاده کنید.

یکی از این ایده‌ها استفاده از ترکیب کفش مردانه سگک دار، پلیور و اورکت برای ایجاد یک استایل رسمی شیک و درعین حال ظریف است. به‌علاوه استفاده از چنین ترکیبی به آقایان این امکان را می‌دهد تا به منظور حضور در بسیاری از موقعیت‌های رسمی جلوه تازه‌ای برای استایل خود ایجاد کنند.

ایده و راهکاری دیگری که آقایان می‌توانند از آن برای ست کردن کفش مردانه در استایل فرمال استفاده کنند، پوشیدن یک کفش دربی همراه با یک ست کت و شلوار است. این ترکیب ظاهری برای شما ایجاد می‌کند که هر مردی برای شیک و حرفه‌ای به‌نظر رسیدن به آن نیاز دارد.

برای ست کردن کفش مردانه در استایل فرمال، هرگز از بوت‌های مردانه غافل نشوید. چون استفاده از ترکیب این مدل کفش مردانه با یک شلوار جین سنگ‌شور، یک پیراهن ساده رسمی ، جلیقه و یک کت تک اسپرت، تمام آن چیزی خواهد بود که شما برای داشتن استایل رسمی شیک به آن نیاز دارید.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که براساس هر استایلی شما باید کفش متناسب با آن استایل را بپوشید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید استایلی رسمی داشته باشید، کفش شما هم باید رسمی باشد. به‌علاوه برای انتخاب کفش در استایل رسمی یا فرمال شما گزینه‌های محدودی در اختیار دارید، اما موضوعی که در اینجا اهمیت فراوانی دارد، چگونگی ست کردن این مدل کفش‌ها با دیگر لباس‌هایتان در استایل رسمی است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها