مزایای تولید محتوا متنی سئو شده با وین کانتنت

اگر می‌خواهید که یک استراتژی قوی و موفق را برای سایت خود پیاده کنید، لازم است که به چندین فاکتور مهم توجه کنید. دقت داشته باشید که هر یک از این موارد به اندازه خود برای رشد سایت شما اهمیت دارند، اما شاید بتوان گفت که تولید محتوا در این بین نقش بزرگ‌تری را ایفا می‌کند؛ البته به شرط اینکه محتوایی با کیفیت و یونیک را روی سایت خود منتشر کنید.

اما یک سوال در این جا مطرح می‌شود، آن هم اینکه یک محتوای خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چه مراحلی باید برای تولید آن طی شود؟ در ادامه‌ی این مطلب شما را با مراحل اصولی تولید محتوا و ویژگی‌های یک محتوای خوب آشنا می‌کنیم و به شما خواهیم گفت که تولید محتوا با وین کانتنت چه مزایایی را برایتان به همراه خواهد داشت؛ تا پایان همراه ما باشید.

یک محتوای خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید این سوال را بارها از کسانی که به تازگی قصد ورود به حوزه محتوا را دارند، شنیده باشید. در واقع در پاسخ باید گفت که برای تولید یک محتوای تاثیرگذار و مفید از نظر کاربر و گوگل نیاز است تا معیارهای خاصی درنظر گرفته شود. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

در ابتدا باید هدف محتوا مشخص شود

برای داشتن یک محتوای خوب و کاربر پسند، در ابتدا نیاز است تا مشخص کنیم که هدف ما از تولید محتوای موردنظر چیست؟ آیا قصد داریم تا مخاطب خود را راهنمایی کنیم، متقاعد کنیم یا تنها هدف ما آگاهی دادن است؟ پس فراموش نکنید در ابتدا هدف را روشن کنید تا در ادامه مسیر راحت‌تر پیش بروید.

محتوا باید روشن، شفاف و کامل باشد

سعی کنید در تمام طول محتوا شفاف و روشن صحبت کنید و از گمراه کردن مخاطب با جملات گنگ و مفاهیم پیچیده خودداری کنید. یک محتوای خوب باید از هر نظر کامل باشد و کمک کند تا مخاطب جواب خود را سریع و شفاف دریافت کند. توجه داشته باشد که کامل بودن به زیاد نوشتن نیست بلکه یک متن باید به صورت مختصر تمام دیتای مورد نیاز کاربر را در اختیارش قرار دهد.

محتوا باید منسجم نوشته شود

متن باید انسجام داشته باشد تا مخاطب بتواند به درستی محتوا را درک کند. این انسجام باید هم در بحث جمله‌بندی و هم توسط علائم نگارشی رعایت شود. یک محتوای پراکنده با جملات بی ارتباط مخاطب را گمراه و کلافه می‌کند.

محتوا ساختار مناسبی داشته باشد

یک محتوای خوب باید دارای ساختار و چهارچوب مناسبی باشد. در واقع متن باید شامل مقدمه‌ای جذاب و گیرا، بدنه‌ای پر مفهوم و با اطلاعاتی کامل و در نهایت جمع بندی مناسبی داشته باشد. همچنین در طول بدنه‌ی اصلی محتوا باید اطلاعات با ساختاری درست و اصولی پیاده سازی شده باشند تا مخاطب بتواند اطلاعات موردنیاز خود را تمام و کمال از متن دریافت کند.

مقدمه جذابی داشته باشد

یک متن خوب، باید به خوبی آغاز شده باشد. برای مثال اگر اینستاگرام خود را باز کنید و یک ویدیو روی صفحه شما نمایش داده شود، شما ۳ نهایتا ۵ ثانیه ابتدایی ویدیو را تماشا می‌کنید و اگر این چند ثانیه توانست شما را جذب کند، به تماشای ویدیو ادامه می‌دهید. مقدمه محتوا نیز مانند سه ثانیه ابتدایی یک ویدیو عمل می‌کند، اگر توانستید با نوشتن مقدمه‌ای جذاب مخاطب را جذب کنید، می‌شود گفت که بخشی از مسیر را به خوبی پیش رفته‌اید. فقط توجه داشته باشید که مقدمه نباید اطلاعات متن را به صورت کامل لو دهد، اما باید به مخاطب بگوید که در این متن چه مواردی در انتظار اوست و چه چیزی با خواندن این مطلب به دست خواهد آورد.

جمع بندی مناسبی برای محتوا درنظر گرفته شود

فراموش نکنید که یک جمع بندی مناسب برای انتهای محتوای خود در نظر بگیرید. در این بخش باید کل مطالبی که به مخاطب خود منتقل کرده‌اید را به صورت خلاصه ذکر کرده باشید. همچنین در پایان این بخش از مخاطب بخواهید که نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارد چرا که به بحث ارتباطی خود با مخاطب کمک بسیاری می‌کنید.

مراحل تولید محتوا در وین کانتنت

همیشه برای انجام هر کاری اگر طبق ترتیب و مرحله به مرحله پیش برویم، کار با کیفیت بهتری انجام خواهد شد. در تولید محتوا نیز لازم است تا مراحل به درستی پشت سر گذاشته شوند تا در انتها بتوانیم یک محتوای اصولی و با کیفیت داشته باشیم. مراحل زیر در مجموعه وین کانتنت برای تولید محتوا توسط تمامی نویسندگان اجرا می‌شوند:

گام اول: هدف محتوا با به درستی شناسایی شود؛ اینکه محتوا با چه هدفی نوشته می‌شود بسیار مهم است.

گام دوم: در این مرحله شما باید پرسونای مخاطب خود را شناسایی کنید تا بتوانید محتوای مناسب تری را نگارش کنید.

گام سوم: رقبا را بررسی کنید چرا که این کار می‌تواند به شما ایده داده و ذهنتان را باز کند.

گام چهارم: فرمت محتوایی را مشخص کنید. به عنوان مثال یک سایت ممکن است محتوایی رسمی نیاز داشته باشد و یک سایت محتوایی با لحن عامیانه.

گام پنجم: منابع معتبر را پیدا کنید و از هر منبعی برای برداشتن دیتا استفاده نکنید.

گام ششم: محتوا را با توجه به نیاز کاربر و اصول سئویی نگارش کنید.

تولید محتوای سایت خود را به وین کانتنت بسپارید

در مجموعه وین کانتنت تمامی این موارد به نویسندگان آموزش داده شده تا محتواهای تولید شده با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار گیرند. این مجموعه با داشتن نویسندگان متخصص و متبحر در تمامی حوزه‌ها، محتوا تولید می‌کند و توانسته است تا هر بار رضایت مشتریان خود را در حد بالایی به دست آورد.

ضمن اینکه وین کانتنت یا داشتن نمونه کار تولید محتوای متنی باکیفیت فراوان مدت‌هاست که با شرکت‌های بزرگی افتخار همکاری دارد و توانسته است تا بنا بر نیاز مشتریان، محتواهای متناسب با سلیقه‌ی آ‌ن‌ها را تولید کند. همچنین وین کانتنت با حضور تعداد زیادی از نویسندگان متخصص همیشه توانسته است تا به صورت کامل از عهده حجم بالای سفارشات مشتریان نیز برآید و سفارشات را در زمان معین به دست کارفرما برساند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها