نحوه تنظیم استوپ شیشه سکوریت

استفاده از درب‌ها و سایر ملزومات تهیه شده از شیشه، به خصوص انواع نشکن و سکوریت، روز به روز در حال افزایش است. افراد زیادی تمایل دارند که از این محصولات برای مکان‌های مورد نظر خود استفاده کنند. افزایش تقاضا برای این محصولات، باعث شده که تولیدکنندگان و فروشندگان زیادی، این کالا را عرضه کنند. از آن‌جایی که قطعاتی مثل درب، به صورت روزانه و مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرند، تهیه محصولی با کیفیت و با دوام، بسیار ضروری است. جهت این‌که هزینه‌های اضافه برای تعمیر را کاهش دهید و از مشکلات این کار در امان باشید، خرید از یک مرکز معتبر و شناخته شده، بهترین کار است.

یکی از یراق آلات و قطعات همراه شیشه سکوریت در زمان نصب، استوپ نام دارد که به عملکرد مطلوب این محصولات کمک بسیاری می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم شما را بیشتر با این محصولات آشنا کنیم و نحوه تنظیم استوپ را به صورت ساده شرح دهیم. اگر می‌خواهید به دانسته‌های خود در این زمینه اضافه کنید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید. در ضمن پیشنهاد ما برای خرید شیشه سکوریت و محصولات مشابه، مجموعه معتبر و حرفه‌ای شیشه تایم است.

استوپ شیشه سکوریت

استوپ یا ترمز شیشه سکوریت، یک قطعه کوچک اما بسیار با اهمیت و کاربردی در این گونه درب‌ها است. این قطعه چندین کار مهم انجام می‌دهد. اگر بخواهیم اصلی‌ترین دلایل استفاده از آن را شرح دهیم، مورد اول این است که در درب‌های سنگین و بزرگ، ممکن است تحمل وزن توسط لولا، ریسک بالایی داشته باشد. به همین دلیل برای مدیریت وزن لنگه در، از این قطعه کمک می‌گیرند.

مورد بعدی که در واقع دلیل نصب و استفاده از این قطعه است، تنظیم و کنترل سرعت بسته شدن درب است. در مکان‌هایی مثل درب ورودی فروشگاه‌ها و غیره که تردد زیادی صورت می‌گیرد، اگر درب با سرعت بسته شود، نه تنها در دراز مدت آسیب زیادی به آن وارد می‌شود، بلکه ممکن است باعث وارد آمدن صدمه به افراد شود. در چنین مواردی، این قطعه با تنظیم سرعت بسته شدن درب در زاویه‌های مشخص، باعث می‌شود که بعد از عبور هر فرد، درب به آرامی در جای خود قرار بگیرد و بسته شود. این ابزار به دو صورت داخل کار و بیرون کار نصب می شود. نوع توکار به دلیل زیبایی، معمولاً طرفداران بیشتری دارد، اما اگر به هر دلیلی نتوان از این نوع استفاده کرد به سراغ انواع روکار می‌رویم.

تنظیم استوپ شیشه سکوریت

استوپ‌ها انواع مختلفی دارند، اما می‌توان گفت که همه یک کار را انجام می‌دهند. معمولاً برای هر درب با توجه به وزن آن، جک یا استوپ خاصی در نظر می‌گیرند. این ترمزها به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می‌شوند که با توجه به نیاز از آن‌ها استفاده می‌کنند. در نگاه اول شاید بگوییم هر فردی می‌تواند این جک را تنظیم کند. در واقع همین‌طور است. تنظیم این قطعه کار سختی نیست و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند خودشان این کار را انجام دهند، اما تفاوت را در نتیجه می‌توان مشاهده کرد. احتمال اینکه درب در این موارد دچار مشکلات بعدی شود، قطعاً بیشتر است.

در این شرایط، توصیه می‌شود که از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید. این امر باعث می‌شود که تنظیم به درستی انجام شود و به دردسر تعمیرات برخورد نکنید، اما توصیه‌هایی وجود دارند که می‌توانید با انجام آن‌ها به عمر مفید این ابزار و درب اضافه کنید. اگر می‌خواهید کمتر نیاز به تعمیر داشته باشید، در زمان شستشوها مراقب باشید آب و سایر مایعات شوینده وارد استوپ نشوند. این کار تا حد بسیار زیادی از خرابی و به هم خوردن تنظیم، جلوگیری می‌کند. سرویس منظم و روغن کاری هم به افزایش طول عمر و روان شدن ترمز، کمک بزرگی می‌کند.

برای این کار می‌توانید از گریس یا روغن استفاده کنید. به این صورت که قسمت‌های متحرک آن را پر از گریس یا آن محدوده را روغن اندود کنید.

قیمت شیشه سکوریت کامل با استوپ و یراق آلات در شیشه تایم

همان‌طور که در ابتدای مطلب بیان کردیم، این محصولات بسیار پر استفاده هستند و به همین دلیل، احتمال خرابی در آن‌ها، ممکن است زیاد باشد. برای جلوگیری از این مشکل، بهترین کار خرید انواع با کیفیت و تضمین شده است. شیشه تایم با سابقه خوبی که در عرضه محصولات شیشه ساختمانی، به خصوص انواع شیشه سکوریت و یراق آلات دارد به فروشنده‌ای مناسب و قابل اطمینان برای این کالا تبدیل شده است. شما می‌توانید شیشه سکوریت کامل و یراق آلات آن را به آسانی از طریق شیشه تایم تهیه کنید.

قیمت‌های این محصول با توجه به نوع کالای انتخابی، ابعاد مد نظر و کاربرد آن، بسیار متفاوت و گوناگون هستند. با مراجعه به وبسایت شیشه تایم، می‌توانید دنیایی از این محصولات با کیفیت را مشاهد کنید که نسبت به سایر عرضه کنندگان، هزینه‌ای مناسب‌تر دارد، و حتی به راحتی به لیست قیمت شیشه سکوریت دسترسی داشته باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها