لیست لوازم جانبی قهوه ساز؛ سیلو قهوه در قهوه پخش

در رأس لوازم جانبی قهوه ساز، سیلو قهوه قرار دارد. سیلو قهوه، وسیله‌ای بسیار کارآمد برای فروشگاه‌های آجیل و خشکبار، قهوه، کافی شاپ و… است. به وسیله سیلو می‌توان دانه‌های قهوه را از در معرض هوا قرار گرفتن حفظ کرد. همچنین با استفاده از اهرم خروجی که از جنس برنج است، هر دفعه می‌توانید به مقدار مصرف قهوه بردارید. سیلوها دارای بدنه‌ای از جنس شیشه و استیل هستند و موجب حفظ و نگهداری دانه‌ها می‌شوند. شیشه‌ای که در سیلو استفاده می‌شود به ضخامت ۴ میلی‌متر است و دارای کیفیت بالایی است. همچنین به راحتی قابل شست و شو است و حمل و نقل آن آسان است. به دلیل وجود شیشه‌ محکم بدنه، عطر و بوی قهوه حفظ می‌شود و شما قهوه‌ای تازه و باکیفیت میل خواهید کرد.
سیلوهایی که برای نگهداری قهوه، حبوبات، خشکبار و… استفاده می‌شود، اغلب جنس شیشه‌ای دارند؛ چون علاوه بر کارایی در حفظ بو و عطر آجیل، قهوه، شکلات، ادویه جات و… به محیط فروشگاه جذابیت می‌بخشند. بهتر است دیوارهایی را برای نصب سیلوها انتخاب کنید که صاف و یکنواخت هستند تا در زمان تخلیه دانه‌ها با مشکلی مواجه نشوید. در ادامه این مطلب درباره لوازم سیلو قهوه و کاربردهای آن توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

لوازم سیلو قهوه شامل چه چیزی است؟

سیلو قهوه از یک شیر تخلیه و یک درب، مخزنی شیشه‌ای یا استیل تشکیل شده است.
سیلوها برای نگهداری و ذخیره دانه‌های قهوه یا خشکبار و… طراحی شده‌اند. معمولا کف سیلوها مسطح یا حالت قیف دارد. افراد با توجه به نیاز و مصرف خود سیلو مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری می‌نمایند.
سرعت جریان باید با اهرم خروجی که در انتهای سیلو قرار دارد، کنترل شود. بسیار مهم است که قطر دهانه خروجی باید با میزان مصرف شما متناسب باشد. ممکن است مورد چندان مهمی به نظر نیاید، ولی در زمان برداشت دانه‌ها از سیلو به اهمیت این موضوع پی خواهید برد.

کاربرد سیلو قهوه و تازگی قهوه در آن

یکی از مزیت‌های سیلوهای قهوه این است که فضای کمی از شما می‌گیرند و به آسانی در هر مکانی نصب می‌شوند. سیلوها سبک هستند و مونتاژ آن‌ها هزینه کمی دارد.

 سیلوهای فولادی دما را برای دانه‌های قهوه بهتر حفظ می‌کنند. سیلوها علاوه بر کاربردی که دارند، به دکوراسیون منزل، کافی شاپ یا فروشگاه شما جلوه‌ی زیبایی می‌دهند. سیلوهای قهوه به بازار عرضه شدند تا در مدت زمان طولانی عطر، طعم و تازگی قهوه را حفظ کنند. همچنین از فاسد شدن آنها در برابر نور، رطوبت و اکسیژن جلوگیری می‌کنند.

 سیلوها، ظروفی هستند که برای حفظ و نگهداری دانه‌هایی از جمله قهوه، آجیل، خشکبار، شکلات، بذرها، پاستیل و… خریداری می‌شوند.

 این ظروف با جلوگیری از عواملی چون گرد و خاک، دود، هوا باعث می‌شوند محصول کیفیت خود را از دست ندهد و طعم و مزه آن تغییر نکند. اخیرا در کافه‌ها و فروشگاه‌های قهوه می‌توانید به این محصول پرکاربرد را ببینید. سیلو بهترین وسیله برای حفظ تازگی دانه‌های قهوه به شمار می‌رود.
افراد با خرید انواع سیلوها این وسیله را به یک ابزار کارآمد تبدیل نمودند. با نگهداری مواد درون این مخازن، موارد بهداشتی به بهترین صورت ممکن رعایت خواهد شد و هیچ گونه آلودگی به دانه‌ها نمی‌رسد.

در این مقاله درباره لوازم سیلو قهوه و کاربرد آن اطلاعاتی را در اختیار شما گذاشتیم. با مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد که این ابزار کارآمد چه کمک بزرگی به شما خواهد کرد. سیلوها نگهدارنده‌های ایده آلی برای دانه‌های قهوه، حبوبات، خشکبار، شکلات‌های سنگی، میوه‌های خشک، بسکویت‌ها و… محسوب می‌شوند؛ به خوبی از محصول شما نگهداری کرده و از پایین آمدن کیفیت دانه‌ها جلوگیری می‌کنند.

 سیلوها در انواع مختلفی و در اندازه‌های متفاوت در بازار وجود دارند. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید سیلو مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید. با خرید سیلو می‌توانید در مدت زمان طولانی قهوه خوش طعم و تازه به مشتریان خود دهید. اگر شما هم به دنبال تهیه این محصول پرکاربرد هستید، به وبسایت قهوه پخش مراجعه کرده و از تنوع کم نظیر لوازم جانبی قهوه ساز آن لذت ببرید. این مجموعه در زمینه تولید و عرضه قهوه و تمامی لوازم مربوط به آن، فعالیت دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها