کد تخفیف دیجی کالا، بهترین روش خرید ارزان!

کد تخفیف به عنوان یکی از روش های افزایش فروش، از زمان های گذشته تا به حال به عنوان یک کانال بهینه در بین کسب و کارها بخصوص فروشگاه های اینترنتی شناخته می شود. در این روش یک کد تخفیف که دارای شرایط مشخصی برای استفاده است، منتشر می شود تا افراد بتوانند از آن در خریدهای خود استفاده کنند. یکی از مرسوم ترین کد های تخفیف، کد تخفیف دیجی کالا است که در بین کاربران طرفداران زیادی دارد. چراکه با این کد می توانید از تخفیف های ویژه ای برای خرید بهره مند شوید.

دلیل استفاده از کد تخفیف دیجی کالا

استفاده از کد تخفیف به دلیل سادگی و شفافیت آن می تواند برای هر کاربری مناسب باشد. شما با داشتن کد تخفیف می توانید در هر لحظه و برای خریدهای مختلف خود، رقم مشخصی تخفیف بگیرید. با گسترش سایت های خدمات دهنده اینترنتی، مانند فروشگاه های آنلاین و سایر سامانه ها مانند فیلیمو، اسنپ و… استفاده از کد تخفیف ساده ترین و در عین حال بهینه ترین روش کاهش هزینه ها به شمار می رود. البته باید توجه داشته باشید که کدهای تخفیف انواع مختلفی دارند که نیاز است به هنگام استفاده از هر یک، شرایط استفاده از آن را مطالعه کنید.

بهترین کدهای دیجی کالا

در فضای اینترنتی و یا سایر بسترها (مانند پیامک، ایمیل و…) روزانه شاهد انتشار کدهای تخفیف مختلفی هستیم که هر یک دارای ویژگی و شرایط خاصی برای استفاده هستند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما قبل از استفاده از هر کد، با ویژگی های عمومی آنها آشنا شده و سپس توضیحات ارائه شده در کنار هر کد را به خوبی مطالعه کنید، تا بتوانید بهترین استفاده را از کد تخفیف دریافتی داشته باشد.

در ادامه نمونه کد تخفیف مرسوم دیجی کالا ارائه شده است (توجه داشته باشید که این کدها صرفا نمونه هایی از کدهای موجود است و ممکن است منقضی شده باشند. در ادامه روش های دریافت کد تخفیف جدید دیجی کالا شرح داده شده است):

تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا

  • تا ۸۰ درصد تخفیف پرفروش ترین کالای دیجی کالا
  • بدون محدودیت
  • کد تخفیف: MKF40

تخفیف ۷۰ درصدی دیجی کالا

  • دریافت تا ۷۰ درصد تخفیف در طرح بازگشت به مدرسه
  • ویژه تمام کاربران جدید و قدیمی
  • کد تخفیف: پیشنهاد تخفیف دار (بدون نیاز به کد)

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا

به طور کلی دو روش برای دریافت کدهای تخفیف جدید دیجی کالا وجود دارد. برخی از کدهای تخفیف از طریق پیامک برای کاربران، توسط خود دیجی کالا ارسال می شود. زمان ارسال مشخصی بریا پیامک شدن کدها وجود ندارد و ممکن است براساس رفتار خرید شما، جشنواره های مختلف و… کد تخفیف برای شما ارسال شود. مورد بعدی استفاده از سایت های کد تخفیف مانند آفردیلی است. با استفاده از خدمات آفردیلی می توانید به راحتی به جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا و سایر فروشگاه ها و کسب و کارهای آنلاین، به صورت رایگان و بدون محدودیت دسترسی داشته باشد.

نحوه استفاده از کدهای دیجی کالا

پس از پیدا کردن کد تخفیف مورد نظر، کافی است آن را کپی کرده و به صفحه پرداخت و بازبینی خرید خود مراجعه کنید. در این صفحه گزینه ای تحت عنوان «کد تخفیف» وجود دارد که می توانید با کلیک روی آن گزینه و درج کد تخفیف، آن را اعمال کنید. اگر شرایط استفاده از کد تخفیف با شرایط سبد خرید شما همخوانی داشته باشد، کد تخفیف اعمال، و رقم آن از مبلغ قابل پرداخت شما کسر خواهد شد.

روش های خرید ارزان از دیجی کالا

علاوه بر کد تخفیف که در هر لحظه می توانید از آن استفاده کنید، روش های دیگری نیز وجود دارد که برای خرید ارزان تر می توانید از آنها استفاده کنید. از جمله پرطرفدارترین روش های خرید از دیجی کالا موارد زیر را شامل می شود:

استفاده از جشنواره ها

دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه آنلاین، در بازه های زمانی مختلف نسبت به برگزاری جشنواره ها و پروموشن های مختلف اقدام می کند. در این طرح ها تعداد زیادی از محصولات موجود، با قیمت به مراتب کمتری نسبت به شرایط عادی ارائه می شود. بنابراین بهترین زمان خرید کالای مورد نظر، به هنگام برگزاری جشنواره ها و پروموشن های دیجی کالا است.

پیشنهاد شگفت انگیز

پیشنهاد شگفت انگیز دیجی کالا یکی از طرح هایی است که طرفداران فراوانی دارد. روال کار این طرح به این صورت است که از ساعت ۱۲ بامداد تا ۱۲ بامداد روز بعد، تعدادی از محصولات با تخفیف بسیار ویژه ارائه می شوند. پس از پایان این زمان، محصولات قبلی خارج و محصولات جدیدی به این طرح اضافه می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا، به لیست محصولات قابل ارائه در شگفت انگیز دیجی کالا دسترسی داشته باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها