راهنمای خرید تونیک مناسب فصل سرما

تونیک از لباس‌های راحتی محبوب و پرطرفدار زنانه است که با گذشت زمان و آمد و رفت ترندهای مختلف جایگاه خودش را در کمد لباس‌های خانم‌ها از دست نداده است. تونیک‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند و می‌توان گفت با همه‌ی اندام‌ها سازگاری دارند و کاربرد‌های مختلفی می‌توانند داشته باشند به همین دلیل داشتن حداقل یک تونیک برای همه خانم‌ها توصیه می‌شود. اما برای خرید و انتخاب یک تونیک مناسب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ و راهنمای خرید تونیک مناسب فصل سرما چیست؟ ابتدا برای خرید یک تونیک مناسب و خوب باید ابتدا فرم اندام خود را شناخته، سپس شلوار و اکسسوری مناسب برای ست کردن با تونیک خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی راهنمای خرید تونیک مناسب فصل سرما بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال یک مقاله برای ست کردن و انتخاب یک تونیک مناسب هستید مقاله راهنمای خرید تونیک مناسب فصل سرما را از دست ندهید.

انواع تونیک‌های زنانه:

  • در مقاله راهنمای خرید تونیک مناسب فصل سرما باید به انواع تونیک نیز اشاره کرد. معمولا با شروع فصل سرد یکی از دغدغه‌های خانم‌ها انتخاب تونیک است. اما ممکن است این افراد در انتخاب نوع تونیک مشکل داشته باشند. تونیک در انواع مختلف به صورت زیر دسته‌بندی می‌شود:
  • تونیک‌های کمربند دار: همان طور که از نام آن پیداست این مدل تونیک زنانه و دخترانه با کمربند استفاده می‌شود و مناسب خانم‌هایی با اندام‌های ساعت شنی است.
  • تونیک بلوز: بلندی این تونیک‌ متفاوت است. حتی کوتاه‌ترین مدل این تونیک‌ها از انواع مختلف بلوزها بلندتر هستند و تا روی ران را می‌پوشاند. طرح و رنگ این تونیک‌ها متنوع است و خانم‌ها با توجه به سلیقه خود می‌توانند از تونیک‌های تک رنگ و یا طرح‌دار و شلوغ استفاده کنند.
  • تونیک گشاد: این مدل از پارچه‌های نرم و روان دوخته شده و مدلی گشاد و چین دار دارد که معمولا طرح دار است.
  • تونیک پیلی‌دار: این مدل از پارچه‌های ضخیم تر دوخته شده و با پیلی روی آن در نقاط مختلف ایجاد فرم می‌کند تا ایراد‌های اندامی را بپوشاند. این تونیک برای افرادی که از اندامشان راضی نیستند مناسب است.
  • تونیک یقه‌دار: بسیاری از تونیک‌های نخی یقه‌ دارند و مدل این یقه‌ها می‎تواند باعث زیبایی بیشتر این تونیک‌ها شود. یقه‌های ایستاده، یقه هفت، یقه رافل دار و سایر از انواعی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.
  • تونیک اندازه: این مدل تونیک‌ها راسته هستند و می‌توان گفت مدل کلاسیک تونیک زنانه است.

انتخاب تونیک در فصل سرما:

در فصل سرما باید تونیکی را انتخاب کنید که علاوه بر جذابیت، گرم و مقاوم نیز باشد. تونیک معمولا در استایل‌های پاییزی و زمستان جایگاه ویژه‌ای دارد و سخت پسندان از تونیک برای جذابیت استایل خود استفاده می‌کنند. در مقاله راهنمای خرید تونیک مناسب فصل سرما باید به انواع ست کردن تونیک و مدل‌های آن اشاره کرد. این مدل‌ها به صورت زیر هستند:

● در مقاله راهنمای خرید تونیک مناسب فصل سرما گلدوزی، تکه دوزی، روبان دوزی، سوزن دوزی و سایر از انواع دوخت‌هایی تزیینی هستند که میتواند ظاهری زیبا و شیک به لباس پاییزی شما ببخشد و آن را از یکنواختی و سادگی در بیاورد، همانطور که می‌دانید هم خودتان میتوانید این هنر‌ها روی لباس پیاده کنید و هم از تکه‌ها یا برنامه‌های آماده استفاده کنید.

● طرح‌های باربری از گذشته تا‌کنون از محبوب ترین طرح‌ها به‌خصوص در زمینه پوشاک ، کیف و کفش پاییزی بوده و شما می‌توانید از پارچه‌های پشمی با طرح باربری برای دوخت تونیک پاییزه دخترانه خود کمک بگیرید یا یک لباس ساده را با کیف و شال و روسری های باربری ست کنید. این طرح‌ها هیچ وقت قدیمی نخواهند شد.

● گلدوزی‌های قرمز روی پارچه‌های مشکی یکی از قدیمی‌ترین، کلیشه‌ای ترین و محبوب‌ترین طرح ها است، چرا که این رنگ‌بندی‌ها واقعا شیک و چشم نواز هستند و انگار هیچ وقت از چشم ما نمی‌افتد ، نمونه این طرح و ایده را میتوان در شال‌ها و روسری‌های ترکمن محبوب دید.

● تونیک‌های خال خالی بانمک هم می‌توانند جزء گزینه‌های شما برای انتخاب تونیک فانتزی دخترانه پاییزه باشد. این تونیک‌ها نه برای مهمانی و مجالس رسمی، اما برای دورهمی‌های دوستانه و مهمانی ‌های دوستانه می‌تواند یک گزینه راحت و دوست داشتنی باشد به خصوص برای جوان‌ترها که عاشق تیپ های خاص و متفاوت و جذاب هستند.

● اگر خیلی اسپرت پسند هستید و هیچ جوره زیر بار کفش‌های پاشنه بلند نمی‌روید و کتانی و شلوار جین جزء لاینفک پوشش شما است پس حتما این تیپ چشم شما را خواهد گرفت تونیک کاملا اسپرت و ورزشی با لگو adidas ، puma ، nike یا SPORT می‌تواند به شما ظاهر شیک‌تری بدهد.

● برای خانم‌های جوان و میانسال که میانه‌ای با اسپرت پوشی و کفش‌های اسپرت ندارند ، تونیک دو تکه بالا که از یک زیر سارافونی گل گلی مشکی و یک رویه زرشکی خوشرنگ تشکیل شده است که می‌تواند در یک مهمانی خانوادگی عالی و بی‌نظیر باشد. این مدل به خاطر دو تکه و راحت بودن برای سایز‌های بزرگ یا اصطلاحا پلاس هم خوب جواب می‌دهند.

نکات مهم هنگام خرید تونیک‌های زنانه:

هنگام خرید تونیک زنانه، برخی نکات کاربردی و مهم را می‌توان به عنوان راهنمای خرید تونیک زنانه در فصل سرما مطرح کرد که به شرح زیر هستند:

انتخاب سایز مناسب:

انتخاب سایز مناسب تونیک، بسیار اهمیت دارد و مهم است. برای این کار می‌توانید از جدول سایزبندی موجود در سایت‌ها استفاده کنید و برای تعیین سایز دقیق، از اندازه‌گیری‌های دقیق بدن خود استفاده کنید.

  • نوع پارچه: مهم‌ترین عامل در انتخاب تونیک زنانه، نوع پارچه نیز است. پارچه‌های نرم و با کیفیت مثل پنبه، نخ و لینن بسیار پرطرفدار هستند و پوشیدن آن‌ها بسیار راحت و در عین حال گرم نیز هست‌.
  • طرح و رنگ: برای انتخاب تونیک زنانه، طرح و رنگ تونیک هم مهم است و می‌توانید با توجه به فصل، مد و سلیقه شخصی خودتان از بین طرح‌های متنوع و موجود طرحی را انتخاب کنید.
  • برند: برند تونیک هم از موارد مهم است. برندهای مشهور و معتبر، تضمین کیفیت و پایداری محصول را دارا هستند و بهتر است در انتخاب تونیک، از برندهای معتبر و شناخته شده استفاده کنید.
  • قیمت: قیمت تونیک هم از عواملی است که باید در نظر گرفته شود. قیمت تونیک‌ها بسته به برند، طرح، پارچه و کیفیت، متفاوت است و باید با توجه به بودجه خود، تونیکی را انتخاب کنید که هم کیفیت بالایی و هم قیمت مناسبی داشته باشد.

سخن آخر:

یکی از مواردی که در استایل شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت رنگ‌ها و طرح‌های تونیک است. سعی کنید هنگام خرید تمامی جوامع را در نظر گرفته و بهترین موارد را انتخاب کنید. در مقاله بالا به بررسی راهنمای خرید تونیک مناسب فصل سرما پرداختیم. امیدواریم از مطالب بالا استفاده کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها