همه چیز درباره شاخصه های موسسه مهاجرتی خوب

مهاجرت کردن همیشه سختی‌های بسیاری را با خود به همراه دارد. این امر حتی برای مهاجرت از یک شهر به شهری دیگر قابل لمس است جه برسد به مهاجرت از کشوری به کشور دیگر که هیچ آشنایی با فرهنگ و زبان و سیاست‌های شهروندی و اجتماعی مردم آن ندارید. در این بین متقاضیان مهاجرت برای آگاهی بیشتر و سرعت در روند پروسه اخذ اقامت با وکلای مهاجرتی در موسسه‌های معتبر وارد مذاکره می‌شوند. سوالی که برای اغلب متقاضیان پیش می‌آید این است که در بین موسسات مهاجرتی زیادی که مشغول فعالیت هستند کدام موسسه را انتخاب کنند. ویژگی‌های یک موسسه  مهاجرتی خوب چیست؟ با توجه به اهمیت این موضوع ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بیان مشخصه های یک موسسه مهاجرتی خوب بپردازیم.

ویژگی‌های یک موسسه مهاجرتی خوب چیست؟

در سال‌های اخیر شاهد افزایش  نرخ مهاجرت افراد به کشورهای مختلف بوده ایم. همین مسئله باعث شده که موسسات مهاجرتی بسیاری هم برای انجام راحت‌تر امور مهاجرتی متقاضیان مشغول فعالیت شوند. کثرت تعداد این موسسات باعث شده تا انتخاب یک موسسه معتبر و کارآمد برای متقاضیان کمی دشوار گردد. برای انتخاب یک موسسه خوب بهتر است به مشخصه‌های زیر دقت کنید:

دارای مجوز رسمی فعالیت باشد

دفتر مهاجرتی باید قبل از هر چیز جواز ثبت شرکت داشته باشد. بسته به نوع فعالیت نیاز است تا از مراجع مربوطه نیز جواز فعالیت داشته باشد به عنوان مثال موسسه ای که میخواهد در زمینه ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو فعالیت کند باید از سوی وزارت علوم جواز رسمی فعالیت داشته باشد. استعلام مجوز فعالیت و دقت به تاریخ اعتبار آن لازمه تشخیص یک موسسه مهاجرتی معتبر است.

مشاوران خبره ای داشته باشد

بعد از استعلام مجوز، مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک موسسه مهاجرتی خوب این است که از مشاورانی با سطح دانش بالا برخوردار باشد. این مشاوران هستند که با ثبت دقیق مشخصات و شرایط متقاضی بهترین کشور و بهترین روش مهاجرتی را پیشنهاد کنند. دانش مشاوران می‌تواند به حجم بالایی از سوالاتی که برای مراجعین دغدغه ایجاد کرده است پاسخ دهد و آرامش خاطر آنان را به همراه آورد. ارائه پیشنهادات موشکافانه می‌تواند مسیر زندگی مهاجران را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد.  مشاوران یک موسسه مهاجرتی خوب باید بتوانند اطلاعات خوبی در زمینه انتخاب بهترین شغل برای مهاجرت کاری، انتخاب بهترین دانشگاه برای مهاجرت تحصیلی، انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری برای خرید ملک یا ثبت شرکت ارائه دهند.

وکلای مهاجرتی خبره ای داشته باشد

پس از دریافت مشاوره‌های لازم متقاضی برای آشنایی با مسیرهای قانونی روال مهاجرت خود باید با وکلای مهاجرتی مشورت کرده و پیگیری امور خود را به آنها بسپارد. در این میان ارتباط با وکلایی که به طور دقیق با قوانین اشتغال، تحصیل، سرمایه گذاری و .. در کشورهای مد نظر متقاضی آشنا باشند در ایجاد تسریع در روند اخذ ویزا و اقامت بسیار حائز اهمیت است.

داشتن تعداد بالایی پرونده موفق

برای اینکه بتوانید برچسب یک موسسه مهاجرتی خوب را به یک مجموعه مهاجرتی بزنید می‌توانید تعداد پرونده‌های موفق آن را استعلام بگیرید. موسسه‌ای که دارای تعداد زیادی پرونده موفق در کارنامه کاری خود باشد قطعا قابل اعتماد است. این استعلام را هم از طریق وب سایت مجموعه و هم از طریق پرس و جو از مشتریان قبل می‌توان گرفت و سپس اطمینان کرد.

خدمات رویال مهاجرت

پیگیری اصولی با روابط خوب و حرفه ای

بسیاری از موسسات مهاجرتی متاسفانه از مشاورانی استفاده می‌کنند که با پیگیری بیش از حد و آزاردهنده ذهنیت بدی در متقاضی ایجاد می‌کنند. بعضی از مجموعه‌ها نیز با پیگیری ضعیف و تاخیر در تنظیم ملاقات‌های حضوری موجب نارضایتی متقاضیان می‌شوند. بنابراین پیگیری مشاوران در یک موسسه مهاجرتی خوب باید مطابق با استانداردهای مشتری مداری جهانی باشد.

ارائه خدمات متنوع

یکی از بهترین مشخصه‌های یک موسسه مهاجرتی خوب ارائه خدمات متنوع است. به عنوان مثال اینکه یک مجموعه فقط و فقط در زمینه ویزای تحصیلی فعالیت داشته باشد می‌تواند برای متقاصیان ویزای کاری محدودیت ایجاد کند. همچنین اینکه وکلای یک مجموعه مهاجرتی فقط و فقط روی چند کشور محدود متمرکز باشند باز هم برای متقاضیان محدودیت و نارضایتی ایحاد می‌کند. بنابراین موسسه خوب موسسه‌ای است که بتواند نیاز افراد بیشتری را پاسخگو باشد.

عقد قرارداد بدون واسطه

بسیاری از موسسات مهاجرتی که خود امکان عقد قرارداد با سفارتخانه‌ها را ندارند تحت عنوان واسطه فعالیت می‌کنند. این امر می‌تواند برای متقاضیان آزاردهنده و دردسرساز شود. بنابراین بهتر است موسسه‌ای را برای عقد قرارداد و پرداخت هزینه‌های بالای مهاجرت انتخاب کنید که خود مستقیما قرارداد شما را منعقد کند. واسطه گری در هزینه‌های تمام شده مهاجرت نیز تاثیرگذار است. طبعا موسسه واسطه باید پورسانت خود را روی هزینه تمام شده قرارداد متقاضی در نظر بگیرد و همین مسئله نرخ تمام شده را دستخوش افزایش محسوسی می‌کند.

مهاجرتی آسان با موسسه مهاجرتی رویال

در این مطلب به فاکتورها و مشخصه‌های یک موسسه مهاجرتی خوب اشاره کردیم. اگر در حال پرس و جو برای انتخاب یک مجموعه عالی و معتبر برای تحقیق، مشاوره و در نهایت عقد قرارداد مهاجرت خود هستید می‌توانید روی موسسه رویال مهاجرت حساب ویژه ای باز کنید. چرا که این موسسه تمامی فاکتورهای ذکر شده در این مطلب برای شناخت یک مجموعه معتبر را دارا می‌باشد. هم دارای جواز رسمی از سوی مراجع مرتبط است، هم بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه اخذ ویزا و اقامت دارد. بیش از ۵۰۰ پرونده موفق در کارنامه کاری این مجموعه، برخورداری از وکلا و مشاوران مهاجرتی خبره و مجرب، داشتن دو شعبه حضوری در تهران و شیراز و ارائه خدمات متنوع در زمینه انواع ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج و تولد و .. همه و همه دلایلی هستند که می‌توانند به راحتی اعتماد متقاضیان را جلب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موسسه رویال می‌توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها