درگاه پرداخت اینترنتی نوینو پی چیست؟ چه مزیتی دارد؟

درگاه پرداخت اینترنتی تقریبا اولین و بهترین راه برای دریافت مبالغ کسب و کار های آنلاین است. که امروزه تعداد بالایی از ارائه دهندگان این خدمات را در سطح اینترنت می بینیم. در این مقاله با معرفی درگاه پرداخت نوینو پی به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان این خدمات با شما خواهیم بود.

درگاه پرداخت اینترنتی

همانطور که میدانید درگاه پرداخت نیاز ضروری تمامی کسب و کار های آنلاین است. یعنی تمامی فروشگاه ها و سایت های اینترنتی برای دریافت هزینه ها و درآمد های خود نیازمند یک سرویس پرداخت معتبر هستند. خدمات پرداخت آنلاین در ایران توسط شرکت های پرداخت یار بانک مرکزی و شاپرک ارائه می شود. که این شرکت ها همگی مجوز ارائه و صدور انواع درگاه پرداخت را به پذیرندگان و صاحبان کسب و کار های اینترنتی را دارند.

صاحبان همه کسب و کار های آنلاین کسانی که به تازگی اقدام ساخت شغل اینترنتی خود دارند باید یکی از این شرکت های پرداخت یار را انتخاب کنند. ما با بررسی های فراوان در ادامه با معرفی کامل نوینو پی به عنوان بهترین، امن ترین و سرعترین شرکت در صدور درگاه بانکی آنلاین با شما خواهیم بود.

درگاه پرداخت نوینو پی چیست؟

نوینو پی نام برند ارائه خدمات پرداخت آنلاین شرکت تجارت الکترونیک آوای نوین سیمرغ است. درگاه پرداخت نوینو پی با داشتن مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی و شاپرک قادر به ارائه و صدور انواع درگاه پرداخت بانکی به کسب و کار های آنلاین است. این شرکت توانسته است با ادغام خدمات پرداخت آنلاین و سرویس های هوشمند بستری نوین را برای پذیرندگان فراهم آورد. نوآوری و فیچر های کاربردی در راستای هوشمند سازی از مهم ترین مزیت های نوینو پی است. این شرکت پرداخت یار می تواند در کمتر از یک ساعت درگاهی اختصاصی را برای کاربران خود صادر نماید.

نحوه عملکرد درگاه اینترنتی نوینو

نحوه عملکرد نوینو پی با ارسال درخواست درگاه اینترنتی از سمت کاربران آغاز می شود. این پلتفرم در مرحله اول با دریافت اطلاعات شناسایی و مدارک هویتی وضعیت کاربر را تایید شده قرار می دهد. که کاربر بعد از این مراحل می تواند با ارائه اطلاعات کسب و کار خود و رعایت شرایط الزامی در خواست درگاه پرداخت خود را ثبت کند. حال نوینو با ارسال اطلاعات کاربر به شاپرک در کمتر از یک ساعت درگاه پذیرنده را صادر می کند.

مجوزات و افتخارات

شرکت تجارت الکترونیک آوای نوین سیمرغ به موجب ایجاد و تولید بستر های نوآورانه در جهت رضایت مشتریان مفتخر به حضور در جمع شرکت های دانش بنیان است. این شرکت همچنین عضو زیست بوم شرکت های خلاق کشوری می باشد. که خود یک ویژگی منحصر به فرد نسبت به دیگر رقبای پرداخت یار می باشد.

خدمات و ویژگی های درگاه پرداخت نوینو پی

نوینو پی با داشتن بیشترین امکانات در پنل کاربری پذیرندگان خود تقریبا بهترین سامانه مدیریت پرداخت های پذیرندگان را در بین دیگر رقبا دارد. همانطور که میدانید این امکانات نوین است که شرکت های پرداخت یار را از یکدیگر متمایز می سازد. که این سامانه با بیشترین لیست خدمات و امکانات تقریبا جامع ترین بستر را برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی فراهم می کند.

درگاه بانکی مستقیم

داشتن یک درگاه  بانکی مستقیم و بدون واسطه همواره یکی از نیاز های اساسی کسب و کارهای آنلاین است. که از طریق نوینو به راحتی میتوان یک درگاه اختصاصی با نام و برند کسب و کار ایجاد کرد. لازم است بدانید برای دریافت نوع سرویس نیاز به مراجعه حضوری بانک ها نیست. تنها با داشتن یک سایت و دریافت اینماد و کد رهگیری میتوان درگاه مستقیم بانکی خود را ثبت کرد.

درگاه پرداخت نوینو

تسویه حساب بدون کارمزد

امروزه اکثر پلتفرم های پرداخت یار علاوه کارمزد دریلفتی بر روی تراکنش های درگاه پرداخت اینترنتی در هنگام تسویه حساب نیز کارمزدی را دریافت می کنند. اما NovinoPay بدون دریافت هیچ کارمزدی مبالغ را به حساب کاربران واریز می نماید. لازم است بدانید نوع تسویه در این پلتفرم به صورت های خودکار، زمانبندی شده و دستی صورت می پذیرد.

پرداخت از طریق لینک و بارکد

امکان پرداخت از طریق لینک نوینو با نام لینکینو آسان ترین روش دریافت مبالغ از مشتریان است. تنها با ایجاد لینک برای هر محصول یک QR code برای کاربر ایجاد میشود و که با اسکن آن مشتریان به صورت مستقیم به صفحه پرداخت هدایت می شوند. مزیت این سرویس استفاده و ایجاد تعداد نامحدود لینک یا بارکد پرداخت است.

پشتیبانی بسیار عالی

یکی از مهم ترین نیاز کاربران در هنگام انجام عملیات درگاه پرداخت اینترنتی نیاز پشتیبانی است. طبق بازخورد های بدست آمده از بازار یکی از دلایل مهم کوچ پذیرندگان از یک شرکت به شرکتی دیگر عدم پشتیبانی مناسب از طرف برخی ارائه دهندگان است. این نگرانی در نوینو پی وجود ندارد و کارشناسان پشتیبانی آن در هر زمان از شبانه روز به صورت تلفنی و تیکتینگ پاسخگوی نیاز های کاربران هستند.

درگاه پرداخت اینترنتی نوینو مناسب چه کسانی است؟

تقریبا تمامی کسب و کار های اینترنتی که نیازمند دریافت مبالغ از مشتریان خود می باشند می توانند از این خدمات استفاده نمایند. اگر هم شما هم یک کسب و کار آنلاین تازه تاسیس دارید قبل از ثبت نام میتوانید از مشاوره رایگان با کارشناسان استفاده نمایید. در ادامه به لیستی از این کسب و کار ها اشاره خواهیم کرد.

فروشگاه های اینترنتی:

تمامی فروشگاه های اینترنتی که محصولاتی در سایت خود عرضه میکنند و نیاز به دریافت هزینه محصولات خود دارند میتوانند از درگاه مستقیم نوینو استفاده نمایند. در ضمن تمامی افزونه و پلاگین های آماده برای این فروشگاه ها فراهم شده است که کاربران تنها با چند کلیک میتوانند فروشگاه اینترنتی خود را به درگاه متصل کنند.

سایت های خدماتی:

وب سایت های خدماتی که مشغول به ارائه هر نوع خدمات حضوری و مجازی هستند میتوانند هزینه های خود را از طریق نوینو پی با کمترین کارمزد دریافت نمایند. برای این نوع وب سایت ها هم پلاگین ها افزونه هایی تعبیه شده است که اتصال شما را تنها در چند گام ساده به سیستم پرداخت برقرار میکند.

لینک پرداخت شخصی

لینک پرداخت شبکه های اجتماعی:

تمامی کسب و کار هایی که در شبکه های اجتماعی فعالیت تجاری دارند می توانند با دریافت لینک پرداخت واریزی های خود را مدیریت کنند. این روش بهترین جایگزین روش کارت به کارت می باشد که از امنیت و اعتبار بالایی نیز برخوردار است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها