هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشـم، یکی از مراکز تجاری و تفریحی مهم در جزیره قشـم است که جذابیت‌های زیادی برای گردشگران و بازدیدکنندگان دارد. این مجموعه شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و توریستی، سینما و تعدادی از جاذبه‌های دیگر است. در نزدیکی این مرکز خرید هتل های زیادی مانند هتل آتامان، هتل آرتـا قـشم، هتل آدینه، هتل بوتیک ایرمان قـشم وجود دارد.

این هتل های نزدیک سیتی سنتر قـشم با امکانات و خدمات متنوعی که ارائه می‌دهند، اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مسافران خود فراهم می‌کنند. همچنین، موقعیت مکانی عالی آنها امکان دسترسی آسان به تمامی جاذبه‌های محلی را فراهم می‌کند. در این جدول لیستی از هتل های نزدیک به سیتی سنتر، به همراه آدرس، فاصله و قیمت آن وجود دارد که در هنگام رزرو هتل قشم ، می توانید با توجه به شرایط خود، یکی از آن‏ها را انتخاب کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که قـشم، فاقد حمل و نقل عمومی می باشد و شما برای رفت و آمد، ۳ گزینه پیش رو دارید: خودروی شخصی، تاکسی سرویس و یا اجاره ون.

نام هتل آدرس هتل فاصله هتل تا سیتی سنتر قـشم شروع قیمت در آبان ۱۴۰۲
هتل آتامان قـشم میدان امـام قلـی خان، بلوار گلستان ۴۸۱ متر ۲/۸۰۰/۰۰۰ تومـان
هتل آرتـا قـشم بلوار شهید بهشتی ۱/۵ کیلومتر ۲/۴۷۵/۰۰۰ تومـان
هتل آپارتمان آدینه قـشم چهارراه سـعدی، الهیه ۳ کیلومتر ۶۷۹/۰۰۰ تومـان
هتل دریتا قـشم بلوار خلیج فارس، روبه‌روی پارک زیتون ۱/۵ کیلومتر ۱/۷۰۰/۰۰۰ تومـان
هتل بوتیک ایرمان قـشم نخل زرین، خیابان پژوهش ۷۴۰ متر ۲/۹۰۰/۰۰۰ تومـان
هتل آرام قـشم بلوار ولیعصر، کوچه رضوان ۱/۵ کیلومتر ۹۰۰/۰۰۰ تومـان

هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم

هتل آتامان قـشم

هتل آتامان قـشم یکی از هتل‌های محبوب و مدرن در جزیره قـشم است و با فاصله ۴۸۱ متری از سیتی سنتر قرار دارد. مسافران نیز می توانند به راحتی این مسیر را پیاده طی کنند. این هتل با داشتن ۴ طبقه و تعداد ۵۸ واحد اقامتی، طراحی زیبا و معماری مدرن خود، به مسافران تجربه‌ اقامت راحتی را می‌دهد.

هتل آتامان دارای اتاق‌های تمیز و فضای باز شگفت‌انگیز است و هر اتاق دارای تلـویزیون، تهویه هوا، سرویس بهداشتی و دسترسی به اینـترنت بی‌سیم است. امکانات دیگر هتل شامل چندین رستوران با منوهای متنوع، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و سرو صبحانه رایگان است.

هتل آتامان قـشم دارای واحدهای اقامتی متنوعی است. این اتاق‌ها دارای تهویه هوا مناسب و خدمات ویژه هستند و انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از:

  1. اتاق دو تخته دبل (نمای پاسیو)
  2. اتاق دو تخته دبل
  3. اتاق دو تخته توئین
  4. اتاق سه تخته
  5. اتاق چهار تخته
  6. اتاق ویژه برای سه نفر
  7. سوئیت یک‌خوابه برای دو نفر
  8. سوئیت دو‌خوابه برای چهار نفر

همچنین برای افراد اضافی، سرویس اضافه به‌صورت کاناپه تخت شو وجود دارد.

شروع قیمت در آبان ۱۴۰۲ در هتل آتامان قـشم از ۲/۸۰۰/۰۰۰ تومــان است.

هتل آرتـا قـشم

هتل آرتا قشم یکی از هتل ‌های نزدیک سیتی سنتر قـشم با مسافت ۱/۵ کیلومتر است که در فروردین سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل چهار ستاره، دارای ۷ طبقه و تعداد ۴۸ اتاق و سوئیت است. هتل آرتـا در منطقه‌ای استراتژیک واقع شده است و به نقاط دیدنی جزیره مانند سواحل زیبای قـشم، بازار تجاری، فرودگاه قـشم، مراکز خرید مانند سیتی سنتر ۱ و ۲ و مرکز خرید ستاره و دسترسی راحتی دارد.

اتاق های این هتل شامل:

  • اتاق خانوادگی.
  • اتاق ماه عسل.
  • اتاق VIP.
  • یک تخته.
  • دوتخته دبل، توئین، رو به دریا.
  • اتاق های هافبرد و فولبرد.
  • اتاق های یک خوابه چهار نفره

تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به امکانات رفاهی از جمله اسپلیت، تلـوزیون، یخـچال، درب و پنجره‌هایی با قابلیت جلوگیری از انتقال صدا، و سایر امکانات لوکس.

هزینه رزرو هتل آرتـا قـشم در سال آبان ۱۴۰۲، از ۲,۴۷۵,۰۰۰ تومـان شروع می‌شود.

هتل آرتا قشم-min

هتل آپارتمان آدینه قـشم

هتل آپارتمان آدینه قـشم یکی از هتل ‌های نزدیک سیتی سنتر قـشم است و در فاصله دو کیلومتری از بازار پردیس و سه کیلومتری از بازار سیتی سنتر یکی از مراکز خرید مهم در قـشم، واقع شده است. شما می توانید با خودروی شخصی یا تاکسی این مسافت را طی کنید.

امکانات هتل آدینه شامل: رستوران، استخر، سالن ورزش، سرویس رزرو تور، پارکینگ رایگان و اینـترنت Wi-Fi رایگان است. اتاق‌های هتل ادینه قـشم با دکوراسیون مدرن و طراحی شیک به گونه ای طراحی شده اند که با تمام نیازهای مسافران مطابقت دارند.

اتاق‌های هتل آدینه شامل:

  • سوئیت یک خوابه دوتخته.
  • سوئیت یک خوابه سه تخته.
  • سوئیت دو خوابه چهارتخته.
  • سوئیت دوخوابه پنج تخته.

تمام سوئیت‌ها چشم اندازی رو به دریا دارند. سـاعت تحویل سوئیت‌ها ۲ ظهر و زمان تخلیه سوئیت‌ها نیز سـاعت ۱۲ ظهر است.

قیمت هتل آدینه قـشم در آبان ۱۴۰۲، از ۶۷۹/۰۰۰ تومـان شروع می‌شود.

هتل دریتا قـشم

هتل دریتا قـشم یکی از هتل هایی است در ۱/۵ کیلومتری سیتی سنتر قرار دارد.این هتل در ۸ طبقه احداث شده و دارای۶۲ اتاق با امکانات متنوع است. فاصله کوتاه تا فرودگاه بین‌المللی قـشم، آن را به گزینه‌ای مناسب برای اقامت تبدیل کرده است.

از طرفی موقعیت مکانی این هتل ۴ ستاره، به مسافران امکان دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس، پارک زیتون و مراکز خرید مهم جزیره را فراهم می‌آورد. اتاق‌های موجود در هتل دریتا قـشم شامل:

  1. اتاق دو تخته توئین.
  2. اتاق دو تخته دبل .
  3. اتاق سه تخته توئین.

رزرو هتل دریتا در آبان سال ۱۴۰۲ از ۱/۷۰۰/۰۰۰ تومـان شروع می‌شود.

هتل بوتیک ایرمان قـشم

هتل بوتیک ایرمان در خیابان پژوهش واقع شده و با فاصله ۷۴۰ متری جزو هتل های نزدیک سیتی سنتر قـشم به شمار می رود. این مجموعه از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را با داشتن ۵ طبقه و ۳۸ اتاق، آغاز کرد. این هتل ۴ ستاره به عنوان اولین بوتیک هتل در جزیره قـشم شناخته می شود.

انواع اتاق‌های هتل دریتا قـشم، عبارتند از:

  • سوئیت رویال یک خواب.
  • اتاق دبل اِکسکلوسیو.
  • اتاق دبل دلوکس.
  • اتاق دبل اکونومی.
  • اتاق دبل استاندارد.
  • اتاق تریپل.
  • اتاق توئین.

قیمت رزرو اتاق در آبان ۱۴۰۲ از ۲/۹۰۰/۰۰۰ تومـان شروع می‌شود.

هتل بوتیک ایرمان قشم-min

هتل آرام قـشم

یکی از هتل های نزدیک سیتی سنتر قـشم، هتل آرام است که در بلوار ولیعصر قرار دارد. این هتل که در ۱/۵ کیلومتری این بازار قرار دارد، در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد و به منظور بهبود کیفیت و راحتی مهمانان، در سال ۱۳۹۶ به بازسازی پرداخت. هتل سه ستاره آرام قـشم در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها و مراکز خرید قـشم قرار دارد. ساختمان آن نیز از ۴ طبقه و ۲۳ اتاق تشکیل شده است.

این هتل شامل اتاقهای:

  • دوتخته.
  • سه تخته.
  • سوئیت یک خوابه ۴ نفره.

رستوران این هتل در طبقه همکف با ظرفیت ۴۰ نفر واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد و ساعات سرو صبحانه از ۷:۳۰ تا ۹ صبح است. از دیگر امکانات این هتل که به عنوان یکی از اقتصادی ترین هتل ها شناخته می شود، می‌توان به کافی‌شاپ در لابی، ترانسفر فرودگاهی، روـم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه اتاق، خدمات بیدارباش و صندوق امانات اشاره کرد.

شروع قیمت در هتل آرام قـشم، در آبان ۱۴۰۲، از ۹۰۰/۰۰۰ تومـان است.

اقامت در هتل های نزدیک سیتی سنتر قـشم

هتل های نزدیک سیتی سنتر قـشم از موقعیت مکانی ایده‌آل بهره‌مند هستند. اقامت در این هتل‌ها به مسافران امکان دسترسی آسان به اماکن تفریحی، مراکز خرید و سواحل زیبای قـشم را می‎دهند. با امکانات رفاهی مناسب و خدمات با کیفیت، مسافران اقامتی لذت‎بخش را تجربه می‎کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها