تخفیف ویژه تور کربلا از تهران

تخفیف ویژه تور کربلا از تهران

همه ساله شیعیان زیادی به عتبات عالیات مشرف می‌شوند که در این میان سهم کاروان‌ های اعزامی از تهران بیشتر از سایر شهر‌های ایران است. در این مطلب از جزئیات تور‌هایی خواهیم گفت که سازمان حج و زیارت برگزار می‌کند و به معرفی تور کربلا از تهران می‌پردازیم. تور‌هایی که به‌ صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شوند و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

تور‌های حج و زیارت چه ویژگی‌هایی دارند؟

سازمان حج و زیارت نسبت به کاروان ‌های آزاد بر مزیت‌ های فراوانی دارد. در طول سفر، همیشه یک مدیر و مداح مجرب همراه شماست تا مدیریت برنامه‌ های سفر آسان‌ شود. مسئولیت درمان پس از حادثه یا بیماری برعهده سازمان حج و زیارت است. از این رو، اگر در حین سفر و حتی ۲ روز قبل و بعد آن، دچار بیمار شدید، هزینه درمان شما براساس بیمه مسافرتی‌ که دارید، رایگان خواهد بود.

زیارت دوره دیگر برنامه تور‌های حج و زیارت است که برای راحتی زائران در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر، شما برای بازدید از مکان‌های زیارتی کربلا، با کاروان همراه خواهید شد و نگرانی بابت هزینه حمل و نقل و عدم آشنایی با اماکن مذهبی آن نخواهید داشت. از جمله این زیارتگاه‌ ها، می‌توان به مسجد سهله، مسجد کوفه، آرامگاه میثم تمار، آرامگاه طفلان مسلم، تل زینبیه و کف العباس اشاره کرد.

همچنین قیمت تور‌های حج و زیارت به نسبت امکاناتی که ارائه می‌دهد، معقول و مناسب است. از سویی، هتل ‌های اسکان استاندارد و با‌کیفیتی را در اختیار زائران قرار می‌دهند و تمامی وعده‌ های غذایی در عراق را در آشپزخانه مرکزی سازمان حج و زیارت طبخ می‌کنند و در هتل ‌های اسکان مسافران سرو می‌کنند. علاوه بر این، وعده‌های غذایی در طی مسیر نیز تأمین می‌شود.

تور کربلا زمینی از تهران چگونه برگزار می‌شود؟

این نوع تور‌ها، از پرطرفدارترین تورهای کربلا هستند؛ چرا که از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند و در عین حال، امکانات مطلوبی را در اختیار زائران قرار می‌دهند. این تور‌ها معمولاً مرز مهران را برای عبور خود انتخاب می‌کنند و در ۶ یا ۷ شب برگزار می‌شود. ۳ شب در نجف و ۳ شب در کربلا اقامت دارید. در تور‌های ۷ شبی نیز یک شب در کاظمین اسکان خواهید داشت. همچنین در تور‌های کربلا به زیارت حرم عسکرین و حرم کاظمین مشرف می‌شوید.

قیمت تور زمینی کربلا از تهران از ۵ میلیون و ۷۹۲هزار تومان آغاز می‌شود و بسته به تعداد روز‌های اقامت و هتل‌ های اسکان شما، تا حدود ۸ میلیون تومان ادامه پیدا می‌کند.

راحت و لوکس مثل تور کربلا هوایی از تهران

تور‌های هوایی کربلا از تهران، برنامه‌ مشابهی با تور‌های زمینی در کشور عراق دارند؛ اما معمولاً در ۷ شب برگزار می‌شوند. پرواز‌ها از مبدأ فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد بغداد یا نجف عازم می‌شوند.

کاروان ‌های هوایی، معمولاً هتل‌ های اسکان درجه بالاتری نسبت به کاروان‌ های زمینی دارند؛ البته از آن طرف، قیمت این تور‌ها به مراتب بالاتر از تور‌های زمینی است؛ شروع قیمتی تور هوایی کربلا از ۱۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان است و بسته به شرایط مختلف تا ۳ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا می‌کند.

هتل‌ محل اقامت زائران در عراق

شهر‌های زیارتی عراق، هتل های زیادی را برای اسکان جمعیت عظیم زائران ایجاد کرده‌اند. در این میان، سازمان حج و زیارت، بسیاری از این هتل‌ها را برای اسکان کاروان‌ های حج و زیارتی، در نظر گرفته است. این هتل‌ ها در سه سطح الف، ب و ج طبقه‌بندی می‌شود. هتل کورال کربلا، هتل امپراطور کربلا، هتل ابراج الشرق کربلا، هتل ارورک نجف، هتل یاقوت نجف، هتل قصرالملوک نجف، هتل قصرالکاظمیه کاظمین،هتل سراج المنیر کاظمین و هتل فضوه الشیخ کاظمین نیز از بهترین هتل های عراق در شهر‌های زیارتی آن به شمار می‌رود.

امکانات و مزیت تورهای کربلا از تهران چیست؟

تهران با توجه به این که متقاضیان زیادی برای سفر دارد، تخفیف ‌های بیشتری بر روی تور‌های‌ کربلا از این مبدأ، اعمال می‌شود. مثلاً بعضی تور‌های کربلا هوایی و زمینی از تهران، قیمتی مشابه و حتی کمتر از تور‌های کربلا از مقصد استان‌های غربی ایران دارند.

از سویی دیگر، با توجه به حجم بالای مسافرانی که از تهران اعزام می‌شوند، روال تشرف زائران با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد؛ دفاتر زیارتی و مدیران کاروان‌ها نیز تجربه بیشتری در هماهنگی و اعزام زائران به عتبات عالیات دارند.

رسم زیارت و رزرو تور‌های سازمان حجی

سایت رسم زیارت به عنوان تنها سامانه رزرو آنلاین تور‌های کربلا رسم زیارت، انواع تور‌های این سازمان از مبدأ تهران در ایام مختلف سال را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جهت مشاهده و رزرو تور‌ کربلا از تهران، به آدرس ziarat.co مراجعه کنید. همچنین در صورتی که می‌خواهید بدون تور سفر کنید، می‌توانید رزرو هتل نجف و کربلا خود را از طریق رسم زیارت انجام دهید.

ارتباط تلفنی با کارشناسان رسم زیارت جهت مشاوره و رزرو: ۰۲۱۴۳۰۰۰۱۰۹

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها