معرفی ۱۰ نرم افزار ارشیو اسناد رایگان + لینک دانلود + مقایسه

در این مقاله به بررسی و معرفی لیست ۱۰ نرم افزار ارشیو اسناد رایگان پرطرفدار در سازمان‌ها می‌پردازیم. محصولاتی که در این لیست قرار دارند، نسخه رایگان نرم افزارها را معرفی می‌کنند و مانند بیشتر نسخه‌های رایگان، در کنار مزایای بسیار، محدودیت‌هایی برای استفاده آنها از لحاظ زمان یا ویژگی‌ها وجود دارد که در توضیح هرکدام ذکر می‌کنیم.

نرم افزار ارشیو اسناد رایگان

با ما تا اخر این نوشته از سری مقالات سیستم مدیریت اطلاعات همراه باشید.

Commvault Backup & Recovery

نرم افزار Commvault Backup & Recovery با بکاپ‌گیری و پشتیبان گیری کامل از اسناد، بازیابی مطمئن مدارک را ممکن می‌نماید. این نرم افزار این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که حجم بالای اسناد را به صورت ابری و بهینه‌سازی شده، ذخیره نمایید. همچنین امکان در دسترس بودن اطلاعات، حتی با وجود ذخیره غیرمتمرکز در چندین ابر و اطمینان از امنیت بالای اسناد از دیگر قابلیت های نرم افزار پشتیبان گیری و بازیابی کاموالت است.

سادگی فرایند پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات در Commvault Backup & Recovery به شما امکان می‌دهد تمام داده‌ها و اسناد کاری خود در ابر، ماشین‌های مجازی، کانتینرها، برنامه‌های کاربردی، پایگاه‌های اطلاعاتی را از یک پلتفرم مدیریت کنید.

Page Freezer

نرم افزار Page Freezer با بایگانی و دسته بندی اتوماتیک وب‌سایت‌‌ها، اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی، پیام‌های متنی تلفن همراه و ثبت فرایندهای همکاری سازمانی در داشبوردهای آنلاین، فرایندهای انطباق اسناد و یا بررسی بایگانی را برای کارمندان آسان‌تر کرده است.

نرم افزار Page Freezer به رفع چالش‌های تجاری مهم زیر کمک می‌کند:

– هماهنگی با قسمت مالی

–  پیدا کردن و جستجوی اسناد لکترونیک و آمادگی برای دادرسی

– نظارتبر ثبت و دسته بندی مدارک و جلوگیری از حذف اطلاعات

– مطابقت با GDPR و CCPA

– زمان‌بندی حفظ و نگهداری قانونی ارشیو

– امنیت اطلاعات آنلاین

– حاکمیت اطلاعات آنلاین اطلاعات

G2 Deals

 با خرید نرم افزار G2 Deals، از امکانات یک نرم افزار بایگانی اسناد هوشمند و ارزان بهره ببرید. نرم افزار ارشیو اسناد G2 Deals در موارد زیر می‌تواند به شما کمک کند:

به آسانی با سایر نرم‌افزارهای تحت نظارت و قابل اعتماد متصل شوید.

سفارش نرم افزار مورد نظر خود را تا حدودی داشته باشید.

Zix Information Archiving

نرم افزار بایگانی اطلاعات Zix برای آرشیو یکپارچه اطلاعات، برقراری ارتباطات ساده و افزایش کارایی، قابلیت‌های زیادی دارد.

سیستم بایگانی Zix، حفظ امنیت و محرمانگی اسناد درانواع ارتباطات دیجیتال، انطباق اسناد و کشف مدارک الکترونیکی را آسان‌‌تر می‌کند و با رسانه‌های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی مانند نرم افزارهای مایکروسافت هماهنگ است.

با تنظیم‌ خط‌مشی‌ها در این سیستم بایگانی اسناد، این دسترسی برای کاربران ایجاد می‌شود که کنترل کنند کدام پیام‌ها و برای چه مدت بایگانی، طبقه‌بندی شوند.

با نرم افزار ارشیو Zix ، ارسال و ارتباط پیام‌ها راحت‌تر می‌گردد.

ارزیابی، بررسی و مدیریت مدارک و پرونده‌ها سریع‌تر خواهد بود.

سیستم ارشیو اسناد رایگان

نرم افزار Cryoserver

نرم افزار بایگانی Cryoserver از سال ۲۰۰۳ در انگلستان راه اندازی شده و در حال حاضر در بیشتر از ۲۸ کشور در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نرم افزار شامل پایگاه داده‌ای است که با پوشش تمامی قسمت‌های سازمان‌ها از جمله بخش مالی، به سازمان های صنعتی و دولتی خدمت می‌کند. فناوری به کار رفته در آرشیو ایمیل در نرم افزار Cryoserver، از پیشگامان آرشیو ایمیل هستند.

 با سالها تجربه، سرمایه‌گذاری و توسعه، فناوری‌های تولید و پیاده سازی کرایوسورور، بسیار پیچیده است که ایمنی بالا را با رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده ارائه می‌دهد. این نرم افزار ارشیو، امکان آرشیو تخصصی را مهیا می‌کند که همه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

نرم افزار بایگانی رایگان Cryoserver به عنوان یک سیستم مبتنی بر ابر ارائه می‌شود. این نرم افزار ارشیو اسناد رایگان به سازمان‌ها و افراد کمک می‌کند تا اسناد و مدارک یا ایمیل‌ها را در یک پایگاه امن در چند ثانیه پیدا کنند.

Jatheon Enterprise Data Archiving Solution

با نرم افزار بایگانی Jatheon، ذخیره، دسترسی، جستجو و تولید اطلاعات و ایجاد ارتباط بین داده‌های ساختاریافته برای سازمان‎‌ها راحت‌تر می‌گردد. انطباق مدارک و کشف اسناد در این نرم افزار بسیار تسهیل گردیده است.

با Jatheon، سازمان‌ها می‌توانند اطلاعات را از منابع مختلف (ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های چت، تلفن و … ) جمع‌آوری کرده و دسته بندی و نگهداری آن‌ها را خودکار کنند.

GFI Archiver

نرم افزار GFI یک راه‌حل نرم‌افزاری برای بایگانی و جستجوی ایمیل‌ها، ورودی‌های تقویم، پیوست‌ها و سایر ارتباطات دیجیتالی است. نرم افزار Archiver GFI علاوه بر بایگانی اسناد، انطباق با مقررات و رعایت سایر الزامات قانونی را بررسی می نماید. نرم افزار GFI Archiver به طور خودکار تمام ایمیل‌ها و فایل‌های شرکت را به صورت متمرکز و امن ذخیره می‌کند که با سرعت بالاتر می‌توانید به آن دستیابی داشته باشید و به راحتی جستجو کنید.

با نرم افزار بایگانی رایگان GFI، شما قادر خواهید بود:

  • ایمیل‌ها و فایل‌ها را مدیریت و بایگانی کنید.
  • دسترسی آسان به تاریخچه الکترونیکی خود داشته باشید و جستجو کنید.
  • عملکرد ایمیل را بهبود بخشید و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

ArchiveSocial

نرم افزار ArchiveSocial وظیفه حفاظت از اسناد و انطباق با سوابق و تاریخچه اطلاعات را بر عهده داشته و با کاستن هزینه‌های مرتبط با مدیریت اسناد، به درخواست‌های جستجو و دسترسی به سوابق پاسخ می‌دهد.

با ArchiveSocial، هزاران نهاد دولتی، سازمان‌های مجری قانون و سازمان‌های آموزشی می‌توانند به صورت آنلاین و شفاف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

Archiware P5 Archive

نرم افزار ارشیو اسناد P5 Archive، اطلاعات را از فضای ذخیره‌سازی آنلاین به دیسک، محیط ابر یا نوار بایگانی منتقل می‌کند. بایگانی و ارشیو اسناد می‌تواند دستی یا خودکار باشد و گزینه پیش‌نمایش یا پراکسی و ابرداده را برای ایجاد کاتالوگ بایگانی برای بازیابی ساده کاربر ارائه دهند. زمان بایگانی کردن در نوار LTO، این نرم افزار ویژگی شبیه سازی دو مجموعه نوار یکسان را ایجاد می‌کند تا ذخیره‌سازی خارج از سایت آسان گردد.

موازی سازی درایوها حداکثر توان عملیاتی را فراهم می‌کند. افزونه P5 Companion امکان بایگانی و بازیابی را با کشیدن و رها کردن می‌دهد. فایل‌های کوچک برای بازیابی آسان در محل اصلی باقی می‌مانند و با دوبار کلیک کردن، پیش‌نمایش و ابراطلاعات را ارائه می‌دهند. P5 Archive بخشی از پلتفرم نرم افزار P5 است که از چهار ماژول تشکیل شده است:

 P5 Synchronize  : برای کشف تکرار داده‌ها

 P5 Backup برای پشتیبان گیری از سرور

P5 Backup2Go  برای پشتیبان گیری نقطه پایانی

 و P5 Archive برای انتقال داده ها.

Archiware P5 بر روی سیستم عامل Mac، Windows، Linux، QNAP، Synology، FreeNAS/TrueNAS، NetGear اجرا می‌شود و تقریباً با هر سخت‌افزار ذخیره‌سازی موجود در بازار، از جمله همه‌ی درایوها و کتابخانه‌های نوار LTO سازگار است.

Free document archive software

نرم افزار ArcTitan              

نرم افزار بایگانی ایمیل ArcTitan یک محصول آرشیو ایمیل است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ایمیل‌های تجاری شما را به صورت امن بایگانی کنند و به آسانی این ایمیل‌های آرشیو شده را بازیابی کنند. سازگاری بالا، سریع، ایمن و  ۳۶۵ روز سال، هرگز ایمیل مهم تجاری دیگری را از دست نمی‌دهید. هر ایمیل بایگانی شده را در چند ثانیه پیدا و بازیابی کنید. دسترسی ساده و استفاده راحت مدیران و کاربران نهایی با پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط افراد مسلط به محصول انجام می‌پذیرد.

از امروز شروع به صرفه جویی در حجم و فضای ذخیره سازی ایمیل کنید

قابلیت ایمن و دائمی: همه ایمیل‌ها در حین حمل و نقل و در زمان ذخیره رمزگذاری می‌شوند. محافظت کامل از کسب و کار شما در برابر از دست دادن داده‌ها صورت می‌پذیرد.

– صرفه‌جویی عظیم در هزینه و زمان جستجو و بازیابی سریع به عنوان یک ابزار جستجوی قدرتمند.

– قابلیت پاسخگویی و نظارت عملکرد بیش از ۲۰۰ ایمیل در ثانیه را از سرور ایمیل خود خواهید داشت.

– ایمیل‌ها به سرعت و بلافاصله بایگانی شده و قابل بازیابی هستند. زمان و هزینه را کاهش می‌دهد. یک آرشیو ایمیل ساده برای استفاده ArcTitan برای بهینه‌سازی و بهبود توانایی یافتن چیزهای مهم در صورت نیاز طراحی شده است.

Zasio’s Versatile Retention

نرم افزار Zasio’s Versatile Retention با حفظ همه جانبه بودن راهکارهای خود، مدیریت برنامه و تحقیق را راحت‌تر نموده و به کسب و کار امکان کنترل کامل بر برنامه آرشیو اسناد را می‌دهد. این برنامه شامل بیش از ۱۱۵۰۰۰ اسناد نگهداری شده از سوابق فدرال و ایالتی ایالات متحده است که سابقه تحقیقاتی جهانی در ۱۳۰ کشور دارد.

نرم افزار  Zasio’s Versatile Retention مقیاس پذیر بوده و هر ابزاری که برای یک کاربر یا هزاران کاربر در چندین بخش نیاز باشد می‌تواند در دسترس کاربر قرار دهد.

با مدلSaaS این نرم افزار، در هر مکان و هر زمان می‌تواند به همه مدارک دسترسی داشته باشد. برای این کار هیچ نرم افزاری برای نصب، هیچ سروری برای مدیریت و هیچ به روز رسانی برای اعمال نیاز نیست و تنها چیزی که نیاز است یک مرورگر وب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به لینک دانلود، لیست نرم افزار بایگانی اسناد رایگان را می‌توانید از لیست زیر دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود نرم افزار بایگانی اسناد رایگان 

خلاصه : اگر می‌خواهید محصولات و ویژگی‌های منحصر بفرد هر مدل از سیستم‌های ارشیو اسناد را بررسی کنید، در این مقاله انواع نرم‌افزار های بایگانی اطلاعات سازمانی از نقطه نظرهای مختلف با هم مقایسه می‌گردند و به این طریق می‌توانید مطمئن شوید کدام نرم افزار ارشیو اسناد مناسب شما خواهد بود.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
حسابدار

بسیار عالی