برای بهبود یا جلوگیری جوش صورت از چه محصولاتی استفاده کنیم؟

تحت هر نوع عاملی ممکن است روی صورت جوش و آکنه ظاهر شود که مسلماً برای بسیاری از شما ناخوشایند است و در آن حالت به جای پیدا کردن علت، به دنبال راه درمان و از بین بردن جوش ها می روید، اما پیشنهاد من به شما این است، با رعایت برخی موارد می‌توانید هم از ایجاد جوش جلوگیری و هم به سلامت هر چه بیشتر خود کمک کنید و با استفاده از برخی محصولات مراقب پوستی مانند شوینده ها و سرم های ضد جوش از ایجاد آکنه پیشگیری کنید که در ادامه به بررسی دقیق تر و معرفی انواع ژل شستشو، سرم، تونر و اسکراب لایه بردار می پردازیم:

برای بهبود یا جلوگیری جوش صورت از چه محصولاتی استفاده کنیم؟

ژل شستشوی عمقی صورت نوتروژینا مناسب پوست چرب

این محصول مناسب پوست چرب می باشد و از عصاره های آلوئه ورا و لیمو ویتامین های Aو C برخوردار است، بافت سبکی دارد و فاقد چربی می باشد، ژل شستشوی عمقی صورت نوتروژینا مناسب پوست چرب به طور کاملاً عمیق و مناسب پوست را پاکسازی می کند و مناسب پوست های چرب و جوش دار می باشد و میزان ترشح چربی را تنظیم و کنترل می کند و به هیچ عنوان موجب خشکی پوست نمی شود، البته ناگفته نماند این ژل شستشو از براقیت و سموم پوست می کاهد و مانع ایجاد جوش در صورت می شود.

ژل شستشو صورت ضد جوش مدل Sivilce Karsiti نوتروژینا

این محصول به پیشگیری از ایجاد جوش و آکنه بسیار کمک می کند، از خاصیت ضد التهابی و ضد باکتری برخوردار می باشد و سلول های مرده و باکتری های سطح پوست و جوش های زیر پوستی، سر سیاه، سر سفید و قرمز از بین می برد، با توجه به فرمولاسیون ملایمی که دارد استفاده روزانه از این ژل مشکلی ایجاد نمی کند بدون آن که احساس خشکی و کشیدگی روی پوست ایجاد کند.

ژل شستشو صورت ضد جوش باله آ

این ژل شستشو تمام آلودگی ها، ناخالصی ها و سبوم اضافی از بین می برد، دارای سالیسیلیک اسید، زینک و بیزابولول می باشد، هیچ گونه چربی در آن وجود ندارد و کاملاً گیاهی می باشد، ژل شستشو صورت ضد جوش باله آ جوش های صورت را درمان می کند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری و پیشگیری می کند.

ضد جوش نوتروژینا

ژل ضد جوش و آکنه نوتروژینا

این ژل شستشو موجب از بین رفتن قرمزی، التهابات پوستی و جوش های صورت می شود و تمام منافذ پوست را کوچک می کند و کاملاً مناسب پوست های مستعد جوش می باشد و از ایجاد جوش پیشگیری می کند.

سرم لایه بردار پیلینگ سلوشن اوردینری

این سرم مؤثر در لایه برداری و روشن کنندگی پوست می باشد، با لایه برداری قوی خود تمامی لک ها، تیرگی، آسیب های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی، پیری زودرس، جوش های صورت و… را از بین می برد، از این محصول هر فردی با هر نوع پوستی به خصوص پوست مختلط تا چرب می تواند استفاده کند هیچ گونه پارابن، سولفات، گلوتن و هیدروکینون در این سرم نمی باشد و مانع ایجاد دوباره آکنه می شود.

سرم نیاسینامید ۱۰% + زینک ۱% اوردینری ضد جوش

در کنترل چربی پوست و کاهش باکتری های سطح و منافذ باز پوست بسیار مؤثر است و موجب جلوگیری، پیشگیری و از بین رفتن التهاب و جوش می شود، هیچ گونه چربی در محصول سرم نیاسینامید ۱۰% + زینک ۱% اوردینری ضد جوش وجود ندارد و به پاکسازی پوست و درمان قرمزی و التهاب پوست بسیار کمک می کند و به علت ضد پیری و ویتامین های نیاسینامید و زینک، موجب محو ناهمواری های پوست را و یکدستی پوست صورت می شود.

سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری ضد جوش

تونر پاک کننده و آبرسان زردچوبه نوتروژینا ۱۲۵ میل

این محصول موجب تسکین و از بین رفتن جوش های صورت می شود، حاوی زردچوبه می باشد و پوست را آبرسانی و مرطوب و چربی و PH پوست را کنترل می کند.

اسکراب سم زدا و پاک کننده منافذ سیمپل

می توانید به طور روزانه  از این محصول استفاده کنید، تمام ناخالصی ها، آلودگی ها و چربی ها را پاک می کند و هیچ گونه مواد شیمیایی، الکل، عطر، روغن های معدنی و پارابن، سالیسیلیک اسید ندارد، موجب جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه می شود و سلول های پوست را بازسازی می کند.

ژل پاک کننده اسکراب لوفا پریم ۱۷۵میل

از دو کاربرد شویندگی و لایه برداری برخوردار است و تمام سلول های مرده روی پوست را محو می کند و از ایجاد جوش جلوگیری می کند و کاملاً ضد التهاب و تسکین دهنده پوست می باشد.

اسکراب نوتروژینا ضد جوش سر سیاه

این محصول ضد جوش سر سیاه برای استفاده پوست های مستعد آکنه مناسب می باشد و موجب کنترل ترشح چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش می شود.

همیشه در نظر داشته باشید قبل از شروع هر نوع درمانی و استفاده از محلول ها و شوینده های صورت، از عواملی که موجب ایجاد جوش می شوند دوری کنید و در صورت تمایل به خرید محصولات بالا، می توانید آن ها را با بهترین و مناسب ترین قیمت از فروشگاه آرایش تاپ خریداری کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها