معرفی سه تا از بهترین هتل های تهران

افراد معمولا با توجه به خدمات و امکانات یک هتل به آنها امتیاز می‌دهند. این مورد را می‌توانید در وب‌سایت‌های رزرو این اقامت‌گاه‌ها ببینید. همچنین تعداد ستاره‌های هتل نیز نشان‌دهنده کیفیت خدمات آن هستند. در ادامه با ویژگی‌های این اقامت‌گاه‌ها آشنا می‌‌شویم و به‌معرفی ۳ تا از بهترین‌های هتل های تهران می‌پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی سه تا از بهترین هتل های تهران

اگر قصد سفر به تهران و دیدن جاذبه‌های گردشگری فراوان این شهر را دارید حداقل باید سه تا از بهترین هتل های تهران را بشناسید تا با انتخاب یکی از آنها اقامتی آسان و راحت داشته باشید.

با توجه به فراوانی تعداد گردشگرانی که سالانه به تهران سفر می‌کنند هتل‌های مختلفی نیز در این شهر ساخته شده و هر کدام با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه مشخصی برای اتاق‌های خود در نظر گرفته‌اند.

افراد معمولا با توجه به خدمات و امکانات یک هتل به آنها امتیاز می‌دهند. این مورد را می‌توانید در وب‌سایت‌های رزرو این اقامت‌گاه‌ها ببینید. همچنین تعداد ستاره‌های هتل نیز نشان‌دهنده کیفیت خدمات آن هستند. در ادامه با ویژگی‌های این اقامت‌گاه‌ها آشنا می‌‌شویم و به‌معرفی ۳ تا از بهترین‌های آنها می‌پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

وقتی نام اقامت‌گاهی را در لیست۳ تا از بهترین هتل های تهران را می‌آوریم قطعا این مجموعه باید از امکانات خوب و کاملی برخوردار باشد. تنوع بالا در اتاق‌ها برای داشتن حق انتخاب، خدمات رفاهی، رستوران، کافه، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه، سالن‌های برگزاری مراسمات مختلف و وجود انواع فروشگاه‌ از مواردی هستند که نشان می‌دهند هتل برای سکونت کاملا مناسب است.

در کنار تمام خدماتی که نام بردیم هتل باید از نیروی خدمه وظیفه‌شناسی نیز برخوردار باشد و نظافت اتاق‌ها، سالن و لابی در شرایط مختلف انجام شود. نحوه برخورد نیروهای هتل نیز از ویژگی‌های مثبت آن به‌شمار می‌آید.

البته حین بررسی خدمات و امکانات هتل، حتما به تعداد ستاره‌ها و هزینه‌ای که برای یک شب اقامت دریافت می‌کند نیز توجه کنید. شما نباید از یک هتل ۲ ستاره انتظار خدمات کامل داشته باشید.

از آنجایی که هتل‌های بسیاری در تهران تاسیس شده، شناخت حداقل ۳ تا از بهترین‌های این اقامت‌گاه‌ها پیش از سفر به این شهر لازم است. این ۳ هتل را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل پارسیان آزادی تهران

در بین لیست۳ تا از بهترین هتل های تهران نام هتل پارسیان آزادی با ۵ ستاره همیشه می‌درخشد. ساختمان این مجموعه دارای ۲۵ طبقه است و با انتخاب اتاق در طبقات بالا می‌توانید تهران را از نمایی بسیار زیبا ببینید.

هتل پارسیان آزادی تهران خدمات بسیار زیادی به افراد ارائه می‌دهد تا تجربه اقامتی راحت و لوکس در تهران به‌دست بیاورند و درصورت مراجعه مجدد به این شهر، بازهم هتل پارسیان را انتخاب کنند.

در ساختمان این مجموعه ۸ مدل اتاق وجود دارد که از آنها می‌توان به اتاق‌های تک‌نفره، دبل (۲ نفره با یک تخت)، توئین (۲ نفره با ۲ تخت)، اتاق معلولین، اتاق جونیور و رویال دوبلکس اشاره کرد.

در این مجموعه همچنین ۸ سالن‌ مختلف وجود دارد تا افراد بتوانند جشن‌ عروسی لاکچری خود را در آنجا برگزار کنند. این سالن‌ها همچنین برای برگزاری نشست‌های خبری، اجلاس‌های بین‌المللی و ضیافت‌های دیپلماتیک مناسب هستند.

از امکانات ورزشی و رفاهی هتل پارسیان آزادی تهران می‌توان به سونای خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر، سالن بدن‌سازی، بخش ماساژ و اتاق کمک‌های اولیه اشاره کرد.

 همچنین در ساختمان این مجموعه ۴ رستوران به نام‌های سرو، پارمین، پارسه و رستوران ژاپنی کنزو تاسیس شده است. پس اگر در بین ۳ تا از بهترین هتل های تهران، پارسیان آزادی را رزرو کردید می‌توانید هر روز را با طعمی جدید و لذیذ از غذاهای متنوع و خوش‌مزه سپری کنید.

هتل پارسیان استقلال تهران

وقتی بخواهیم ۳ تا از بهترین هتل های تهران را بررسی کنیم قطعا باید از هتل استقلال پارسیان که بیشترین مساحت را در بین سازه‌ها و اقامت‌گاه‌های ساخته‌شده توسط شرکت پارسیان دارد نام ببریم.

هتل پارسیان استقلال تهران که در گذشته با نام هیلتون شناخته می‌شد در مساحتی ۷۰ هزارمتری ساخته شده و با داشتن ۲ برج شرقی و غربی به یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های ایران تبدل شده است.

برج غربی این هتل شامل ۵۶ اتاق تک‌نفره، ۱۷۵ اتاق ۲ نفره، ۲۸ سوئیت کوچک و ۲ سوئیت بزرگ بوده و در برج شرقی نیز با ۱۱۴ اتاق تک‌نفره، ۱۵۹ اتاق ۲ نفره، ۱۵ سوئیت کوچک و ۳ سوئیت بزرگ روبه‌رو می‌شویم.

هتل پارسیان استقلال از آنجایی در بین۳ تا از بهترین هتل های تهران قرار گرفته که در آن تنوع بالایی از اتاق‌ها با خدمات مختلف وجود دارد. همچنین تعداد رستوران‌های مختلف با منوی غذاهای ایرانی و بین‌المللی در این ساختمان به شما در انتخاب غذاهای لذیذ کمک می‌کند.

لازم به ذکر است سالن دریای نور که دارای معماری جذابی است و یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های بدون ستون در ایران به‌شمار می‌آید نیز در این هتل قرار دارد و با امکانات صوتی و تصویری بی‌نظیر خود، می‌تواند بهترین مکان برای برگزاری ضیافت و میهمانی‌های مختلف باشد.

کلوپ ورزشی، زمین تنیس، استخر، سونا، انواع فروشگاه، خشک‌شویی، شعبه بانک سینا، طلافروشی، نمایشگاه صنایع دستی، آرایشگاه مردانه، خدمات فیلم‌برداری و صرافی تنها بخشی از خدمات هتل پارسیان استقلال تهران به‌شمار می‌آیند. اگر اقامتی لوکس و جذاب می‌خواهید این هتل را از یاد نبرید.

2

هتل رمیس تهران

در پایان لیست۳ تا از بهترین هتل های تهران به هتل رمیس که در گذشته با نام ایبیس شناخته می‌شد می‌رسیم. ویژگی‌ مهم این اقامت‌گاه نزدیکی آن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است.

افرادی که نیاز به اقامت پیش از پرواز دارند و می‌خواهند به هتل نزدیک باشند بهتر است هتل رمیس را انتخاب کنند. البته سکونت کوتاه‌مدت در این اقامت‌گاه برای سفرهای تفریحی و کاری نیز گزینه بسیار مناسبی است.

هتل رمیس تهران در ۷ طبقه با ۱۹۶ اتاق ساخته شده و از امکانات آن می‌توان به کافی‌شاپ، دستگاه خودپرداز، روم سرویس، صندوق امانات، سالن آمفی‌تئاتر، امکانات برای معلولین و تاکسی سرویس اشاره کرد. این اقامت‌گاه دسترسی مناسبی به وسایل نقلیه دارد و برای رفتن به مرکز شهر از این موقعیت، باید حداقل ۴۵ دقیقه در خودرو یا اتوبوس باشید.

جمع‌بندی

اگر بخواهیم۳ تا از بهترین هتل های تهران را معرفی کنیم باید از هتل پارسیان آزادی تهران، هتل پارسیان استقلال تهران و هتل رمیس تهران نام برد. دلیل معرفی این ۳ اقامت‌گاه امکاناتی است که برای مسافران در نظر گرفته‌اند.

هر هتل برای اینکه به‌عنوان مجموعه‌ای برتر در یک شهر شناخته شود باید امکانات کاملی به مسافران ارائه دهد. از این خدمات می‌توان به وجود رستوران، کافه، استخر، سونا، جکوزی، اتاق‌های متنوع، سوئیت، سالن‌های کاربردی، فروشگاه، نمایشگاه، خودپرداز، امکانات برای معلولین و خدمات ورزشی اشاره کرد. برای رزرو این اقامت‌گاه‌ها با مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید به سایت رزو آنلاین هتل رهی نو مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها