اجاره آپارتمان مبله، سرویس ویژه GoToSafar در نوروز ۱۴۰۳

کشور ترکیه در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان، بویژه در فصل‌ها و روزهای خاصی مانند نوروز شده است، از این رو، دریافت خدمات لازم در این رابطه موضوع مهمی برای هموطنان می‌باشد. در همین راستا، مجموعه GoToSafar، علاوه بر ارائه انواع خدمات مسافرتی در ترکیه، امسال سرویس ویژه خود را تحت عنوان، اجاره خانه مبله، ویلا و آپارتمان مبله برای افزایش رفاه حال مسافران، رونمایی کرده است.

انتخاب آگاهانه محل اقامت در ترکیه

تاثیر انتخاب درست اقامتگاه در کیفیت سفر و هزینه های سفر، اهمیت بسیاری داشته و جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران شناخته می‌شود. از این رو، اجاره روزانه خانه مبله در ترکیه می‌تواند یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای مسافرین باشد؛ چراکه خانه یا آپارتمان مبله، همگی با امکانات کامل ارائه شده و همانند هتل‌ها، به‌صورت روزانه نظافت می‌شوند.

از مزایای اجاره آپارتمان‌های مبله، می‌توان به در اختیار داشتن حریم خصوصی و امکانات رفاهی بیشتر اشاره کرد که شامل چنین امتیازاتی هستند: آشپزخانه مجهز، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، فر، سشوار، اتو، اتاق‌های متعدد و بزرگ و غیره؛ تمامی این امکانات سبب حذف هزینه‌های جانبی نظیر هزینه خشک‌شویی و رستوران شده و در نتیجه هزینه نهایی سفر را کاهش می‌دهد.

به بیان دیگر، اجاره روزانه یا هفتگی چنین خانه‌هایی در استانبول به دلیل ویژگی‌ها و امکانات ارائه شده، علاوه بر اینکه درست همانند هتل‌های لوکس و ۵ ستاره می‌باشند، مزایای دیگری نیز دارند که موجب محبوبیت آنها شده‌اند؛ از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • گستردگی آنها در تمامی شهرهای ترکیه (بویژه مناطق محبوب شهرها)
  • تنوع این قبیل خانه‌ها (آپارتمان مبله، ویلا، سوئیت و خانه)
  • تکمیل تمامی امکانات موردنیاز مسافرین (لوازم آشپزخانه، ماشین لباسشویی، اتو، سشوار و…)
  • بهره‌مندی از حریم خصوصی و اختصاصی بیشتر (استخر و حیاط)
  • کاهش هزینه خورد و خوراک به دلیل پخت و پز در خانه
  • و…

و بسیاری امتیازات دیگر اشاره داشت؛ اقامت در چنین خانه‌هایی، بسیار مناسب مسافرت‌های خانوادگی بوده و حس خانه شخصی را به مسافران می‌دهند.

همانطور که اشاره شد، اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله برای مسافران مزایای مختلفی دارد، بویژه زمانی که این رزرو از وب سایت معتبری چون GoToSafar، انجام شود؛ چراکه بدین ترتیب، شما این اقامتگاه‌ها را در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن رزرو خواهید کرد. این مجموعه، دارای تنوع بالایی از ویلا، خانه و آپارتمان‌ مبله را در وب سایت خود به مشتریان ارائه داده و آنها می توانند بر اساس سلیقه، شرایط و بودجه خودشان، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند.

اجاره آپارتمان مبله در ترکیه GoToSafar

نحوه رزرو آسان آپارتمان مبله در ترکیه

برای رزرو مناسب‌ترین آپارتمان مبله در ترکیه که بر اساس نیاز و بودجه شما باشد، می‌توانید از وب سایت GoToSafar که بیش از ۷۸۰۰ اقامتگاه قابل رزرو در سراسر ترکیه دارد، تصاویر و مشخصات کامل مربوط به هر اقامتگاه، موقعیت آن روی نقشه و قیمت آن را مشاهده و سپس درخواست رزرو دهید؛ لازم به توضیح است، رزرو اقامتگاه در GoToSafar به‌صورت آنی و ۲۴ ساعته می‌باشد.

در این وب سایت و پس از پرداخت هزینه مربوطه، قرارداد اجاره آپارتمان یا همان ووچر (Voucher)، به شما ارائه شده و کد دیجیتالی دسترسی به باکس حاوی کلید خانه نیز، برایتان اعلام می‌گردد؛ به علاوه، جهت مشاوره با کادر مجرب مجموعه، می‌توانید با واحد پشتیبانی به شماره: ۰۲۱۹۱۳۰۱۱۷۳، تماس بگیرید.

مزایای اجاره ماشین در سفر به ترکیه

مشکلی که گاهی ممکن است در رابطه با بازدید از جاهای دیدنی و معروف استانبول طی یک روز یا مدت‌زمان سفرتان پیش بیاید، نحوه تردد در شهر به دلیل ازدحام و بالا بودن کرایه تاکسی یا ناآشنایی به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و مسیرهای آنها در سطح شهر می‌باشد. به همین دلیل، رایج‌ترین راه‌حل مسافران برای این منظور، اجاره ماشین در استانبول ترکیه است؛ بدین شکل، نه‌تنها شما خیلی سریع و آسان می‌توانید در طول روز به چندین مکان دیدنی شهر بروید، بلکه دیگر نیازی نیست نگران مدیریت هزینه‌های خود باشید.

گفتنی است، هزینه اجاره خودرو در استانبول برای یک روز کامل، برابر با کرایه تاکسی از فرودگاه صبیحا به میدان تقسیم است؛ به همین دلیل، به مسافران توصیه می‌شود با کرایه ماشین از مجموعه خوش‌نام GoToSafar که شرایط بسیار آسانی دراین‌رابطه دارند، با خیال راحت در شهر بزرگ استانبول به مکان‌ها مختلف تردد کنند. بدین ترتیب، مسافران علاوه بر مدیریت آسان هزینه‌های خود، می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز به چندین مکان یا منطقه در استانبول بروند و از گشت‌وگذار در شهر با استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی، لذت ببرند.

چطور از خدمات ترانسفر در استانبول استفاده کنیم؟

یکی دیگر از خدمات موردنیاز برای بعضی از مسافرین در سفر به استانبول که نیاز به اجاره خودرو دارند؛ ولی دارای گواهینامه بین‌المللی رانندگی نیستند یا علاقه‌ای به رانندگی در شهر و کشوری دیگر را ندارند، گوترنسفر یا اجاره خودرو با راننده است. این‌گونه، آنها به‌راحتی می‌توانند بر اساس تاریخ و زمانی که از قبل مشخص کرده‌اند، یک خودرو را در استانبول با راننده اجاره کرده تا آنها را برای مثال از فرودگاه به هتل یا از هر نقطه‌ای از شهر به مکان دیگری برساند.

در همین رابطه، وب سایت GoToSafar نیز این سرویس را در اختیار مشتریان خود قرارداده تا آنها بتوانند یک تجربه عالی با خودروی لوکس با راننده‌ای حرفه‌ای را داشته باشند.

پیشنهاد ویژه برای رزرو بلیط هواپیما

بی شک، سفر با هواپیما یکی از راحت ترین روش های برای رفتن به شهرها و کشورهای مختلف می باشد که شما را خیلی سریع به مقصدتان می رساند. اما، بعضی از مسافران نیز دوست دارند با دریافت شماره پلاک بین المللی و کاپوتاژ کردن خودروی خود، تجربه عبور از جاده ها و مسیرهای مختلف را مثال در سفر به استانبول ترکیه داشته باشند؛ این روش که باعث می شود بیشتر مدت سفرتان را در جاده سپری کنید، حتی می تو.ان آن را با اجاره خودرو در ترکیه از مرز وان نیز انجام داد.

در چنین شرایطی، اگر شما دوست دارید سریع به مقصدتان برسید تا فرصت بیشتری برای بازدید و گشت و گذار از جاذبه ها و زیبایی های مقصدتان داشته باشید، توصیه ما به شما خرید بلیط هواپیما از هر کجای ایران و از وب سایت GoToSafar به تمامی شهرهای ترکیه مانند استانبول می باشد که بسیار راحت و آسان و با قیمت های مناسب است.

اجاره خانه مبله در ترکیه GoToSafar

با GoToSafar با آسودگی خاطر سفر کنید

وقتی صحبت در رابطه با گرفت بهترین خدمات موردنیاز در سفر بویژه به خارج از کشور می‌شود، مجموعه‌ای مانند GoToSafar که خدمات مسافرتی و گردشگری گسترده‌ای را به‌صورت آنلاین و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در اختیار مسافران قرار می‌دهند، بسیار موردتوجه مسافرین قرار می‌گیرد. این مجموعه که دارای تمامی مجوزهای لازم مانند: «مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشور»، «مجوز از سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری» و نیز «نماد اعتماد الکترونیکی (E namad)» می‌باشد، باعث شده مسافرین تجربه بهتری از سفر داشته و با اطمینان خاطر بیشتری برای گذراندن تعطیلات و گشت و گذارشان در کشورهایی مانند ترکیه، برنامه‌ریزی کنند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات وب‌سایت GoToSafar، به آدرس اینترنتی آنها: www.gotosafar.com مراجعه کرده یا نام GoToSafar را در اینستاگرام جستجو کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

8 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
حامد متانت
امتیاز :
     

من چند ساله ازشون ماشین کرایه میکنم خیلی خدماتشون خوبه، پشتیبانی فوق العاده خوبی دارن

شهرزاد علیوردی
امتیاز :
     

سایت معتبری هست|، چندساله مشتریشون هستم واقعا کیفیت خدمات و قیمتشون عالیه

سروناز رحیمی
امتیاز :
     

پشتیبانی GoToSafar خیلی خوبه، رزرو که زدم، از همون موقع ساپورت کردن تا لحظه ای رفتم ترکیه و برگشتم. یه اقامت خوب و عالی بود. واقعا سایت عالی دارن

فرامرز شریفی

ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیارمون گذاشتین.درخواست ثبت کردم تماس بگیرن تا بتونم خونه اجاره کنم

ایمان سخادوست
امتیاز :
     

خدمات سایت GOTOSAFAR واقعا خوبه، من اگه خودرو اجاره نمیکردم حتما تو ترکیه معطل میموندم. راضیم به شدت

الناز مجد محمدی
امتیاز :
     

از gotosafar بلیط وان به استانبول گرفتم هم خیلی به صرفه و خوب بود هم پشتیبانی خوبی داشت

نیلوفر احمدی
امتیاز :
     

تنها سایت معتبری که میشه ازش یه سوئیت مبله با تمام امکانات اجاره کرد، خیلی عالی با پشتیبانی فوق العاده دارن

امید رحیمی
امتیاز :
     

پشتیبانی فوق العاده با مشاوره و راهنمایی دقیق، برای مشتریان vip دپوزیت نمیگیرن اینم از مزیت های دیگه که واقعا فوق العاده هست.