چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری در وستا شیمی اسپادانا

کاشی و سرامیک یکی از اصلی‌ترین مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز است، چرا که روی کار نصب می‌شود و از لحاظ کیفیت و زیبایی اهمیت زیادی دارد. زیبایی یک کاشی و سرامیک در درجه اول به کیفیت ساخت و طرح آن است و در قدم بعدی کیفیت نصب آن بسیار حائز اهمیت است. مهم‌ترین ماده برای نصب کاشی و سرامیک چسب است. چسب سرامیک، ماده‌ای بسیار قدرتمند با قابلیت چسبندگی بسیار بالا است که برای اتصال کاشی به انواع سطوح از آن استفاده می‌شود. در قدیم برای نصب کاشی و سرامیک از ملاتی استفاده می‌شد که ترکیبی از شن، ماسه و سیمان بود، اما امروزه استفاده از چسب کاشی و سرامیک بیشتر استقبال می شود.  این نوع چسب به صورت های مختلفی وجود دارد که تولید کنندگان مختلفی چون وستا شیمی اسپادانا آن را تولید و به بازار عرضه می کنند. در این مطلب با چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری در وستا شیمی اسپادانا آشنا می شوید.

چسب کاشی پودری چیست؟

چسب پودری کاشی و سرامیک بر پایه سیمان تقویت شده به علاوه پلیمر ساخته شده است. به طور متوسط اگر از ضخامت ۳ تا ۷ میلی متر استفاده کنید، یک بسته بیست کیلویی برای کاشی کردن فضایی با مساحت چهار متر مربع کافی است. وجود پلیمرهای خاص در این چسب باعث شده که مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. چسب پودری ضد نفوذ آب است، به همین دلیل در سرویس بهداشتی و حمام از آن استفاده می‎شود و به علت ضد آب بودن دیگر نیازی به دوغاب ریزی نیست و موجب کاهش هزینه نیز می‎شود. این چسب در برابر حرارت هم مقاوم است و برای چسباندن سنگ، نمای سبک ساختمان و… کاربرد دارد. خاصیت چسبندگی این چسب به قدری زیاد است که برای نصب کاشی و سرامیک بر روی دیوار هم می‎توانید از آن استفاده کنید.

وقتی این چسب را از بازار می‌خرید باید آن را با آب مخلوط کنید. تقریبا برای هر بسته آن ۵ تا ۷ لیتر آب کافی است. چسب‌های پودری متنوعی در بازار موجود است که نحوه استفاده از هر کدام روی بسته درج شده است، ولی به طور کلی قبل از شروع کار حتما سطح را  کاملا تمیز کنید. توجه داشته باشید که روی سطح نباید هیچ گرد و غبار، چربی و … وجود داشته باشد. چسب آماده شده را حتما با ماله شیاردار روی سطح پخش کنید و تا حداکثر ۲ ساعت بعد کاشی یا سرامیک را روی آن بچسبانید. در صورتی که سطح شما مرطوب است، سطح و هم پشت کاشی و سرامیک را به چسب آغشته کنید.

چسب کاشی خمیری چیست؟

چسب کاشی خمیری که در بازار موجود است، از ترکیب پلیمرهای مصنوعی، مواد تقویت کننده چسبندگی، فیلرهای میکرونیزه و ترکیباتی جهت افزایش خواص آب بندی تشکیل شده است. این ترکیبات به صورت آماده برای مصرف عرضه می‌شود و کاربران نیازی به اضافه کردن هر گونه ماده دیگری به آن ندارند. چسب خمیری به نسبت چسب پودری مقاومت کمتری دارد و در مکان‌های مرطوب نباید از آن استفاده کرد، همچنین نسبت به دما هم حساس است. در صورتی که دمای سطح بالای ۳۵ درجه باشد، باید ابتدا سطح را با آب خنک کنید و اگر دمای سطح از ۵ درجه کمتر باشد، استفاده از چسب خمیری توصیه نمی‌شود. توجه کنید که برای استفاده از این چسب سطح باید کاملا تراز و تمیز باشد. با کاردک، چسب را با ضخامت ۴ میلیمتر روی سطح پخش کنید و بعد با ماله شیاردار روی آن شیار بیندازید. برای پوشش هر متر فضا به شش کیلو چسب خمیری نیاز دارید.

عرضه انواع چسب کاشی پودری و خمیری در وستا شیمی اسپادانا

حالا که اطلاعات کامل را کسب کردید باید به دنبال فروشنده معتبری بگردید که محصول با کیفیت را به دست شما برساند. شرکت وستا شیمی اسپادانا تولید کننده محصولات ساختمانی است. برای اثبات کیفیت محصولات این شرکت باید به این نکته اشاره کرد که وستا شیمی اسپادانا اولین دارنده نشان استاندارد در سطح استان اصفهان است. در حال حاضر این شرکت به کشورهای همسایه صادرات هم دارد و این بازار بین المللی خبر از کیفیت بالای محصولات این شرکت می‌دهد. با توجه به تحریم و نوسانات مداوم دلار کالاهای وارداتی معمولا قیمت بالایی دارند، ولی وستا شیمی اسپادانا محصولات را با استانداردهای اروپا تولید و با قیمت بسیار کم‎تر روانه بازار می‌کند.

کیفیت و قیمت مناسب محصولات این شرکت باعث شده در صنعت ساختمانی کشور نام آشنایی داشته باشد. به سایت شرکت وستا شیمی اسپادانا مراجعه کنید. قیمت پودر بندکشی ضد آب در وستا شیمی اسپادانا با وجود کیفیت بسیار بالا و در نهایت کیفیت فوق العاده ای که دارد، مناسب و مقرون به صرفه است. با خرید از این تولید کننده و عرضه کننده معتبر خریدی مقرون به صرفه و عالی را تجربه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها