سفری در تاریخ با اقامت در هتل‌های تاریخی اصفهان

سفر به اصفهان از آن دست سفرهایی است که شما را به دل تاریخ و فرهنگ ایران قدیم می‌برد، جایی که شما شاهد معماری اصیل ایرانی و اسلامی خواهید بود. این کهن شهر در دوران تاریخی سلجوقیان، آل‌بویه و صفویان پایتخت ایران‌زمین بوده است.

جاذبه‌های گردشگری این شهر تنوع و تعدد بالایی دارد که این موضوع موجب جذب گردشگران بسیاری از جاهای مختلف دنیا به سمت شهر ملقب به نصف جهان می‌شود. هتل های اصفهان ازاین‌رو به میزبانی طیف گسترده مسافران می‌پردازند تا سفر در این شهر تاریخی را خاطره ساز کنند.

شما در سفر به اصفهان می‌توانید از مکان‌های دیدنی چون میدان نقش‌جهان، پل خواجو، سی‌وسه‌پل، بازار قیصریه، کاخ عالی‌قاپو، کاخ چهل‌ستون، کاخ هشت‌بهشت، مسجد شیخ لطف‌الله، کلیسای وانک، منارجنبان، تونل آکواریوم، باغ پرندگان و غیره بازدید کنید.

همچنین می‌توانید در بازار و فروشگاه‌های اصفهان گز، پولکی، سوهان‌عسلی، شیرینی کرکی، جوز‌قندی، خاتم‌کاری، قلم‌زنی، میناکاری، مسگری، منبت‌کاری و پارچه‌های قلمکاری را به‌عنوان سوغات و یادگار خریداری کنیدهتل-های-اصفهان.

پس از تماشای زیبایی‌های این شهر و قدم زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش شده بافت تاریخی و قدیمی اصفهان، اقامتی دل‌پذیر و مجلل می‌تواند خستگی‌های جان را برکند و انرژی و توانی مجدد برای روزی نو جایگزین کند.

هتل‌های پنج ستاره اصفهان اقامتی منحصربه‌فرد در فضایی همگون با شهر را برای شما فراهم می‌کنند تا با قرار گرفتن در محیطی مشابه به شهر تاریخی با فرهنگ و هنر مردم اصفهان بیشتر آشنا شوید و معماری و تمدن ایران را با بینشی روشن درک کنید.

هتل عباسی اصفهان

هتل مجلل عباسی اصفهان تنها یک هتل نیست بلکه اثری تاریخی با قدمتی ۳۰۰ ساله به‌حساب می‌آید. این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره اصفهان و ایران محسوب می‌شود.

هتل تاریخی عباسی در سال ۱۰۷۴ هجری شمسی بنا بر دستور شاه سلطان حسین صفوی به‌عنوان مدرسه بنا شد که هدیه شاه به مادرش بود.

C:UsersDigitalKade.comAppDataLocalMicrosoftWindowsINetCacheContent.Wordهتل-عباسی-اصفهان.jpgسال‌ها بعد بیمه ایران این مکان تاریخی را جهت مهمانسرای عباسی بازسازی کرد و اکنون به یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های کشور تبدیل‌شده است.

هتل پنج ستاره عباسی در بافت قدیمی اصفهان در خیابان چهارباغ قرار دارد که دسترسی شما را به جاهای دیدنی چون سی‌وسه‌پل، کاخ هشت‌بهشت، پل خواجو، میدان نقش‌جهان، بازار شهر و سایر مکان‌های گردشگری آسان می‌کند.

این هتل سنتی ۲۲۵ واحد اقامتی در دل خود دارد که هرکدام از آن‌ها فضایی خاص و منحصربه‌فرد برای شما فراهم می‌کنند.

این هتل قدیمی با امکانات مدرن خود چون استخر، سونا، جکوزی، صرافی، خدمات پزشکی، کتابخانه، مرکز خرید، لاندری، خودپرداز، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات و غیره به آسایش و رفاه شما اهمیت می‌دهد.

شما می‌توانید یکی از اتاق‌های معمولی یک‌تخته و دوتخته، چشم‌انداز و پردیس، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفوی و آپارتمان دو و سه‌خوابه را رزرو کنید و به تماشای باغ زیبای هتل و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ بنشینید.

قدمت سوئیت صفوی هتل عباسی به دوران صفوی برمی‌گردد که با هنر گچ‌بری، تذهیب و مقرنس شما را در دل تاریخ قرار می‌دهد. سوئیت قاجاری با معماری این دوران فضایی شگرف و دل‌نشین خلق کرده است.

رستوران‌های هتل عباسی با تابلو‌های قاجاری و صفوی، نقش‌ها و آینه‌کاری‌های قدیمی شما را به صرف غذاهای وسوسه‌انگیز و خوشمزه دعوت می‌کند.

شما می‌توانید در رستوران چشم‌انداز هتل غذای خود را سفارش دهید و در یک فضای دلپذیر به تماشای ۳۶۰ درجه شهر تاریخی اصفهان بنشینید.

تالارهای هتل مجلل عباسی اصفهان فضایی عالی و بی‌نظیر برای برگزاری انواع رویداد‌ها و مراسم‌ها به‌حساب می‌آیند. دیوار‌های تالار عباسی با نقوش و پوششی از ورقه‌های طلا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

تالار آینه هتل، چشمان شما را به تماشای تزیینات گچ‌بری، طلاکوبی و آینه‌کاری دعوت می‌کند. تالار مرمر با سنگ‌های مرمر زیبا پوشید شده است. تالار زرین با تلفیق رنگ‌های سبز و آبی شما را با معماری اصیل ایرانی آشنا می‌کند.

تالار نقش‌جهان کتیبه‌های بزرگ قدیمی، گره چینی و شیشه‌های رنگی را در برمی‌گیرد در حالی که تالار عالی‌قاپو از اتاق موسیقی عمارت عالی‌قاپو الهام گرفته است. تالارهای سیما و سیمین هم با معماری خاص، فضایی دل‌نشین را خلق کرده‌اند.

همه تالارهای هتل عباسی اصفهان با امکانات و تجهیزات مدرن برای برپایی همایش‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری، مراسم‌های مختلف و ورکشاپ‌ها مناسب هستند.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل زیبای پارسیان کوثر اصفهان در همسایگی رودخانه زاینده‌رود و پل تاریخی سی‌وسه‌پل قرار دارد که در سال ۱۳۴۷ با نام هتل شرایتون شروع به فعالیت کرد.

هتل پنج ستاره پارسیان کوثر یک سال بعد از افتتاح به هتل کوروش تغییر نام داد. در سال‌های بعد انقلاب اسلامی این هتل در زیرمجموعه هتل‌های پارسیان قرار گرفت.

سال ۱۳۸۳ این هتل قدیمی جهت ارتقا سطح کیفی خود موردبازسازی قرار گرفت که این موضوع منجر به ساخت فاز جدیدی به نام فیروزه شد.

با اقامت در هتل پارسیان کوثر می‌توانید راحتی و آسایش را در یک فضایی مدرن و آرام تجربه کنید. تمامی اتاق‌های هتل با امکاناتی نوین و به‌روز مجهز شده‌اند.

این مجموعه ۷ طبقه ۲۲۵ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های استاندارد، سوئیت نرمال، سوئیت رویال و سوئیت دوبلکس می‌شوند.

شما در هتل تاریخی پارسیان کوثر با رستوران‌های سیمین، سرو، زرین، سبز و آبشار مواجه خواهید شد که دست شما را برای سفارش انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و بین‌المللی باز می‌گذارد.

کافی‌شاپ لابی لانژ هتل با منویی کامل از نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌های تازه و دسرهای خوشمزه می‌تواند مکانی عالی برای قرارهای دوستانه و کاری شما باشد.

اتاق‌های این هتل امکاناتی چون تلویزیون، یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، میزتحریر، کمد لباس، روم سرویس، پاور سوئیچ، تلفن، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق و غیره را شامل می‌شود.

شما با رزرو اتاق در هتل پارسیان کوثر می‌توانید به‌راحتی از جاهای گردشگری اصفهان چون سی‌وسه‌پل، میدان نقش‌جهان، پل خواجو، خیابان چهارباغ، عمارت عالی‌قاپو، کاخ چهل‌ستون و غیره دیدن کنید.

هتل باشکوه پارسیان کوثر امکانات و خدمات عمومی چون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی‌نت، خدمات تور، سالن برگزاری همایش و کنفرانس، کتابخانه، فروشگاه، لاندری، تشریفات ویژه (CIP)، صندوق امانات و غیره را جهت آسایش خاطر مهمانان خود فراهم کرده است.

سالن‌های میخک، ترنج، فیروزه، ازجمله سالن‌های مجهز و مجلل هتل پارسیان کوثر اصفهان برای برگزاری رویدادها و مراسم‌های مختلف به‌حساب می‌آیند.

کلام پایانی

اصفهان، شهری است که زیبایی و تنوع جاذبه‌های گردشگری آن، لقب نصف جهان را برای آن کاملاً برازنده می‌کند. این شهر تاریخی گردشگرانی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. همین موضوع باعث گسترش امکانات شهری و گردشگری اصفهان شده است.

صنعت هتلداری در این شهر کاملاً تخصصی است و شما میتوانید هتل‌های اصفهان را در سطح استانداردهای جهانی بیابید. هتل‌هایی که با امکانات مدرن و کارکنان حرفه‌ای و مجرب سفری رؤیایی را برای مهمانان خود رقم می‌زنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها