لوله بازکنی تهران تضمینی

رفع گرفتگی لوله

رفع گرفتگی لوله

آیا دقت کرده اید که گرفتگی لوله در زمان بعدی اتفاق می افتد در هنگام گرفتگی لوله ها باعث می شود آلودگی محیط اطراف را بپوشاند و زندگی تقریبا مختل شود

آیا برای رفع گرفتگی لوله نیاز به لوله بازکنی داردید؟

بهترین راه برای مقابله با یک لوله ی فاضلاب مسدود شده این است که از اول اجازه ندهید این اتفاق بیفتد و پیشگیری کنید.ما برای رفع گرفتگی لوله ی فاضلاب شما راه هایی آموزش می دهیم که احتمالا بتوانید خودتان از پس این گرفتگی برآیید فقط کافیست چند ابزار را برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید،

البته شستشوی منظم لوله های فاضلاب با آب جوش یا با مخلوطی از جوش شیرین،و نمک می تواند به تمیز نگه داشتن زهکشی شما کمک کند تا رسوب نبندد پس ابتدا پیشگیری کنید.با این وجود، در برخی مواقع، این احتمال وجود دارد که انسدادها به مجرای فاضلاب شما راه پیدا کنند و در برخی موارد، شما باید بتوانید خودتان مشکل را برطرف کنید، بدون اینکه نیازی به مراجعه (و پرداخت هزینه) به یک چاه بازکنی باشد.

برخی از گرفتگی‌ ها را می‌توان با ریختن جوش شیرین در آبکش و سپس سرکه و اجازه دادن به مخلوط چند ساعت قبل از شستشو برطرف کرد. تجمع چربی را می توان با استفاده از جوش شیرین و نمک و به دنبال آن آب جوش از بین برد.

استفاده از پیستون یا تلمبه برای رفع گرفتگی لوله محل گرفتگی را مانند سینک توالت فرنگی یا روشویی را تقریبا با آب بپوشانید تا حدی که سر پیستون داخل آب باشد و دسته را چند بار به بالا و پایین فشار دهید و پیستون را تکان دهید،این کار را چندین مرتبه تکرار کنید تا موفق شوید.

اما اگر هنگامی که با لوله ی فاضلاب با پیستون راه آب های فاضلاب باز نشد می توانید از گزینه ی دیگر خود مانند فنر دستی استفاده کنید به این صورت که یک سر فنر را داخل لوله ی مسدسود شده بکنید و سرو دیگر آن که به چرخاننده ی دستی متصل است و در دستان شما قرار دارد و شما با شما با شاسی دستی ی آن ابتدا جهت عقربه ی ساعت بچرخانید و بعد مخالف عقربه ی ساعت با این روشی می توانید هر گونه مانع سطحی را از بین ببرید .

اما اگر با این با روش ها موفق به رفع گرفتگی لوله فاضلاب نشدید بهتر است با یک متخصص لوله بازکنی که کار خود را با ضمانت ارائه می کند استفاده کنید .

لوله بازکنی تهران ۱۰۰% تضمینی وجود دارد ؟

لوله بازکنی با واتر جت

در لوله بازکنی های زهکش های فاضلاب به طور کلی در شرکت های معتبر که دارای مجوز رسمی می باشند با توجه به اینکه کار خود را با روش های استاندارد انجام می دهند می توان گفت لوله بازکنی تهران ۱۰۰% تضمینی وجود دارد و می توان با توجه به فاکتوری که ارائه می دهند اعتماد کرد.

اگر گرفتگی لوله دوباره و مجدد بازگشت سرویس کار های شرکت موظف هستن دوباره به محل باز گردن و کار خود را بازیابی کنند و اگر اشکال کار از طرف سرویس کار بوده باشد دوباره باید عملیات رفع گرفتگی لوله را انجام دهند ولی اگر بعد از بازکردن لوله اشیایی افتاده باشد هیچ گونه مسولیتی را بر عهده ی شرکت نمی باشد .

از چه دستگاه هایی برای لوله بازکنی استفاده می کنند ؟

برای باز کردن لوله ها با توجه کردن به نکاتی دستگاه لوله بازکن را انتخاب می کنند عبارت اند از نوع لوله ،شدت گرفتگی لوله،مکانی که لوله در آنجا قرار گرفته ،متراژ لوله این ها مواردی هستند که سرویس کاران چاه بازکن برای انتخاب دستگاه باید توجه کنند و دستگاه های لوله بازکنی عبارت اند از :

  • دستگاه ژنراتور برقی که همراه فنر
  • دستگاه تراکم هوا و پمپ باد
  • دستگاه واتر جت
  • دلر برقی با فنر

حال برای نوع کار کرد دستگاه ها توضیح خواهیم داد .

دستگاه ژنراتور برقی لوله بازکنی چگونه کار می کند ؟

این دستگاه لوله بازکنی معروف ترین و پر کاربرد ترین دستگاه لوله بازکنی می باشد که همراه آن فنر هایی با قط های متفاوت و متراژ های متفاوت وجوددارد .

عملکرد این دستگاه به این شرح می باشد ابتدا یک سر فنر را به داخل دستگاه می گذارند و سر دیگر را به داخل لوله ی گرفته شده می گذارند و و دستگاه را روشن می کنند و با دور کم دستگاه شروع به کار می کند جهت عقربه ی ساعت و بعد از شروع کم کم دور دستگاه را بالا می برند و بعد جهت دستگاه را عوض می کنند با شاسی که روی دستگاه می باشد جهت مخالف عقربه ی ساعت این بار به گرفتگی فشار وارد می کند با این تغییر جهت فنر باعث می شود که هر گونه گرفتگی مانند رسوب و یا شی و چربی از بین ببرد و لوله کاملا باز می کند به این صورت رفع گرفتگی لوله با دستگاه ژنراتور برقی به کمک فنر انجام می دهد.

مزایای این دستگاه با توجه به قدرت آن و حمل نقل بسیار آسان و وزن کم و کوچک بودن دستگاه می توان از پرکاربرد ترین دستگاه لوله بازکنی نام برد.

دستگاه پمپ باد و یا تراکم هوا

این دستگاه برای لوله هایی استفاد می شود که کلا امید باز شدن لوله با دستگاه ژنراتور وجود ندارد و چاره ایی جز کنده کاری و تعویض لوله وجود ندارد با این شرایط از دستگاه پمپ باد استفاده می کنند، تا با فشار قوی بادی که به داخل لوله می کند گرفتگی را از بین ببرد و حالا چرا برای آخرین اقدام قبا از کنده کاری از این دستگاه استفاده می کنند چیست برای اینکه این دستگاه احتمال خسارت وارد کردن به برخی از لوله ها را دارد و برای لوله های قدیمی و چدنی پیشنهاد ما این است که اصلا استفاده نشود .

دستگاه واتر جت برای رفع گرفتگی لوله

دستگاه واتر جت از شلیک قوی و یکدفعه ای و پر فشار آب برای حذف زباله‌ ها و گرفتگی های لوله و منهول های صنعتی و بهداشتی و لوله های متصل به سپتیک و سایر موارد از دستگاه واتر جت برای رفع گرفتگی لوله استفاده می‌ کنند.

گاهی اوقات لازم است این روش را در کنار سایر دستگاه ها استفاده کنیم،این روشی قابل اعتماد و تضمینی برای رفع بخش عمده ای از مشکل گرفتگی لوله و منهول است.

این دستگاه به دلیل داشتن استهلاک بالا و پر هزینه بودن آن در همه ی شرکت ها موجود نیست ما به شما شرکتی معرفی میکنیم که درآن می توان این دستگاه را بدون واسطه به محل کار خود برای رفع گرفتگی لوله ی خود استفاده کنید،پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

چگونه متوجه می شوید که زهکشی لوله ی فاضلاب مسدود شده است؟

رفع رفتگی لوله فاضلاب

  • پس از شستشو، توالت ها پر می شوند و سپس به آرامی فرو می روند.
  • زهکشی ممکن است در بیرون سرریز شود.
  • بوهای بد
  • آب در سینک ها پر می شود و به آرامی فرو می رود.
  • در کف شور حمام آب به آهستگی تخلیه می شود .
  • دیده شدن برخی از حشرات

چه چیزی باعث مسدود شدن لوله های فاضلاب می شود؟

  1. وخامت وضعیت لوله ها مانند لوله های چدنی و قدیمی و لوله های فرسوده شده
  2. شستشوی اقلام خارجی در توالت مانند دستمال کاغذی ،پد بهداشتی و…
  3. ریشه های درخت وارد لوله شده و هم باعث مسدود شدن لوله و هم ایجاد شکستی لوله می شود که باعث بستن راه آب می شود.
  4. حرکت زمینی که باعث آسیب رساندن به لوله ها شده
  5. ریختن روغن و چربی و تفاله ها ی ریز در سینک ظرفشویی مانند تفاله ی قهوه و چای یا برنج و آشغال های ریز دیگر
  6. در هنگام بازساری و ساختن آپارتمان ورود دوقاب و قیر و سیمان به داخل لوله های فاضلاب
  7. و افتادن اشیا خارجی مانند اسباب بازی و یا خمیر دندان یا هر شی دیگر

نشانه های گرفتگی مکرر لوله چیست ؟

اگر متوجه شدید که توالت‌ ها، سینک‌ های آشپزخانه و حمام، و وان یا کف شور و روشویی منزلتان یا محل کار به یکباره از چند راه آب فاضلاب بالا می زند و اغلب با استفاده از دستگاه ژنراتور و دیگر روش ها گرفتگی ها باز می شوند ولی این گرفتگی دوباره از یک نقطه ی دیگر راه اب فاضلاب نمایان می شود،در این هنگام ممکن است دچار گرفتگی خط فاضلاب اصلی شده باشید.

این مشکل را نادیده نگیرید، زیرا بسیار آزار دهنده می باشد و تا شما اصل مشکل را حل نکنید ممکن است شما را برای مدت ها درگیر کند پس برای رفع گرفتگی لوله خط اصلی فاضلاب خود به صورت اصولی اقدام کنید.

نشانه های گرفتگی خط اصلی فاضلاب

زهکشی آهسته نشانه واضح انسداد فاضلاب زمانی است که متوجه می شوید چندین زهکشی شما همزمان کند شده است.

اگر مشکوک به گرفتگی فاضلاب هستید، تمام راه آب عای فاضلاب را بررسی کنید.

اینها شامل توالت، وان حمام و کف شور و روشویی است. اگر اکثر راه اب های فاضلاب کند هستند یا اصلا اب فاضلاب خالی و یا تخلیه نمی شوند، پس شما مشکل گرفتگی خط اصلی فاضلاب دارید.

بوهای بد : هنگامی که مجرای فاضلاب و خطوط اصلی شما مسدود می شود، فاضلاب به سینک، توالت و وان شما باز می گردد. اگر چه ممکن است بلافاصله پس از شروع انسداد آب را نبینید، اما بوی بدی را متوجه خواهید شد. این نشانه آن است که آب کثیف دوباره به لوله های فاضلاب بازگشتند.

چندین راه آب باهم بالا مزند : یعنی هنگام استفاده از توالت و هنگام روشن بودن ماشین لباس شویی و یا حمام یکی از این راه آب ها بالا می زنداحتمالاً به این معنی است که در جایی گرفتگی دارید.

صداهای غیر معمول و ناهنجار از راه آب های فاضلاب:آیا توالت شما بعد از هر بار شستشو صدای غرغر می دهد؟ هنگامی که آب را در سینک می‌چرخانید یا بعد از خاموش کردن دوش، صدای جیر جیر یا صداهای عجیب دیگری را می‌شنوید که از دیوارها یا از کف می‌آیند؟ اگر چنین است، ممکن است در یکی از لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده باشید.

بالا زدن و پایین رفتن آب فاضلاب توالت : اگر آب توالت شما بدون دلیل بالا و پایین بیاید، احتمالاً با خطوط اصلی تخلیه فاضلاب خود مشکل دارید.

این مسائل معمولاً نشان دهنده گرفتگی خط اصلی فاضلاب است.

برای حل این مسائل پیشنهاد ما استخدام و درخواست دادن سرویس کار لوله بازکنی حرفه ایی و با تجربه می باشد .

شرکت ها ی گوناگونی در امر خدمات چاه و فاضلاب وجود دارد ولی شرکت شایان نو شرکتی می باشد که دارای مجوز رسمی بوده و قیمت های آن طبق نرخ اتحادیه ارائه می شود و هم چنین در شهرهای تهران و اطراف تهران خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

و از جمله از این شهر ها که خدمات را به صورت شبانه روی و ۲۴ ساعته و هفت روز هفته ارائه می شود عبارت اند از : لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران و لوله بازکنی ساوه ،لوله بازکنی قم ،لوله بازکنی کرج و دیگر شهرهای صنعتی ارائه می دهد .

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
فاضل

با سلام قیمت لوله بازکنی در تهران چقدر میشود ؟