ماشین سنگ فرش

ماشین سنگ فرش

دستگاه سنگ فرش زن ابزاری پیشرفته است که برای تولید سنگ های حاشیه از بتن مرطوب طراحی شده است. بتن مرطوب را می توان از ماسه، سنگ خرد شده و سیمان ساخت. این دستگاه توسط دو تا پنج کارگر قابل کار است. این دستگاه به عنوان پرس سنگی نیز شناخته میشود. سنگ فرش ها، سنگ های مرزی هستند که از بتن و سنگ ساخته می شوند. آنها در لبه جاده قرار می گیرند تا مسیر و پیاده رو را جدا کنند. این برای ایمنی عابران پیاده و همچنین حفظ تمیزی لبه جاده مهم است. همانطور که از نام آن پیداست از این دستگاه برای ساخت سنگ های حاشیه استفاده می شود.

شرکت ماشین سازی صادقی، طراح و تولید کننده انواع ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی شامل دستگاه جدول زن ، دستگاه بلوک زن  و … مطابق با استانداردهای روز صنعت میباشد.

دستگاه سنگ فرش از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای طراحی قالب مستقل است که آن را انعطاف پذیر و اقتصادی می کند. دستگاه سنگ فرش زن توسط یک سیستم کامپیوتری PLC تمام اتوماتیک کار می کند که به بهبود پایداری تجهیزات کمک می کند. این تجهیزات برای کاربران داخلی و بین المللی مناسب است.

این دستگاه، قیمت مقرون به صرفه ای دارد و فرآیند تولید را در اولویت قرار می دهد. دستگاه سنگ فرش زن همه کاره است و می تواند با مشخصات قالب های مختلف سازگار شود. این دستگاه همچنین شما را قادر می سازد تا سنگ های حاشیه ای با اشکال و اندازه های مختلف تولید کنید. برای اهداف مختلف بسیار مفید است. این واحد انعطاف پذیر است و می تواند با مشخصات قالب های مختلف سازگار شود.

ماشین سنگ فرش

ویژگی های اساسی ماشین سنگ فرش

ویژگی های اساسی دستگاه سنگفرش به شرح زیر است: دارای قالب فولادی، قسمت پرس هیدرولیک و فیدر پالت. ویژگی اصلی دستگاه قسمت پرس هیدرولیک است. چرخه پرس با اعمال فشار به بتن انجام می شود. این عمل باعث حذف حفره های هوا در بتن شده و بتن را فشرده تر می کند. میز ارتعاشی به توزیع یکنواخت مخلوط در قالب کمک می کند. جعبه تغذیه قابل تنظیم و برس چرخان در جلو نصب شده است. این قطعات با هم کار می کنند تا تمیزی سر قالب را حفظ کرده و سطح را صاف کنند.

با توجه به فروش بدون واسطه و حجم زیاد سفارشات در تولید انبوه، شرکت صادقی ماشین دارای محصولات با مناسب ترین قیمت نسبت به محصولات مشابه در بازار می باشد. برای خرید میکسر سیمان و سایر ماشین آلات راه سازی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فرآیند اختلاط مواد اولیه نیاز به افزودن آب دارد تا زمانی که قوام مورد نظر حاصل شود. این فرآیند حدود دو ساعت طول می کشد و یک دستگاه متوسط ​​می تواند ۱۰۰۰ بلوک سنگفرش در ساعت تولید کند. مدل مدرن از ارتعاشات مکانیکی و فشار هیدرولیک برای ترکیب مواد و شکل دادن آنها به سنگ فرشهای یکنواخت استفاده می کند.

صفحه پایه دستگاه از آهن ساخته شده است و چهار ستون زمینی را نگه می دارد که با روکش کروم سخت پوشیده شده اند. این قاب از کل دستگاه پشتیبانی می کند و باید در برابر ارتعاشات تولید شده در حین تولید سنگفرش مقاومت کند. قالب یکی از اجزای بسیار مهم دستگاه سنگفرش است، زیرا شکل سنگفرش را تعیین می کند. قالب توسط بازوها در موقعیت خود قرار می گیرد، که سپس قالب را بلند می کنند.

قاب ماشین مهمترین قسمت دستگاه ساخت بلوک سنگفرش است. این قاب از آهن ساخته شده است و باید در برابر ارتعاشات ناشی از فرآیند ساخت سنگفرش مقاومت کند. تمام اجزای دیگر دستگاه به قاب بستگی دارد. یک صفحه پایه قوی برای محافظت از دستگاه در برابر آسیب ضروری است. قاب علاوه بر پشتیبانی از سایر اجزا، عملکرد روان کل سازه را نیز تضمین می کند. هنگامی که قاب محکم و قابل اعتماد است، قالب در موقعیت صحیح قرار می گیرد.

اهمیت دستگاه سنگفرش در راهسازی

جاده ها اتصال دهنده های مسیری هستند که توسط مردم برای انتقال وسایل نقلیه از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. اکنون باید جاده ها به گونه ای ساخته شوند که وسایل نقلیه راحت تردد کنند. این ساخت و ساز صاف و مطمئن با کمک استفاده از تجهیزات مختلف راهسازی تکمیل می شود. تجهیزاتی مانند دستگاه سنگفرش می تواند کیفیت ساخت و ساز جاده را بهبود بخشد.

دستگاه سنگفرش

جنبه های فنی ماشین سنگ فرش جاده

تجهیزات سنگفرش از ویژگی های متعددی تشکیل شده است که می توان از آنها برای ساخت جاده ای با کیفیت خوب استفاده کرد. ابتدا مواد در قیف تجهیزات سنگفرش بارگذاری می شود تا عملیات پردازش مواد انجام شود. هنگامی که فرآیند انتقال به پایان رسید، دستگاه سنگفرش مواد بارگذاری شده را به تجهیزات مارپیچ حمل می کند. نقش تجهیزات مارپیچ این است که ذخایر بتن را به کف کش منتقل کند. پس از انتقال مواد به واحد کف، مواد در منطقه معین راه سازی پخش می شود. به منظور اجرای صاف، تجهیزات روسازی راه نیز دارای سیستم غربالگری خودکار و واحد کنترل کف است. نقش قطعات این است که به طور خودکار سیستم تخمگذار و پردازش آسفالت را کنترل کند و واحد کنترل کف به دستگاه اجازه می دهد تا انبار مواد را بدون نیاز به کمک فیزیکی قرار دهد. دستگاه سنگفرش همچنین دارای مکانیسم هایی مانند کنترل سرعت و تنظیم ارتفاع است. این به تجهیزات اجازه می دهد تا سرعت و ارتفاع تجهیزات را با توجه به نیاز و طرح ساختاری جاده تنظیم کنند.

Shape1

افزایش تقاضا برای ماشین سنگفرش

عوامل متعددی وجود دارد که می تواند دلیل اصلی افزایش نیاز و تقاضا برای ماشین های سنگفرش باشد. چاله ها یکی از مشکلات عمده ای است که با استفاده از دستگاه سنگفرش جاده قابل حل است. چاله ها یک مشکل بزرگ در جاده ها هستند که می توانند به دلیل باران شدید یا احتمال وقوع هر گونه حوادث ناگوار دیگر در جاده ها ایجاد شوند. تجهیزات سنگفرش قابلیت پوشاندن سوراخ های جاده را با گذاشتن یک لایه محکم بر روی آن دارد. هنگامی که مواد بتن، سیمان، خاک رس یا هر ماده دیگری در تجهیزات پر شود، می توان یک لایه آسفالت صاف و مسطح روی آن قرار داد. ماشین‌های راه سازی راه نیز می‌توانند از چند جهت برای بخش‌های راهسازی مهم باشند. این تجهیزات جاده‌ای می‌تواند یک تجهیزات ارائه‌دهنده بودجه کارآمد و کار کمتر باشد. یکی دیگر از مشکلات عمده ای که با تجهیزات سنگفرش قابل حل است، ترک های جاده است. تجهیزات سنگفرش جاده می تواند تجهیزات مفیدی باشد که می تواند شکاف های جاده ها را پر کند. این تجهیزات همچنین مهم است زیرا نه تنها سیستم آسفالت ریزی را فراهم می کند، بلکه می تواند ذخیره طولانی مدت آسفالت را برای کاهش آسیب های جاده ای یک یا چند جاده ارائه دهد.Shape4

امروزه صنایع راهسازی خواهان تجهیزاتی هستند که بتواند سیستم های پردازش را با کیفیت بالا ارائه دهد. تجهیزات سنگفرش تجهیزات جاده ای است که دارای جنبه های مختلف فنی و غیر فنی است که می تواند با معیارهای بخش های راه سازی مطابقت داشته باشد. از سوی دیگر، دستگاه سنگفرش مزایای دیگری مانند خاموش شدن خودکار، سیستم کنترل صفحه و غیره دارد که می توان از آن برای توسعه زیرساخت جاده ها، مسیرهای پیاده روی و سایر مسیرها استفاده کرد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها