واردات و فروش انواع بوته گرافیتی

ریخته گری فرآیندی است که امروزه با استفاده از لوازم مختلف فلزات و آلیاژها به جهت شکل دهی دلخواه به حالت مایع درآورده و در داخل حفره های مخصوصی ریخته تا سرد شوند. ریخته گری در طیف وسیعی از صنایع مانند قطعات خودرو، الکترونیک، ساختمانی و … استفاده می شود.

اما در این بین یکی از لوازم مورد استفاده در ریخته گری را می خواهیم بررسی کنیم که آن بوته گرافیتی است. بوته گرافیتی ظرف های استوانه ای شکل از جنس گرافیت هستند که امکان ذوب فلزات و آلیاژها را فراهم می کنند و می توانند این فرآیند را بسیار ساده به عمل بیاورند. پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات آشنا شوید.

بوته های ذوب در گذشته از متریال مختلفی مانند مس، پلاتین، چدن و … ساخته و استفاده می شوند که هرکدام مزایا و معایبی را در بر دارند. اما تولیدکنندگان با توجه به رویکرد تولید وسایل ریخته گری کم اصطحلاک که بیشترین بازده را داشته باشند با استفاده از دانش روز و به کمک مختصصان این حوزه با به کارگیری گرافیت، بوته های گرافیتی را تولید کرده اند که از نظر فیزیکی و شیمیایی مزیت های زیادی دارند.

از این بوته ها در انواع کوره های گازی، برقی و … استفاده می شود که انتخاب نوع و اندازه آن ها بستگی به هرکاربرد دارد. به این صورت که برای ذوب فلزات در حجم های بالا از مدل های بزرگتر و برای ذوب فلزات گران بها که مقدار کمتری دارند از مدل کوچک آن استفاده می شود.

این بوته های به دلیل رسانایی خوب، مقاومت بالا در برابر گرما و همچنین اسید و قلیا می توانند ذوب یکنواختی را ارائه دهند. بوته های ذوب معمولا تا دمای ۳۵۰۰ درجه را تحمل کرده و هیچ گونه ناخالصی را وارد مواد در حال ذوب نمی کنند. برای ساخت این محصولات از گرافیت، سیلیکون کارباید، کک سوزنی، قیر و… استفاده می کنند تا باعث بالارفتن استحکام آن ها شود.

امروزه از بوته گرافیتی برای ذوب آلومینیوم، مس، برنج، نقره، طلا و… در کوره های القایی استفاده می کنند. این استفاده به دلیل این است که در اثر سرد و گرم شدن ترک برنداشته و مقاومت خود را حفظ کنند.

همچنین به جهت استفاده های مختلف از این اجناس برندهای گوناگونی به تولید و فروش بوته گرافیتی مشغول اند. در این بین برندهای قدیمی و باکیفیتی هستند که انواع مختلف آن ها را عرضه می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

بوته گرافیتی مورگان

مورگان یکی از برگترین برندها در زمینه ساخت انواع بوته گرافیتی است. این بوته ها از کیفیت بالایی برخوردارند و در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله ذوب فلزات، ریخته گری، پخت و پز و صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند. این کمپانی محصولات خود را طبق آخرین دانش و متدهای روز تولید کرده و همچنین لوازم مختلفی مثل زیربوته ها را هم عرضه کرده است.

برخی از مزایای بوته های گرافیتی مورگان عبارتند از:

  • کیفیت بالا:  بوته های گرافیتی مورگان از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته می شوند و از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.
  • طول عمر بالا:  بوته های گرافیتی مورگان عمر طولانی دارند و می توانند برای مدت طولانی بدون نیاز به تعویض مورد استفاده قرار
  • مقاومت بالا:  بوته های گرافیتی مورگان در برابر حرارت و مواد شیمیایی مقاوم هستند و می توانند در شرایط سخت کار کنند.
  • تنوع:  بوته های گرافیتی مورگان در انواع مختلف با اندازه ها و جنس های مختلف تولید می شوند و شما می توانید بوته مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

انواع بوته گرافیتی مورگان

  • بوته های گرافیتی سالاماندر:  این بوته ها از جنس گرافیت خالص ساخته می شوند و برای ذوب فلزات با نقطه ذوب بالا مانند فولاد و چدن مناسب هستند.
  • بوته های گرافیتی رسی:  این بوته ها از مخلوطی از گرافیت و خاک رس ساخته می شوند و برای ذوب فلزات با نقطه ذوب پایین مانند آلومینیوم و مس مناسب هستند.
  • بوته های گرافیتی سیلیکون کاربید:  این بوته ها از جنس سیلیکون کاربید ساخته می شوند و برای کاربردهای خاص مانند ذوب فلزات فعال و مواد شیمیایی خورنده مناسب هستند.

خرید بوته گرافیتی از پارس بوته

تجارت و دانش متالوروژی و ریخته گری دارای یک رقابت تنگاتنگ است که اکثر تولیدکنندگان به دنبال اجناسی با کیفیت و همین‌طور متنوع هستند تا بتوانند در این بازار حرفی برای گفتن داشته باشند. کیفیت در کارایی مناسب می تواند باعث رشد برند شما در این زمینه شود.

انواع بوته گرافیتی پارس بوته

  1. بوته گرافیتی بزرگ : این محصولات اغلب برای ذوب فلزات و آلیاژهای مختلف در حجم های بالا استفاده می شود که از ظرفیت ۲۱ لیتر تا ۳۰۰ لیتر را پوشش می دهد. مجموعه ما ۱۴ اندازه مختلف از انواع بوته گرافیتی بزرگ را برای فروش عرضه کرده است.
  2. بوته گرافیتی کوچک : از این اجناس برای ذوب فلزات و آلیاژهای در حجم های کمتر که اصولا گران بها تر هستند استفاده می شود. معمولا موارد استفاده ار آن ها در آرمایشگاه ها و کارگاه های ساخت فلزات گرانبها است. شرکت پارس بوته از این مدل پرفروش هم در ۱۲ مدل با حجم های متفاوت به فروش می رساند.

پارس بوته یکی از برندهای معتبر در زمینه پخش بوته گرافیتی است که توانسته است با استفاده از بروزترین متدهای دنیا محصولات با کیفیتی را وارد کرده و مورد تست قرار دهد. همچنین محصولات جدید در مجموعه پارس بوته شناسایی و مورد بررسی قرار می گیرند که قبل عرضه به بازار توسط بخش کنترل کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آن دسته از عزیزانی که تصمیم به خرید بوته گرافیتی دارند می‌توانند از محصولات پارس بوته که در سایت قرار داده شده بازدید کنند. اجناس عرضه شده از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید محصولات را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید. همین طور برای مشاوره قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید تا خرید موفقی را تجربه کنید.

منبع: https://parsbote.com

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها